آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

الو نی نی وبلاگ

1391/10/22 9:02
نویسنده : آرتین کوچولو
1,746 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه عزیزای مهربون

چندوقتی بودکه ماما ن با الو نی نی وبلاگ تماس می گرفت تا من قصه گوش کنم و به اندازه کسری ازثانیه آروم باشم. تامامان یک نفسی تازه کنه.منم خدایی از قصه هاخوشم میومد.لبخند

 

یک مدت بود 

 همش به مامان می گفتم الو الو.ولی مامان سرش شلوغ بود وبه خواستم توجه نمی کرد.برای همین منم تصمیم گرفتم  به تنهایی تماس بگیرم .آخه مستقل شدم دیگهچشمک چشمک

ولی این بین یک اتفاقاتی افتادکه  بهتره خودتون ببینید

 

اول سراغ گوشی که تواتاق خواب مامان وبابا بود رفتمبه من زنگ بزن

گوشیو برداشتم

  

شارژرم انداختم چون به کارم نمی یومد ولازم نمی شد به نظرم زیادی بود.قهقهه

 

بعد درازکشیدم تا زنگ بزنم وقصه گوش کنم وتورویاهام فروبرمچشم

 

حسته که شدم گوشی پرتاب کردم ومتاسفانه روزمین افتادو صفحه اون.....اوف شدخجالت

 

مامان تا این صحنه رودیدسرم دادزد،منم دست پیش گرفتم تا پس نیفتم وشروع کردم به اعترض اونم به زبون آرتینیوکلی شاکی بودمعصبانیعصبانی

اب با ماما نه نه اوا ام ام بابا ابه دادا اوف جیز الو

به نظرشما مقصر کی بود من خودکفا، یا مامان که به خواستم اهمیت نداد؟ متفکرمتفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (30)

یاسی خاله هیلدا
22 دی 91 9:50
ای جووووونم چه جیگری هستی شمااااااااا


مااینیم دیگه
فلوریا مامان دیانا
22 دی 91 12:20
ای وروجک خرابکار البته منو دیانا حق رو به ارتین جون میدیم خوب مامانی بچه الو می خواد دیگه!!! دیانا هم تازه گی ها خودش شماره می گیره! تلفن ما رو هم فردا پس فردا به جرم مزاحمت قطع نکنند خوبه! امان از دست شما خود اکتفا هااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


فلوریا جون ازالان سالارن.ببوس جیگر منو
مامان پینار
22 دی 91 15:45
البته که شما مقصر نبودی. خیالت راحت دیگه در مورد مامان نمیدونم


ممنون خاله خیلی نظرتونو قبول دارم
الهام مامان لنا
22 دی 91 17:31
جوجو کوچمولو خراب کارم که شدی
ولی بگما مامانی مقصر بود


الهام جون همیشه مابزرگترا مجرم ردیف اولیمممممم
رهگذر
22 دی 91 20:28
آرتین بلا توروچی به تلفن.شیطون شدی وخسارت وارد می کنییییییییییییییییولی عاشقتم همه رقمممممممممم.مامانش ببوسش اساسیییییییییییییی


چشم طرفدار همیشگیه آرتین
مهسا(مامان هستی)
22 دی 91 23:52
الهی قربونت برم خاله میدونم که شما مقصر نبودی عزییییزم اشکالی نداره فدای سرت


یکی هم ازمامان حمایت کنه گناه داره
مرجان مامان آران
23 دی 91 2:22
ااااااا من 2 بار نوشتم پاک شد اخرشم اصلا نیومد
ولی دوباره منویسم
تقصیر جفتتون بوداااااااا
اول مادر که گوش نکرد
بعدشم بچه که شکونددددددد
در هر صورت دوستون داریم خیلی زیادددددددد ایشالا که خوشتون بیاددددددددد


مرجان جون ممنون بابت لطفت.ماهم عاشق آران ومامانشیم
مامان بنیتا
23 دی 91 2:57
خوشگلم اصلا بزن همه چی رو بریز بشکون داغون کن..در همه موارد حق باشماست اینو مطمئن باش جیگرم ...البته خب به حرف مامانیم گوش بدی بد نیستا اینم برای دلجویی از مامان گفتم تو جدی نگیر



مرسی خاله بخاطر حمایتت.
بابابزرگ ارسطو
23 دی 91 18:22
آخي آرتين جون تقصيري نداره خووو
مواظب اون ساعته هم باشين ترا خدا يه وقت نره سروقتش! ساعت بغل ميزا ميگم
بچه كنجكاوه ديگه فداي سرش كه تلفنو شكسته


ممنون بابابزرگ چشم برمی دارمش.ارسطو روببوسید
مامان آینده
24 دی 91 8:46
عزیزم حق باشماست .ومقصرمامانه.بشکن بشکنه بشکن.خاله جون بشکن
پگاه جون سرهمیش خیلی خوشگله .البته هرچی بپوشه بش میاد این پسرسفیدونازما


خاله جون ممنون به خاطر قضاوتتون.
مامان رهام
24 دی 91 10:58
سلام به آرتین جون و مامان خوشگلش .....خاله قربون خودتو شیطنتات .....پگاه جون می دونم اون لحظه چه حالی شدی


خدایش امپرچسپوندم .کاراین وروجکا فقط شده خسارت
مامان آرتین (الهه)
24 دی 91 11:47
بنظر من که آرتین ما کاملا بی تقصیره و دوست داره آزاد باشه مامانشپس خاهشا این گل پسر رو دیگه دعوا نکنین دوست دارم آرتینم
زهرامامان عسل
24 دی 91 13:14
فدای اون لبای خوشگلت.چه سرهمی نازی مامان پگاه مثل همیشه آخرسلیقه ای.گوشیم فدای سرت عزیزم.مامانی اون ساعت رومیزیه خیلی قشنگه.منم می خواممممم


قابل نداره عزیزم.ایندفعه رومی بخشمش
علی کوچولو
24 دی 91 13:44
گوشی تلفن فدای سرت پسر خاله مواضب خودت باش عزیزم


علی جون دوست دارمممممم
اتنا مامان روشا یدونه
24 دی 91 14:48
من که میگم صد در صد مامانی مقصره چون عادت داده به قصه بعدش میخواد دیگه این کارو نکنه بعدشم به جای اینکه گوشی رو از شما بگیره مشغوله عکاسیه . آرتین جونم غصه نخور عزیزم شما هیچ کاری نکردی این بوس به آرتین جونم


ممنون آتنا جون بابت محکوم کردنت.روشا گلیو ببوس
کیانا
26 دی 91 9:04
ای جان وروجک من.عاشق خرابکاریاتم.مامان پگاه این لباسای قشنگ قشنگو ازکجا می خری.اینقدرخوشتیپش نکن.خودش خوشگله می دوزدنشاااااااااااا


عزیزم چشمات خوشگل می بینه.
نسیم -مامان آرتین
26 دی 91 9:53
ای جونم مامان جون تقصیر این جیگر طلا نیست آخه همه آرتین ها باید یک بار مانیتور تلفن وخراب کنن این دست خودشون نیست اسمشون وادار میکنه که این کارو بکنن


امان ازاین آرتینا نسیم جونم
ناهید
26 دی 91 14:35
سلام مامانی خوبین من اومدم
ای جووووووووون دلم الهی من فدات بشم آرتین جون انقدر نازی به مامانیت بگو خب من چیکار کنم من نی نی ام دیگه من که نمیدونستم خراب میشه


خوش اومدی عزیزم.تو هم به نفع آرتین رای بده ماهم خدایی داریم
مامان هانا
26 دی 91 15:13
اي جانم به اين پسر گلي
واي ببينيم هانايي اولين چيزي كه خراب ميكنه چيه


هانا مامان زیادمنتظرنذار.
مهدی
26 دی 91 17:21
شاد باش.
شاید وقتی دیگر نه همین حالا،
مهربانی گلی باشد که به یک لبخند،
ما را صد بهار بشکوفاند.
یادت باشد بهارهایی که، بی لبخند ما بر باد رفت.
آفتابی تر باش...، آسمان آبیست...
سلام
شرمنده مشغول درسامم نمیرسم زیاد بیام نت
چشم بعد امتحانا حتما یهت سر میزنم
عکسم حتما میذارم

موفق باشی مهدی جون.خوب درس بخونیاااااااااااا
مامان افسانه
27 دی 91 0:39
سلام بر مامانی ارتین جون
ما شا ا... گل پسر نازی داری خدا براتون حفظش کنه
من شما رو لینک کردم خوشحال میشم به ما هم سر بزنید
بوس برای ارتین جون



حتما گلم.مامخلص همه نی نیا وماماناشون هستیم
لیلا
27 دی 91 9:10
پگاه جون من همیشه تاکامپیوترم روشن می کنم اولین کارم ورودبه سایت آرتینه.چرازودآپ نمی شی می کشتمتا.من عاشق خودش،کاراش ولباساشم.خدایا یکی مثل آرتین به منم بدهآرتین


خاله لیلا دوست دارم خیلی زیاددددددددددددددددد
ارشین
27 دی 91 12:41

باز خرابکاری کردی

خب البته تقصیر تو نبوده عزیزم





آرشین دوست دارنم خیلی زیاد
مرجان مامان آران
27 دی 91 16:44
_--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
اپ کردیمممممممممممم بیایین پیشموننن


حتما عزیزم
navid
27 دی 91 17:05
سلام آرتین جونم بیا پیش من تا خرابکاری رو یادت بدم .
تلفن که چیزی نیست من غذا ساز و چرخ گوشت رو هم خراب کردم !!!!


ای جان توهم اینکاره ای .پس بزن که رفتیم
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
27 دی 91 17:13
قربون پسری برم ...
تقصیر مامانی بوده که به خواستهء شما اهمیت نداده



ممنون مامان امیرعلییییییییییی
کوروش
27 دی 91 18:01
دمت گرم آرتین جون منم مثل خودت قلدر شدم اگه چیزی بخوام و بهم ندن کلی سر و صدا در میارم و مرتب میگم اده اده

ای ول کورش دوست دارم

مرجان مامان آران
27 دی 91 20:34
خصوصی داری
مامان کورش
9 بهمن 91 18:02
ارتین جون شما اصلا مقصر نیستی همیشه ما مامانها مقصر هستیم شما ها کنجکاو هستید


خاله جون عاشقتم
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:08
اینم عاقبتی که در انتظار گوشی ماستتتتتتتتتتتتت