آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

خونه تکونی ونقش اساسی من

1391/12/20 10:44
نویسنده : آرتین کوچولو
3,235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

ببخشید دیرآپ شدم .این روزا مامان حسابی سرش شلوغه ودرگیر تعویض وسایل وخرید وتغییردکور وخونه تکونیه.منم که امانشو بریدم وشدم مزیدبرعلت

این پسر به ظاهرمعصوم  وآروم که عادت کرده درکنارعروسک کچلش بخوابه منم،ولی واقعیت مطلب چیزدیگه ایه که به خاطر تعداد زیاد،عکسای اون واقعیاتوتو ادامه مطلب

می ذارم. شیطان                 لطفا به ادامه مطلب سربزنید

 وقتی مامان شروع می کنه به مرتب کردن اتاقم من زودتر ازاون وسط اتاق حاضر می شم

وحاضریمو میزنم.لبخند    

مامان وبابا فرشمو ازاتاق بیرون آوردن تااونجارومرتب کنن منم سریع یک فکربه ذهنم رسید که میشه به عنوان سرسره ازش استفاده کرد.آخه مقصرخودشونن قراربود برام سرسره بخرن تا الان طولش دادن.قهر

 وقتی پرستارمهربون کمک مامان خونه رومرتب می کنه وسرامیکارو تمیز من برای اینکه اونا برق بیفتن روشون شیرجه می زنم وکاملا سرمی خورم بعدشم لباسای من وقیافه مامان دیدن دارهخنده

 این ماهی تابه کهنه  وسیاه یکی از وسایل موردعلاقه منه،مامان اونو تو سبد پیک نیک می ذاره من درمی یارم واین قصه ادامه دارهچشمک

هروقت مامان وبابا یا پرستارم بخوان جاروبزنن محاله اجازه بدم چون عاشق جاروبرقی وسیم جم کنشم ،ومعمولا کاربه درگیری می کشه،ولی برنده منماز خود راضی

مامان سشوارواتوی موی داغ رو ازدست من روتخت می ذاره تابخیال خودش من اوف نشمخیال باطل ولی من به سرعت نورخودمو به اونا می رسونم ومامان ازسرعت عملکردمن اینجوری می شهتعجب

عاشق شوینده ومواد ضدعفونی کنندم، زبان

مامان چیکارمی کرد یک مقدار فشارش می داد وروی دستمال می ریخت،فکرنکنم سخت باشه راهشو پیدامی کنممتفکر  ودرنهایت موفق شدمهورا

 

وای ازدست مامان، همه لباسامو باهم تو ماشین انداخته بذارخودم به تفکیک رنگ جداشون کنم. ولی خسته شدم چه کارسختیهاوه لازم به ذکرالان ساعت 1بامداده ومن عین جن بیدارمنیشخند 

 

کف ریش بابارو دزدیدم وفرارکردم ، اینا به همه علایق من  کاردارن وهی می گن بکن ،نکن

دیگه بامن حرف نزنیدا،بامن حرف نزن

مامان روتختیو جم کرده تابشوره منم فرصتو غنیمت شمردم وسریع خودمو ازتخت بالا  کشیدم وروش رژه رفتم اونم باکفششیطان

توماجرای خونه تکونی منم یک خونه دنج برای خودم پیداکردم.بفرمایید داخلچشمک  

 

ودرنهایت مامان مجبوره منوتوصندلیم زندونی کنه ومنم اینجوری عصبانیمی شم.البته موقتیه واینقدرداد می زنم تا تسلیم می شهخنده   

ودرنهایت تنها چیزی که مامان وبابا روبعدازاین همه همکاری من آروم می کنه رفتن به خرید ودردرهمژه

خیلی سردبود وبینیامون ازسرما یخ زدهقهقهه

اگه فرصت شد یک سری ازعکسای آتیش سوزوندنم رو تو خونه تکونی بازم می ذارم

 فعلابای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (29)

محبوبه مامان الینا
20 اسفند 91 10:33
عجب کیفی کردی آرتین جون
بوووووووووووس برای تو وروجک شیرین عسل


مریس خاله محبوبه خیلی حال داد
زهرا مامان عسل
20 اسفند 91 11:27
قربون تووکارای بامزت برم من.خدایی کارات دیدن داره وروجک.عکس تابه بدستت منوکشته.
مامان پگاه گل خسته نباشی..وروجک کلی عصبانیت کرده.
عکس شما وهمسریم طبق معمول عالی.خانومی تریپت منو کشتهآرتین ببوس ازطرف منوعسل وهمسرم.

تشکرزهرا جون.شما هم به عسل وهمسرخوبتون سلام برسون.
مامان پینار
20 اسفند 91 11:48
آرتین جون خوش میگذره؟؟؟ فکر کنم مامان تا عید باید هر روز خونه تکونی کنه تا وسایل از دست این وروجک ها سرجاشون باشن.

عزیزم بعضی وقتا فکرمی کنم اصلا چرا تمیز وجم وجور می کنم.همش برای یک لحظه ست.پینارجونوببوس
دو دانشجو
20 اسفند 91 14:29
سلام آرتین جون خسته نباشی از اینکه به مامان کمک کردی.دوست داریم.
بووووووس عزیزم


مرسی دانشجوهای مهربون.عزیزم وبلاگتون بازنمی شه.
دوباره سرزدید آدرس وبلاگو برام بذارید.
وروجک
20 اسفند 91 15:15
آرتین بلا اگه من جای مامان وبابا بودم تبعیدت می کردم یک جای دور..پگاه جون خیلی بامزه اززبون خودش می نویسی عاشق این سبکتم ازاول وبلاگش همین روشو داری
و هوادارسرسخت تیپتم که اکثراوقات یابا کلاه یاروسری که بالا یا پشت می بندی.خیلی بهت میاد.
عشق منو حسابی بچلونش

مرسی عزیزم لطف داری کجا تبعیدش کنیم پیشنهادبده منم موافقم.بوسسسسسسسسسسس
ارشین
20 اسفند 91 17:06

ای وروجک

بلا شدی حسابی

الهی چقد تو نازی جیگر...........

*******************************
///////////////////////////////////////////
*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*/*







من چهره ام گرفته
من قایقم نشسته به خشکی
مقصود من ز حرفم معلوم بر شماست:
یک دست بی صداست
من، دست من کمک ز دست شما می کند طلب.







فدای تو.من دربست دراختیارتم.چه کمکی بگو من تاآخرش باتم

مامان کورش
21 اسفند 91 1:30
ارتین جون دست گلت درد نکن که کمک مامان میکنی همه زحمتهای خونه رو دوش شما هستش خسته نباشی


تشکر عزیزم.البته پرستار مهربونش خیلی کمکم می کنه.باب خوبش همینطور ولی اکثرا خرید بامنه.
شقایق مامان آرشا
21 اسفند 91 8:36
ظاهرا موش گربه بازی می کنید شما جمع آرتین ولو می کنه

ای گفتی خواهر.اصلا برای چی جم می کنم خودم موندم.بوسسس واسه مامان وجوجوش

نسیم-مامان آرتین
21 اسفند 91 9:43
الهی من قربون این پسرزحمت کشم بشم که این همه خودشو داره خسته میکنی واسه خونه تکونی
خدارو شکر همه آرتینا پسرای کارین واسه ماماناشون همچین کمک میکنن که اصلا مامان وباباهاشون خسته نمیشن تازه حس بیرون رفتن دارن



نسیم جون آرتین شما هم همینطوره.می گی چیکارشون کنیم شاید اسمشون این احساسوبهشون می ده موافقی عوض کنیم.چی بذارینممممممممم؟؟؟؟؟
فلوریا مامان دیانا
21 اسفند 91 10:06
شیطون بلا چه کارهایی نمی کنی هااااااااااااااااا قربونت برم که زندونیت کرده بودن خاله با ماهیتابه می خواستی چی بپزی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در کل عاشقتم


زندونیمم که کنن مجبورن تسلیمم بشن.عاشقتونمممممم
مامان بنیتا
21 اسفند 91 11:00
عزیزم عاشق کاراتم
پیشاپیش تولدت مبارک عسل خاله


تشکر خاله ناز ومهربون.بنیتا جونمو ببوس.مهمون افتخاریم بنیتا ستا حتما دعوتش می کنمممممممممم
مریم
21 اسفند 91 11:40
بالاخره اومدم بابت تاخیرم ببخشید.
آرتین وروجک خوش خنده،کارات هی خوندم هی خوندم وکلی خندیدم.به طوری که همکارامم خندیدن..چقدرتوماهی،خوشگل.

پگاه عاشق اخلاقتم که دربند هیچ قیدی واسه عکسا نیستی وبا هرتیپ ولباس ووضعی ازخونه عکساتو می ذاری.خاکی خاکی وواقعی..
عکس شما وهادی جونم خیلی نازه.خوشتیپ خانوم .دوستای من که همه می گن ماشالا به این بابا ومامان جون که اینقدرپرانرزین.


ممنون مریم جون.عزیزم همیشه عکسا توشرایط واقعی وطبیعی زیباتروهنری ترن.اگه بخوام خودمو درگیراین کنم که فلان جا ست نیست،فلان لباس تو عکس بااین کلاه نمی خونه، و... فقط عذابش واسه خودمه.بابت محبتتم ممنون.

بابا هادي
21 اسفند 91 13:31
قربونت برم عاشقه اون فرم نشستنتم كه يه پاتاتو ميزاري زيرت جيگرم تويي فدات بشم الهي


مرسی بابا.بوسسسسسسسسسسس
رها مامان راستین
21 اسفند 91 17:23
ای جونم شیطون بلاشدین پارسال این موقع کجا بودین الان راستینم همینطوره


واقعا منم دیشب به این فکر میکردم.چه زودگذشت.ببوسش
مرجان مامان آران
21 اسفند 91 17:59
ماشالاااااااااااااا برای خودت مردی شدی کمک میکنییییییییییی
فدات شم با این شیطنتات عزیز دلممممممممممممم افرین که انقدر باهوش و عسلی
دوست داریم زیاددددددددددددددددد
24 که تولدته عشقمممممممممممممممممم مبارکههههههههههههه


ممنون خاله مرجان
مرجان گلم تولدشو تو فروردین می گیرم. می خوام جشن مفصل بگیرم واحتمالا تومحیط بیرون خونه.آرانم که ساقدوش داماده لباسش بامن.
مامان ملینا و کوروش
21 اسفند 91 17:59
وای که چقدر دوست دارم اون لپای قرمز توپولی تو بخورمعزیزم درست مثل کوروش عاشق وسایل خونه ای فقط بدشانسی کوروش اینه که هنوز نمی تونه مثل تو راه بره و مامانی همش تو روروئک زندانیش کرده تا به کاراش برسه


خاله راه افتادخودم آموزش اساسی بش می دم.ببوسینش
مامان مريم كوجولو
21 اسفند 91 23:42
از طرف مريم كوجولو بوووووس واسه ارتين جون


ماهم هوادارمریم خانوم گلیم
مامان آرتین (الهه)
22 اسفند 91 0:03
واااااااااااای خییییییییلی شیطونی هااااا
من عاشق همین شیطنتهاتم


خاله منم عاشق شماوآرتین گلی هستیم


آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 اسفند 91 5:37
شیطون بلای خوشگل آخه چراانقدرووروجکی
پگاه جون من که هرچی جمع میکنم ۱دقیقه هم طول نمیکشه که برمیگرده به وضع اول
ایشالاهمیشه بخندی آرتین جونی


آناهیتا جون آرمیتاراببوس.خدایی دلم برای کارای اون وروجک حسابی تنگ می شه.
نسیم-مامان آرتین
22 اسفند 91 8:46
پگاه جونم به نظرم اسمشون دیگه کار دستمون داده اگه عوضم کنیم فکرکنم فرقی نکنه
بابا یکی از معانی اسمشون زیرک وباهوشه من که 100% موافقم واقعا زیرک وباهوشن که میتونن از این شیطنتها بکنن


پس عزیزم باید تسلیم بشیم وصبرمونو زیادکنیم.می بوسمتون.
عشق نی نی
22 اسفند 91 8:49
عشق من آرتین.عزیزم عروسک کچلت که اینقدرعاشقانه توبغلش خوابیدی پسره یادختر.خیلی عکس جذابیه.
آرتین شیطونک می شه خواهش کنیم شما زحمت خونه تکونیه نکشید..
مامان پگاه خداصبرت بده.ولی هرکاری کنه من عاشق ودیونشم.اگه ندزدیدمشششششششش


آخرطرفدارمنی یا هوادارآرتین.عروسک کچلش پسره وخیلیم دوسش داره وبش می گه نی نی


عشق نی نی
22 اسفند 91 9:26
عشق من آرتین.عزیزم عروسک کچلت که اینقدرعاشقانه توبغلش خوابیدی پسره یادختر
خیلی عکس جذابیه.
آرتین شیطونک می شه خواهش کنیم شما زحمت خونه تکونیه نکشید
مامان پگاه خداصبرت بده.ولی هرکاری کنه من عاشق ودیونشم.اگه ندزدیدمشششششششش

عزیزم عروسک کچلش پسره.البته کلاه داشته که به لطف آرتین کنده شده وبش می گه نی نی.
آخرش طرفدارمایی یا آرتین
نی نی جوجو
22 اسفند 91 9:35
آرتین جوجو عروسک کچلت که عاشقانه رودستت خوابیده پسره یادختر.
پگاه خانوم این شیطونک عشق منه همه جوره هوادارشم و دیدن وبلاگش جزئ برنامه های روزانم.
عاشق شیوه نوشتنتم که اززبون خودش می نویسی


عزیزم عروسک کچلش پسره.وبش می گه نی نی.بنده خدا کلاه داشت که به لطف آرتین ازسرش دراومده.
مامان سمی
22 اسفند 91 11:15
پگاه جون خسته از کار نباشی
وایل جدید منزلتونم مبارک باشه
خوش بحالت مامانی که پسر به این نازی داری که شیطنتاشم مثل خودش شیرینه و با خنده هاش خستگی رو از تنت در میاره
عزیزم با این وروجکها بهتر زیاد تو مرتب کردن خونه حساسیت نشون ندی



تشکرمهربون.عزیزم به خداحساس نیستم ولی آرتین خونه و شبیه میدون جنگ می کنه.انگاربمب منفجرشده.
کفگیر روی مبل،ماهی تابه زیرتخت،اسباب بازی توگلدون و...
بعضی وقتا یک ساعت دنبال یک وسیله می گردم وبه خودم شک می کن اصلا همچین چیزی بوده یا من خیالاتی شدم،یک مدت بعد از یک جای عجیب سردرمیاره.
محلهای مخفی زیادداره.بوسسسسسس
مهسا مامان کیارش
22 اسفند 91 18:00
خیلی باحالی خدا حفظت کنه عزیزم عاشقتمممممممممممممممم

ممنون مهسا جون.کیارش عزیزمو ببوس.
مامان آریو
23 اسفند 91 9:55
سلام پگاه جون .یک سوال شما دادین براتون سایت با عکس آرتین طراحی کنن؟اخه قیافش خیلی ناز وتبلیغاتیه.ببوسش


عزیزم زیاد موافق طراحی باعکس خودبچه هانیستم وقالبای کارتونیه بیشتردوست دارم.البته عکسای جدیدآتلیه هنوزآماده تحویل نیست.ولی درکل به نظرم عکسا تو بطن وب یا سایت قشنگتره .وبهتره قالبش متفاوت باشه،البته نظرشخصیه منه.
چندین بارم ازجاهای مختلف مثل تولیدپوشک،سایتهای تبلیغاتی وسایل ولوازم کودک برام کامنت گذاشتن ودرخواستن کردن ولی قلبا موافق نیستم که بخوام ازطریق قیافش پول دربیارم.ولی پیشنهادزیاده.به خصوص تونمایشگاهها.

مامان محمدماهان
24 اسفند 91 0:37
قربون اون فضولیهاتون عزیز خاله
ماهان من که اگه عمش بدادمون نرسیده بود پدر منو بابایی....
تولد گل پسرمان هم مبارک باشه عزیزم.منم تولد ماهان جوری رو توی عید میگیرم.


نبارکه خاله.ماهم دعوت می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟.ببوسش
مژگان
24 اسفند 91 9:56
قربونش بشم کوچولوی دوست داشتنی. پگاه جون منم با نسیم جون موافقم موقع انتخاب اسم همه میگفتن آرتینا خیلی وروجکن و شیطون حالا میبینم با اینکه تازه دو ماهشه همش میخواد از همه چی سر در بیاره. آرتین گلو ببوس.
اگه مایل بودی تبادل لینک کنیم.www.hm2.niniweblog.com

خدایی همه می گن آرتینا بلا تر وشیظون ترن.با کمال افتخار عزیزم لینکتون می کنیم.بوسسسسسسسسسسو.

مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 0:58
دوقدم مانده به خندیدن برگ.
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.
چشم درچشم بهاری دیگر….
تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان.
یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان…
نوروز مبارک



تشکر مهربون.عید برایرانیان مبارک