آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من یک ساله شدم

1391/12/24 3:38
نویسنده : آرتین کوچولو
3,109 بازدید
اشتراک گذاری

 

اومدی معجزه کردی 
نمی دونی که چه کردی 
اومدی دنیامو ساختی 
اومدی فردامو ساختی 


اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم 
خواب شب هامو بخوای من به تو نه نمی گم
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم 
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم 
من به تو نه نمیگم . نه به تو نه نمیگم

 

امدی صد تا بهار دادی به من
همه گلهاشو میارم واسه تو

اومدی بردی منو به خواب عشق
همه رویاشو میارم واسه تو

اومدی تا دل من تورو بخواد
من تمناشو میارم واسه تو

اومدی ماهو اوردی واسه من 
همه شبهاشو میارم واسه تو



اگه دنیامو بخوای من به تو نه نمیگم 
خواب شب هامو بخوای من به تو نه نمی گم
آسمونمو بخوای من به تو نه نمیگم 
اگه جونمو بخوای من به تو نه نمیگم 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

محبوبه مامان الینا
24 اسفند 91 7:55
یک سالگیت مبارک گل پسر جیگر طلا قند عسل


ممنون خاله مهربون وبا محبت
مامان ظریفه
24 اسفند 91 12:45
عزیز دلم تولدیکسالگیت مبارک.

ایشالله صدو بیست ساله بشی پسر خوشگل خاله.


تشکر.دوست جونموببوس
مامان پینار
24 اسفند 91 17:24
تولدت مباررررررررررررررررررررک


مرسی خاله خوب
مهسا
24 اسفند 91 21:23
امروز خورشید شادمانه‏ ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت
قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت
فرشته آسمانی سالروز زمینی شدنت مبارک . . .
آرتین جونم تولدت مبارک عزیزم انشاا... 120 ساله شی گل من


مهسا جون خیلی بااحساس ویبا بود.دوست دارم خاله مهساگل
زهرا مامان عسل
25 اسفند 91 0:50
پسرکم خوش اومدی.امروز آسمون یک رنگ دیگه داره.اومدی ای نوید دهنده بهار.خوش اومدی.ازطرف من وعسل وعمو
دیونتیم.عاشقتیم.


ممنون خاله .همتونو دوست دارم
مهدی
25 اسفند 91 8:28
تولدت مبارک آرتین کوچولو
هههه تو عکس اولیه چه ناز افتادی


مرسی مهدی مهربون.ممنون که یادم بودی .عید بیایم مهمون قبول می کنید؟
صبا
25 اسفند 91 18:04
سلام خاله جونم ،فکر نکنید بی معرفتما !
نه ،دیروز اومدم خواستم نظر بدم برق ها رفتند . شرمنده دیگه .اینقدر به فکر تولد ارتین جون بودم خدا شاهده ! اصلا از اون موقع که اسفند شروع شده بود هی میومدم وبلاگتون ، اخه هی تاریخ تولد این کوچولو یادم میرفت میومدم که اگه تولد گرفتید اولین نفری باشم که نظر دادم ولی شانسم نبود دیگه متاسفانه برق ها رفت
ولی :

دوستت دارم ارتین جون .
تولدت مبارک
'``````````✬ '✧ `✬
`````````` ♜=♜=♜
``````` ` {_♥_✿_♥_}
'``` ✩ `✫{=✰=✰==}✫ `✩
````♖.{♖___♖_♖___♖}.♖
```{==================}
```{✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿}
`` {===================}
``{_✿_❤_❀_♥_✿_♥_❀_❤_✿_}

```````` * ` ` * ` ` *
'```````` 0 ` ` 0 ` ` 0
```````` ||___||___||
```` * ` {,,,,,,,,,,,,,,,,,,,} ` *
```` 0 ` {/\/\/\/\/\/\/\/\} ` 0
'```_||_{_______”_____}_||_
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,}
```{/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\}
```{_____________”________}



این کیک های فرضی را از طرف من بپذیر .
شاد و سربلند و سلامت باشی عزیزم




عزیز دلم ممنون.من همیشه دوست دارم دختر گلم.کیکای فرضیم عالی بود.آرتین جونم می گه صبا ممنون
مامان آرتین (الهه)
25 اسفند 91 18:32
قند عسل تولدت مبارکککککککککک

مرسی مهربون
مهسا(مامان هستی)
25 اسفند 91 19:21
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااااااااااااااااااااارک
ایشالااااااااا تولد 120 سالگیت مهربونم

تشکر.دوستون دارممممممممممم
مامان بنیتا
25 اسفند 91 23:58
عزیز دلم تولدت مبارک
مامان بنیتا
26 اسفند 91 1:42
جیگر طلا سفید برفی تولدت مباررررک
به امید جشن تولد 120 سالگیت عزززززززیزم X


تشکر مامان بنیتا.دوست جونمو ببوس
سمانه مامان ستایش
26 اسفند 91 1:48
1سال گذشت از زمینی شدنت فرشته کوچولو...تولدت مبارک آرتین عزیزامیدوارم جشن تولد 120 سالگیتو با شادی بگیری پسر دوست داشتنی
مرجان مامان آران
26 اسفند 91 2:27
سلاممممممممم قربونت برم تولدت مبارکککککککککککککککککککککککککککککککککککک خوشگل ناز خالههههههههههه
ایشالا تولد 120 سالگیتو جشن بگیری کنار خانواده عشقمممم
پگاه جونم ببخشیددددددددددددددد بخدا یادم بود ولی نبودم عزیزممممممممممممممممم
ایشالا همیشه خوش باشیددددد


فدای مرجان گل وآران عزیز.ما که یک دونه مرجان بیشترنداریم.ممنون بابت تبریک.ببوس عسلو
عباس و زهرا
26 اسفند 91 3:07
به به سلام خاله عزیزم
ببخشید دیر رسیدیم آخ مسافرت بودیم ...
مبارکا باشه
کیک تموم شد
ایشکالی یوخدی یعنی اشکال نداره
تبلیک بوسســـــــــــــــــــــــــــــــسسسسس


ممنون عشاق عزیز.مسافرت خوش گذشت.
نسیم-مامان آرتین
26 اسفند 91 9:41
عزیز من،گل من تولدت مبارک
شیرین من،گل من تولدت مبارک
ای شیرین ترین آبنات خاله تولدت مبارک ایشالا 120 ساله بشی گلم


خاله منو نخوریا این همه شیرین بارونم کردی.عاشقتونم
مامان آینده
26 اسفند 91 9:56
عروسکم تولدت مبارک.عکست خیلی نازه.

پگاه جون واسه تولد برنامه خاصی داری که الان نگرفتی؟مامنتظریم
ماشالا هرروزخوشگل ترازدیروزه.


تشکر باوفا،اگه خدابخواد تو فروردین مفصل می گیرم.برناامم ابینه تو خونه نباشه.خودت آماده کن عزیزم
مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 91 10:21
تولدت مبارک لپ قرمزی خوشمزه


ممنون خاله ملینا وکورش و ببوسید اساسی
سحر
26 اسفند 91 11:32
سلووووووووووووووووووووووووم وای خاک عالم دیر رسیدم ببخشید بخشید تولد عخشم مباررررررررررررررررررررررررررررک ایشاالله 120 ساله شه زیر سایه مامانو باباش ومن خخخخخخخخخخخخخ


سحر این بارمی بخشمت ولی دیگه تکرارنشه.عشقم عشقای قدیم.
بابا هادي
26 اسفند 91 12:02
عاشقتم تولدت مبارك هميشه واسم تازه اي جيگر عاشقتم يه كلام
دو دانشجو
26 اسفند 91 12:26
سلام دوست خوبم. منو نیلو شاید نتونیم آپ کنیم ولی بازم به یادتون هستیم . سال خوبی داشته باشی و خوش وسلامت باشی . بعد از عید منتظر خاطرات ما باشید. دوستون داریم. ایشاالله صد ساله بشی آرتین جووون


فدای شما ونیلو مهربون.ما هم بیادتونیم عیدتون مبارک ایامتون بهاری
خاله عفت
26 اسفند 91 12:49
عزیزدلم تولدت مبارک. الهی که زیر سایه مامان و بابا صد ساله بشی


تشکر خاله خوب ایشالا نی نی خودتون زود زود
رها مامان راستین
26 اسفند 91 18:51
تولد تولد تولدت مبااااااااااااااااااارک
ایشالااااااااا تولد 120 سالگیت مهربونم

مرسی خاله باوفا وعزیزم
نسیم-مامان آرتین
27 اسفند 91 9:33
تق تق فش فشه،فاصلمون کم بشه،هیزم ونفت وآتیش،دوست دارم خداییش،سیب زمینی به سیخه،عکس گلت به میخه، غماتو بیار فوتش کن، کینه داری شوتش کن، هوابهاری میشه،سرما فراری میشه،زردی ازت دور بشه،هر چی میخواهی جور بشه
پیشاپیش 4شنبه سوری ونوروز 92 مبارک
ایشالا سال شاد وخوبی رو در کنار هم داشته باشید


فدای تو نسیم گل وآرتین عزیزم.برشما هم مبارک دوست جون
فلوریا مامان دیانا
27 اسفند 91 10:05
با ارزوی 12 ماه شادی 52 هفته خنده 365 روز سلامتی 8760ساعت عشق 525600دقیقه برکت 315300ثانیه دوستی سال نو پیشاپیش مبارک @};
مامان سمی
27 اسفند 91 11:08
تولدت مبارک آرتین خوشگله
انشاالله100ساله بشی خاله جون
مامان پگاه یه بوس گنده این پسر خوشگلتو از طرف من بکن


مرسی عزیزم.حتما
مامان جون
28 اسفند 91 8:51
گل پسر عاشقتم.زمینی شدنت مبارک فرشته مهربون.ایشالا دامادیت.


ممنون مامان جون عزیز ومهربون ودوست داشتنی
ناهید
28 اسفند 91 9:25
مژده ای دل که دگرباره بهار آمده است
خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است
به تو ای باد صبا می دهمت پیغامی
این پیامی است که از دوست به یار آمده است
شاد باشید در این عید و در این سال جدید
آرزویی است که از دوست به یار آمده است . . .




خیلی زیبا بود گلم با آرزوی بهترینها

ناهید
28 اسفند 91 9:30
سلام آرتینمممممممممممممم تولدت مبارک خاله الهی 12000000000000000000000000000000000 ساله شی عزیز دلم . ببخشید دیر اومدم سرم خیلی شلوغ بود مامان پگاه عزیزم. گل پسریو از طرف من یه ماچ آبدار کن

ممنون گلم.مرسی که به یادش بودی.چشم آبدارآبدار
مامان یلدا و سروش
29 اسفند 91 0:59
تولدت مبارک عزیزم. انشاالله 120 ساله شی گلم. من هر وقت میبینمت یاد سروشم میافتم. جفت تون خوردنی و ناز هستین


ممنون خاله ایشالا سایتون بالای سرشون باشه.
نیلوفر
29 اسفند 91 2:08
______¤¤¤ ¤¤¤¤¤¤¤¤¤---------------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤-------¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤----------------------¤¤¤-¤¤¤-----------------------¤¤¤
__¤¤¤¤¤--------------سلامی به گرمی خورشید---------------¤¤¤
_ ¤¤¤--¤¤¤------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤------------------------------------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤--در سراشیبی که نامش زندکیست------------------------------¤¤¤
¤¤¤------باهمه بیگانگیها میروم------------------------------------------¤¤¤
¤¤¤----------در سکوت سرد غمگین زمان------------------------------¤¤¤
¤¤¤--------------بی هدف بی یار و تنها میروم------------------------¤¤¤
_¤¤¤----------------در سراشیبی که نامش زندگیست------------¤¤¤
__¤¤¤------------------می روم شاید که در دشت بزرگ--------¤¤¤
____¤¤¤-------------------باز یابم آنچه را گم کرده ام--------¤¤¤
______¤¤¤------------------موفق باشی-----------------¤¤¤
_________¤¤¤------پیشاپیش نوروز---------¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤--مبارک باد--¤¤¤¤¤¤
_____________¤¤¤--------------------------¤¤¤
________________¤¤¤-------بای-----¤¤¤


مرسی نیلوفر گلم.بر تو هم مبارک عزیزم
شقایق مامان آرشا
29 اسفند 91 12:29
دنیا را برایتان شاد شاد
و شادی را برایتان دنیا دنیا آرزومندم
هر روزتان نوروز


نوروزت جاودانه.عاشقتونیم
نیم وجبی
29 اسفند 91 13:47
یک سالگیت مبارک باشه عزیز دلم 100 ساله بشیی
سالی پر از شادی و سلامتی رو براتون آرزو می کنم❤
عیدتون مبارک


تشکر مهربون وهوادارآرتین
مرجان مامان آران
29 اسفند 91 15:38
شانس نام مستعار خداست انجا که نمیخواهد امضایش پای داده هایش باشد
بارش بی وقفه گمنامترین نام خدا را برایتان ارزومندم
پیشاپیش سال نو مبارک


فدای تو عزیز.برخانواده سه نفره وشاد شما هم مبارک
مهسا
29 اسفند 91 23:09
دوقدم مانده به خندیدن برگ.
یک نفس مانده به ذوق گل سرخ.
چشم درچشم بهاری دیگر….
تحفه ای ندارم که کنم هدیه تان.
یک سبدعاطفه دارم همه ارزانیتان…
نوروز مبارک

مبارک برهمه فارسی زبانان وبهاریان
مامان محمدماهان
30 اسفند 91 1:17
وای عزیزم منو هم ببخش.
ولی دیر نشده.تولد گل پسر نازت مبارک
ایشالا زیر سایه شما 120 ساله شه.


خاله ممنون.تشکردوست خوبم عسلتو ببوس
نازنین (مامان ثنا)
30 اسفند 91 3:20
لحظات از آن توست؛ آبی، سبز، سرخ، سیاه، سفید
رنگهایی را که بایسته است بر آنها بزن
روزهایت رنگارنگ
سال نو مبارک . . .


مرسی خاله برای شما هم مبارک وپر برکت
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:33
عزیزم تولدت مبارک


مرسی خاله جون
مهسا مامان کیارش
1 فروردین 92 0:34
در لحظه ای که زیباترین ملودی ها از آسمان جاری است به فردا گوش بسپار و دل انگیزترین موسیقی عالم را دریاب...
آغاز سمفونی بهار مبارک باد


تشکربااحساس بچه هاروببوس
ارشین
13 فروردین 92 14:16

عزیزم تولدت مبارک






ممنون خاله مهربون ودوست داشتنی