آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفره های 7 سین تیم ورزشی ما در 30 اسفند 91

1392/1/1 3:10
نویسنده : آرتین کوچولو
1,035 بازدید
اشتراک گذاری

زنیرو بود مردراراستی                              زسستی کژی زاید وکاستی

سلام

پسرمامان پگاه وبابا هادی وداداش آروین بودن که پایه ثابت ورزشن نتیجه ای جزو اهل ورزش بودن نداره.یک مامان سحرخیز که مارو ساعت 6 اماده می کنه تابه گروه بپیوندیم ویک بابا خوب ومهربون که یک صبحانه توپ آماده می کنه تا مابرگردیم خونه ونوش جان کنیم نون داغ وپنیر وکره وسرشیرومربا وچای شیرین و...

و یک گروه ورزشی پرنشاظ که همشون عاشق منن وبودن تو جمعشون به آدم انرژی مضاعف می ده.

اینم عکسای سفره های هفت سین در30 اسفند91 ساعت 7:30 صبح که یک سری از خانمها وآقایون تیم زحمتشو کشیده بودن  که دست تک تکشون دردنکنه .

بوسه بردستانتان یاران من.ماچ

سفره1

 سفره 2

سفره 3 

 من وحاجی فیروزکه خیلی دوسم داره وکلی بغلم کرد ورقصوندم و باهام عکس گرفت نیشخند

بعضی ازبچه های  بامرام ودوست داشتنی تیم که شدیدا هوادار منو ومامانینتشویق

 

درانتظارومتفکرمتفکر 

 

(عکسای 29 اسفند 91 ساعت 8 صبح)

به تمرینات کششی ادامه می دیم 123    1 

مامان وبابا عاشق این مدل نشستن مننقلبقلب 

اینجاهم چندتاکلاغ دیدم وکلی ذوق کردمنیشخندقهقههبه قول مامان باهاشون فامیلم دیگهچشمک

 

واینم... 

ودرنهایت برگشت به سمت خونه

 

البته عکاس گروه کلی ازم عکسای هنری گرفته که قراره به مامان تحویل بده که براتون می ذارم.

راستی مربی مهربون یک هدیه کوچیک اما باارزش  (جغجغه ) بهم داد که عکسشو توپستای بعدی برای دوستای عزیزم می ذارم.

سحرخیزباش تاکامروا باشی.

به امیدپیروزی، شادکامی وسلامتی همه شما عزیزانماچ

تا پست بعدبای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (14)

مرجان مامان آران
1 فروردین 92 9:49
اخییییییییییییییییی خیلی قشنگ بودددددددددددد
واقعا افرینننننننننننن عزیز دلممممممممم خیلی مامان خوبی هستی
سال نو مبارک
ایشالا که سال خوبی داشتبه باشید عزیز دلمممممممم
گل پسرای خوشگلتم ببوسسسس
والا برای تولد خیلی دو دلم موندم چیکار کنممم
بزرگ بگیرم کوچیک بگیرم موندم والااااا

ایشالا خوش باشی هرجور بگیری مهم نیست مهم اینه که اومد وبااومدنش شادتون کرد.ببوسش
sahar
1 فروردین 92 19:58
سلام عزیزم سال نومبارک انشالا سال خوبی داشته باشی پسمل ورزشکار .
مامان پینار
1 فروردین 92 21:39
سال نو مبارک پسر کوچولوی ورزشکار


تشکر خاله گلم برشما هم مبارک
مهسا(مامان هستی)
2 فروردین 92 11:55
آفرین به این مامان سخرخیز و پر انرژی و پسرای گلش ماشالاااااااا ایشالااااا همیشه تنتون سالم و لبتون خندون باشه

پگاه جونم سال نو مبااااااااااااااارک ایشالااا سال خوبی در کنار خانوادتون داشته باشین


ممنون مهسا عزیز.عاشقانه دوستون داریم
زری مامان مهدیار
4 فروردین 92 19:10
بر سر سفره ی احساس اگر جایی بود، سخن ساده ی تبریک را جا بدهید.
سین هشتم، سخن ساده ی تبریک من است. جا سر سفره اگر نیست به دلها بدهید.
نوروز پیروز.
ورزشکار کوچولو عیدت مبارک


تشکر عزیزم.سال خوشی براتون آرزو دارم
فلوریا مامان دیانا
5 فروردین 92 1:03
بر سر سفره احساس اگر جایی بود/ سخن ساده تبریک مرا جا بدهید/ سین هشتم سخن ساده ی تبریک من است/ جا سر سفره اگر نیست/ به دلها بدهید……
سال نو مبارک


فدای تو دوست بامرام سال نو به خانواده صمیمی شما مبارک
ناهید
5 فروردین 92 13:23
سلام به جیگر ترین مادروپسر دنیا خوبین خوشین به قول کلاه قرمزی تولد عید شما مبارک باشه صد سال به این سالا ایشالا همیشه شاد باشین امیدوارم سال جدید سال خیلی خوبی باشه براتون


ممنون ناهید مهربون.تود عید شما هم مبارک می بوسمت طرفدار همیشگی آرتین
مامان نفس
5 فروردین 92 16:36
ما اومدیممممممممم با یه عالمه تبریک و آرزوهای قشنگ بابتِ نوروز 92
از خدا میخوایم امسال همه ی اون اتفاق خوبای زندگی تون که منتظرش هستین و نیستین براتون پیش بیاد
بازم بارکلا به این مامان پر انرژی که تا خودِ 30اسفند پسر خوشگل مارو برده ورزش
عکساتونم که مثه همیشه خوشگل و عالی بودن
پس چرا از قسمت تدارکات صبحانه عکس نذاشتین که ما یه تشکر ویژه از هادی خان داشته باشیم هان؟!
پگاه چندتا ازون ماچ آبدارا از لپای آرتین بکن من دلم باز شه یادت نره ها؟ پشتِ گوشم ننداز

بیا خصوصی

مرسی با محبت.عشق من امیدوارم سال خوبی برای شما وهمسری باشه ودرکنار هم اومدن کنجد جوجو رو جشن بگیرید.چشم از قسمت تدارکاتم عکس می ذارم.
سالی پرازشادکامی برات آرزودارم نفس پر عاطفه.جوجو منو ببوس ویژه ویژه.
بابت رمز ممنون گلم

محبوبه مامان الینا
6 فروردین 92 8:57
صدها و هزاران احسنت به این خانواده سحرخیز ورزشکار
سال نو مبارک پگاه عزیزم با آرزوی شادی و سلامتی و ثروت وافر برای شما


تشکر مهربون.منم آرزومند بهترینها برای شما هستم


بابا هادي
6 فروردین 92 11:57
قربونه پسر ورزشكارم برم عاشقه نشستنتم جيگر بابا هادا فدايه نگاهت فدايه چشمات ...اگه بدوني من چقد دوست دارم كه غش ميكني


ممنون بابا جون.
nafas
6 فروردین 92 15:07
خــدايــا...
هــمــه از تـــو مـيـخــواهــنـد بِــدهي...
امــا مــن از تـــو مــيـخـواهــم بــگــيــري...
خــســتــگــي..دلــتــنـگــي..نـگــرانــي..غــم و انــدوه را...
از لــحـظــه لـحــظــه روزگــار دوسـتـانــم....
همه پستا عالی بود

عزیزم بابت محبتت ممنون.سال خوبی داشته باشی
کیانا
8 فروردین 92 12:44
خدایا یکم از انرژی پگاه جون به منم بده.
عزیزم خیلی خوشحالم که مادرایی باانرژی بالا با این همه سختی هنوز مثل تو فعال وپرانرژی تو این جامعه حضور دارن وپرورش دهنده نسل آیندن.
سال نو مبارک


عزیزم ممنون
ما الگوهای فردای این بچه هاییم.من معتقدم تحت هیچ شرایطی نباید خستگی و به اونها منتقل کنم.ودوست دارم ازهمین الان اونا رو ورزشی وفرهنگی باربیارم.
ایشالا تصمیم دارم آرتینو از چندماه دیگه کلاس ورزشی ثبت ام کنم.می بوسمت وعید شما هم مبارک
مهسا مامان کیارش
13 فروردین 92 20:32
به به بازم آرتین جون و مامان ورزشکارش خوش بگذره بازم مثل همیشه عکسا خوشگل شدن


فدای شما.کیارش جونو ببوس
رها مامان راستین
15 فروردین 92 12:27
عزیزم ورزشکار عیدت مبارک پسر گلم خیلی سفرهای زیبایی بودن


تشکرخاله مهربون.دوست خوبموببوس وسال نوتون مبارک