آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 10 ماهه شدم

1391/10/30 17:15
نویسنده : آرتین کوچولو
2,600 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه خوبان مهربون 

 

مهمترین کارای من تواین ماه که به طور حرفه ای انجام می دم عبارتنداز:

1-نی نای نای درحد مایکل جکسون وبا هرموزیکی

2-دست دستی

3-بای یای 

عکساشونو توپستای بعدی می بینیدچشمک

تواین ماه وسه روزتعطیلی آخرهفته اوقاتم رو  کلا به گردش وتفریح گذروندم.مامان وخانواده مامانی حسابی اهل گشتن وحسابی باطبیعت حال می کنن. منم که اهل دردرم اونم  ازنوع  high،خوب به اونا ومامانک کشیدم دیگه ،خدایی آدم توطبیعت روحش تازه

می شهچشمک

 

کسی که همش به دردرباشه رانندگیش 20 می شه دیگه.منم راننده جاده های پرخطرچشمک

اینجاهم یک دستی می رونم شوماخرم دیگه  

 

 اینجارفته بودیم آبعلی وکلی حال کردیم.تیوپ سواری وبرف بازی وسرسره و....

اصلاازاین لباس سرهمی خوشم نمی یومدچون حسابی محدودم کرده بود.

مامان من سردم نیستتتتتتتتتتتعصبانی

 

 این عکس مربوط به پیست شمشکه.خدایی جاده چالوس زمستونشم باحالهخنده

 اینم منوباباگلیو ومامان جون ومامانم که داشتیم یخ می زدیم

 تحت هیچ شرایطی حاضرنبودم ازتوبرفا بلندشم .آخه عاشق سرمامقلب

 

 این عکسم مربوط به کن وسولقانه که گفتیم تااینجااومدیمامام زاده داودم بریم

 من ومامان توروستای امام زاده.اونجاهم مامان دست ازخریدبرنمی داشتتعجب

 

 این عکسم توپارک لواسون گرفتم که درحال تخم مرغ خوردنم. اولشم ازاین گربه ترسیدم وزدم زیرگریهگریه

ولی بعدا گربه ازدست من کم آوردوفرارکرد

 

خدایی خیلی خوش شانسم وهرجامی رفتم نذری گیرم میومد

 

تاقاشق بعدی طاقت نمی یاوردم ومی زدم زیرگریه.که مامان گفت باید مسیرظرف تا دهنمو لوله کشی کنن که یک سره بشهخوشمزه

 

 مثل گربه می پرم روتردمیل مامان وکلا داغونش کردمنیشخند

 

 هنوزعاشق خرس گهواره نوزادیمم

 

عروسکای هم سایز خودمو سه سوته می خورم 

این ماشینم مامان برام خریده که خیلی دوسش دارم 

آرتین خوش خنده،همش می خنده قهقهه

 تاماجرای بعدی فعلا بابای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (37)

آناهیتا مامانیه آرمیتا
28 دی 91 12:46
عزیزدلم ۱۰ماهگیت مبارکچقدرعکسای ناااازی کلی لذت بردم ازبرف وسرماتون. قلبون اون آش خوردنت جیگرطلا البته چه مامان جیگری
الی مامان آراد
28 دی 91 17:45
ای جونم مبارکه
مامانش چه عکسهای خوشگلی گذاشتی


ممنون عزیزم
رهگذر
28 دی 91 19:57
خوش بحال آرتین بااین خانواده اهل دل.ماروهم باخودتون ببرین.خدایی همت رفتنتون عالیه.عکسا مثل همیشه خیلی قشنگ بود.آرتین


ممنون دوست مهربون.مافردا عازمیم میای یاعلییییییییییی
مامان پینار
29 دی 91 11:11
ده ماهگیت مبارک آرتین جان.

عکسهات خیلی خوشگل شدن. دست مامانی درد نکنه.
پس بگو این همه ددر از کجا آب میخورههههههه


آره خاله جون بادردرحال می کنیم
دوعاشق زیبا
29 دی 91 12:21
مامان آینده
29 دی 91 13:34
پگاه جون .آفرین بهت که بااین همه مشغله وکار این همه به تفریح اهمیت می دی.واسه روحیه بچه ها عالیه.عکساشم عالین.قربون رانندگیت عروسک من


عزیزم خانواده ماکلا اهل تفریح وطبیعتن.به جرات می گم تقریبا همه ایران وجاهای تفریحیش روگشتم.دلم می خواد که بچه هام دوست طبیعت باشن.خداروشکر جفتشون تاالان وتوهرشرایطی همراهمن وکلی باطبیعت حال می کنن.ممنون
مرجان مامان آران
29 دی 91 16:08
10 ماهگیت مبارک عزیز دلممممممم
ایشالا همیشه به خوش گذرونی باشید عزیزم



خاله دوست جونموببوس
صبا
29 دی 91 18:00
خاله جون شعری را که گفته بودید نوشتم .
اگر خیلی خوب نیست به بزرگی خودتون ببخشید


فدای تو عالی بود.می بوسمت عزیزم
مهسا مامی کیارش
29 دی 91 22:38
عسیییییییییییییسم 10ماهگیت مبارک.یه عالمه بوس برای آرتین جون دوست داشتنی با او ن عکسای خوشگلش
آرتین جون لینکت کردم
گلدونه بیا و با کیارش من دوست شو عسلم


خاله کیارشو ازهمین حالا دوست خودم اعلام می کنم
بابابزرگ
30 دی 91 7:21
سلام عسلم سال ديگه حتما اسكي بازيتو مي بينيم خوش بحال بابا گلي يه پاي ثابت كوه بنام آرتين پيداكرده ماشاله باباآش همكه ميخوري


بابابزرگ دوست دارم خیلی زیاد
مریم
30 دی 91 9:09
عزیزم به خدادیدن عکسات سرصبح فقط انرژی مثبت خالصه.عزیزم تو هم عاشق برفی.پگاه جون هم خودت هم آرتین هرروز خوشگلترازدیروز


نسیم -مامان آرتین
30 دی 91 10:19
ای جونم خوش به حالتون که تو این سرما هم میرین ددر ما که کلا موندیم تو خونه آخه برف درست حسابی هم اینجا نباریده تا بریم تفریح و.....


عزیزم امیدوارم هرجاهستی بت خوش بگذره
نیم وجبی
30 دی 91 12:11
عزیزم منم لینکتون کردم مرسی که اومدی
10 ماهگی گل پسری هم مبارک باشه


ممنون مهربون.رویماهشوببوس
مامان بنیتا
30 دی 91 13:14
ده ماهگیت مبارک عسل خاله همیشه به گردش وشادی


ممنون خاله مهربون
مامان افسانه
30 دی 91 13:30
10 ماهگیت مبارک
برای ارتین جون



مرسی مامان افسانه مهربون
ناهید
30 دی 91 13:57
سلام آرتین جون خوب میری ددر بابا خوش به حالت برو خدا رو شکر کن تو این عصر به دنیا اومدی تند تند می برنت ددر مارو تا سر کوچه هم بزور میبردن


ناهید جونم ایندفعه می برمت تاکلی خوش بگذرونیم
سحر مامان محمدطاها
30 دی 91 15:11
کوچولوی خوش خنده ده ماهگیت مبارک عکساتم مثل همیشه قشنگ عزیزم

فدای سحرگلم
شیما مامان درینا
30 دی 91 16:23
10 ماهگیت مبارک عزیز دلم آفرین به مامانی فعال با تفریحات عالی و عکسای قشنگی که گذاشتی حسابی لذت بردیم آرتین هم مثل همیشه خوشگل و خوشتیپ و خوردنی براش اسپند دود کن


شیما جون لطف داری.می بوسم تو ودخترنازتو
جوجو
30 دی 91 17:20
چه عکسای زمستونی با حالی.خدایی ماروتوفکربرد که آخرهفته بریم تودامن طبیعت .مامان آرتین ماشالا خیلی خوش تیپین.آرتینم به شماکشیده.
آفرین برخانواده های اهل دل
بابایی شما هم ok هستیا


لطف دارین حتما برین.خیلی خوش می گذره
مامان سمی
30 دی 91 17:32
وای چه عکسهای خوشگلی و از همه مهمتر چه پسری ناز و شیرینی


مرسی خاله مهربون
صبا
30 دی 91 20:30
خاله جون خوب بود ؟
شعرش بد بود ؟
امیدوارم راضی نگهتان داشته باشم .


عالی بود فدای تو بامحبت عزیز دلم.
مامان پرنیا
30 دی 91 22:09
سلام عزیزم ده ماهگی گلتون مبارک شما تولد یک سالگی می گیرید برای آرتین عزیز چه تمی؟


سلام گلم.احتمالا توفروردین بگیرم.تمشو هنوز انتخاب نکردم ولی یک کارساده رو بیشتر می پسندم.
مامانی محمد طاها
1 بهمن 91 12:07
ده ماهگی مبارک آرتین جون وای که من عاشق نی نای کردن بچه ها با دست دسیشونم



عزیزدلم ممنون.منم عاشق رقصیدن ودسدسی با احساسشونم.
مامان آرتین (الهه)
1 بهمن 91 12:29
10 ماهگیت مبارک عزیزم


تشکرالهه جون.عزیزدلموببوس
ناهید
1 بهمن 91 12:59
جیگرتو برم مامان پگاه که می خوای منو ببری بیرون ولی من ترجیح میدم با پسرت تنهایی برم بیرون عزیز دلم
فدای مهربونیات پگاه جون


مشکوک می زنی.البته پسرمن ازحال کلی دوست دخترداره ها.اونم درحد عاشقای سینه چاک.باید بری تو نوبت ولی من هواتو دارم
سمانه مامان ستایش
2 بهمن 91 14:13
سلام عزیزم،رمزو تلگراف کردم



ممنون گلم
مجید
3 بهمن 91 21:27
سلام دوست من
ممنون که بهم سرمیزنی و نظر میذاری ومیری
تو همسن پسردایی من هستی
پسر دایی منم10ماهش شده
مثل تو بازیگوشو بامزه


راست می گی عمو مجید.ببوسشششششششششش
مامان ساجده
4 بهمن 91 10:40
انشاالله که همیشه خوش و خرم باشید


ممنون
زری مامان مهدیار
4 بهمن 91 20:56
همیشه به گردش آرتین جونممممممم


تشکر خاله جوننننننننن
مهسا(مامان هستی)
5 بهمن 91 0:54
10 ماهگیت مباااااااااااارک عزییزم
به به خانواده شاد و اهل گردش
ایشالا همیشه به گردش وشادی
به به چه عکساااااااااااای نازی ماشالاااا به این پسر گل و خوش خنده از طرف من ماچش کن


ممنون دوست مهربونم
الی مامان آراد
5 بهمن 91 12:03
ممنون خاله جون که به ما سر زدین ولی وبم انگاری مشکل داشت درستش کردم اگر بازم رفتین مشکل داشت لطفا پیغام بزارین


حتما گلم
مامان یلدا و سروش
5 بهمن 91 15:24
ای جون. چه شیطون شدی تو گل پسری. چه برف بازی میکنه این قند عسل

آره خاله جون
ارشین
8 بهمن 91 20:14

خیلی ناز شدی جیگرم
کامنت قبلی رو هم من نوشتم اما یادم رفت اسمم رو اضافه کنم
خودت زحمتش رو بکش...........

فدای تو مهربون
سحر
16 بهمن 91 12:22
دندوناشو هههه گاز نگیریا خوشمل


خاله هم گازت می گیرم هم می بوسمت
مامان رهام
30 بهمن 91 11:57
10ماهگیت مبارک آرتین جون..اول یه سئوال آروین هم پسر شماست؟به به آفرین به این مامان سخت کوش که با فسقلی رفته کوهنوردی

آره عزیزم .8سالشه.ممنون فدای توورهام
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:07
چه مامان و بابای خوبی دارید پگاه جون ... ایشالا 120 ساله بشن و همیشه سلامت درکنار شمااااااااااا