آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مرواریدای سوم وچهارم وتولدبنیتا عسل

1391/11/10 7:27
نویسنده : آرتین کوچولو
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

سلام من اومدم

بالاخره بعداراینکه مرواریدای اول ودومم تو 5ماهگی جونه زد مرواریدای سوم وچهارم ردیف بالاهم تو 11 ماهگی نمایان شد. 


این الاکلنگ نمو رو عمه پروانه برام خریده که خیلی دوسش دارم وهمش باش بازی می کنم

 

این دو دندون پایین سلاح منه اگه کسی اذیتم کنه حسابی گازش می گیرمنیشخند 

 تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

واما:

دوشنبه گذشته رفته بودیم تولد بنیتا جونم دوست صمیمی ومهربون نی نی وبلاگم ،که خیلی خیلی خوش گذشت.آران وخاله مرجانم اومده بودن .

 

بنیتا عزیزم بهترین ها وزیباترین ها رابرایت آرزودارم


 من وآران خواب آلو که تا ساعت 7 خوابید ومنو منتظر گذاشتمنتظر

من وبنیتا جون که عاشق گل پیراهنش شده بودم وهمش نگاش می کردممژه

 اینجاهم طاقت نیاوردم وطی عملیات انتحاری به سمت گل حمله ورشدم که باوساطت خاله بنیتا همه چیز بخیر گذشت وفقط به گریه ما ختم شد

نصیحت مامان:پسرجون آخه این چه طرزبرخوردبا دوست دختر،مراعات کن.اینجوری همه رو فراری می دی

فکرکنم بایدتوروابطم با دخترخانوما تجدید نظرکنممتفکرمتفکر

البته می تونست گلشو بهم تقدیم کنهقهقهه

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد 

من وبنیتا که کلا میزاروهل می دادیم ودکورو جابجا می کردیمخجالت

من وآران عزیزم که افتخاردادن وبیدارشدن وبا من عکس انداختن

 

 اینم کادوی من به بنیتا مهربون،سه عروسک ناز وخوشگل 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , وبلاگ قیصر

» بخش تصاوير زيباسازی » www.gheisar2010.blogfa.comكليك كنيد

راجع به تغیرتیپم بایدبگم چون باهاشون صمیمی شدم شلوارجین وجورابامو درآوردم وشلوارراحتی پوشیدمچشمک

ولی حقیقتش اینقدرگرمم شده بود که مامانو کلافه کردم واونم مجبورشد بهم لباس راحتی بپوشونه.البته آرانم شورت پوشیدالبخند

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (31)

مهسا مامان کیارش
6 بهمن 91 0:06
جوجه کوچولو دندونات مبارک.
ای جووووووووووونم خیلی عکسات و شیطونیات باحالن اینم یه عالمه بوس برای آرتین ناز مموشک


منم می بوسمتون هوارتاااااااااااااا
مامان پینار
6 بهمن 91 14:23
وای وای آخه چرااااااااااااااا گلو باید دودستی میداد که پسر به این خوشتیپی و حوشگلی



نظر منم همینه خاله تو بهشون بگووووووووو
مامان بنیتا
6 بهمن 91 14:31
چه الاکلنگ قشنگی مرواریداتم مبارک عزییییییییییییزم
بنیتا میگه خاله جون چقدر من تو عکسا نامرتبم


ممنون سحر خوبم.بنیتا همه جوره خوشگلی عزیزم
مامان افسانه
6 بهمن 91 16:00
مرواریدها مبارک
تولد بنیتا هم مبارک




تشکر افسانه عزیزم
سحر مامان محمدطاها
6 بهمن 91 19:03
به به چه الاکلنگ قشنگی مبارک باشه ارتین جون تولد دوستتم مبارک.


تشکر خاله مهربون.هدیه عمه جونمه
مرجان مامان آران
7 بهمن 91 1:10
عزیز دلممممممممممم دندونای جدید خوشگلت مبارکککک
دلمون براتون تنگ شده زیادددددددد
الاکلنگتم مبارکککککککک


دل ما هم حسابی تنگ شده.بوس برای آران وخاله مرجان


نیم وجبی
7 بهمن 91 1:15
مبارکه دندونات خوشگلم
آره عکساتونو دیدم تو وب آران خیلی قشنگ بودن


تشکر نیم وجبی خوبم
الی مامان آراد
7 بهمن 91 1:20
عزیزم شما بچه ها بهترین سلاح رو دارین با اون دندونای تیزتون


ممنون خاله
نازنین (مامان ثنا)
7 بهمن 91 1:48
در اومدن مرواریدات مبارک آرتین جونم
معلومه تولد خیلی بهت خوش گذشته ها عزیزم قربون شیطونیات.
پگاه جون ببوس عزیز دلمو


ممنون نازنین گلم.ثنا جون ببوس
مامان بنیتا
7 بهمن 91 1:58
خوشگلم مرواریدای جدید مبارک..حالا دیگه هرکی اذیتت کرد حسابی گازش بگیر تا حساب کار دستش بیاد
تولد بنیتا خانوم هم اسم دخملی منم مبارک باشه..ایشالا جشن تولد 120 سالگیش


خاله ایشالاتولدبنیتا جون شما
بابابزرگ
7 بهمن 91 7:37
سلام عسلم تولد همه دوستات مبارك . تولد دندونات هم مبارك ؛ ميدونم كه ازگازشون درامان نخواهم بود ميدوني كه دلم نخواهد آمد كه عوضشو بگيرم پس قول بدي يواشتر گازبگيري آخه بده جاش بمونه ! بوووووووووووووووسسسسسسسسسسسسس
زهرا مامان عسل
7 بهمن 91 8:50
عاشقتم وروجک. چه دندونای تیزی منو نخوریا.فدای تیپ جینت برم .باراحتیم عروسکی.
مامانی چکمه هاتم خیلی خوشگله وتکه .ای ول تیپ مامان


خاله خیلی لطف داری.فدای تو زهرا جون.آرتین واسه آدم تیپ نمی ذاره بخدا
مامان آوينا
7 بهمن 91 8:51
مرواريدات مباركههههههههه دست عمه جون درد نكنه با اين الاكلنگ زيبا واسه گل پسر
نسیم -مامان آرتین
7 بهمن 91 9:32
وای چه الاکلنگ خوشگلی
عسلم ایشالا تولد 1سالگی خودت


ممنون خاله خوبم دوستموببوس
مهدی
7 بهمن 91 10:18
مرداب به رود گفت : چه کردی که زلالی ….؟
جواب داد : گذشتم …. !

.....

به من بگو نگو ، نمی گویم؛ اما نگو نفهم ، که من نمی توانم نفهمم من می فهمم!!
(دکتر علی شریعتی)


مهدی جان صحبت خیلی رسا وچرمحتوایی بود.ممنون
هادا
7 بهمن 91 12:15
سلام عزيزم گلم ان شاالله تولد خودت ميتركونيم ....منظورم بادكنكاست پسرم ني ناي ناي نيناي قربونه پسرم كه خيلي خوشجله


منم اینم بابا
یکی یدونه
7 بهمن 91 13:14
خدابهتون ببخشه.خیلی پسرتون خوشگله ماشالاش باشه.مامانشم خیلی نازه..چه مامان خوبی که اینهمه به تفریح اهمیت می ده.آرتین ومامانش بوسسسسسسسسسسسسس


تشکردوست مهربون.تفریح بچه ها خیلی برام مهمه.
مامان سمی
7 بهمن 91 16:40
ماشاالله به این پسر خوشگل و دندونای نازش
عزیزم چه گریه ای می کنه.حقا که پسری و باید زور بگی
انشاالله همیشه به شادی


ممنون دوست خوبم
مونا مامان امیرسام
8 بهمن 91 2:20
اول تولد دوستت مبارک.
بعد هم دندونهای جدیدت مبااارک
سوم الاکلنگت مباارک.
چهارم اینکه شما همه جره خوش تیپیو دل همه رو میبری جوجو


خاله مونا عاشقتم.امیرساموببوسسسسسسس
علی کوچولو
8 بهمن 91 13:54
پسر خاله جون خمیشه به گردش و تولد رفتن
چه نمو خوشکلی داری دندونات مبارک بیا واسه همدیگه ساعت درست کنیم


آمادم.ولی دندونای من تیزتره
saba
8 بهمن 91 14:13
الهی فدات بشم
کوچولوی خوش خنده .


ممنون صباجون
ارشین
8 بهمن 91 20:08
ای جانم دندوناشو.................................. ولی حسابی بلا شدی ها.............................
صبا
9 بهمن 91 13:54
خاله جون دیگه به من سر نمی زنید ؟


عزیزم منتظربودم امتحانات تمام بشه
رهگذر
9 بهمن 91 17:56
عزیزم مبارک باشه.ایشالا تولد خودت.عاشقانه دوست دارم

منم دوست دارم رهگذر عزیزم
مامان کورش
9 بهمن 91 18:07
ارتین جون مروارید جدیدت مبارک باشه ارتین جون پسرهای این دور زمونه خشن برخورد نمیکنن بزار عاشقت بشه بعدن خشن بر خورد کن


چشم خاله ایندفعه با لطافت برخورد می کنم
صبا
10 بهمن 91 19:58
خاله جونم امتحانام تموم شده .
اگه بیاید پیشم ممنون می شم.


چشم عزیزم حتماسرمی زنم
دوست شما
10 بهمن 91 21:10
سلام چه خبرا؟ خوبین؟ وبلاگتون خوب بود میخوام باهاتون تبادل لینک کنم اگه دوست دارید منو لینک کنید و تو وبلاگم بهم خبر بدین
چشم عزیزم.من لینکتون کردم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 بهمن 91 20:09
الهیییی قلبون سلاحت برم عزییییزم مباااالکه
چقدردوست دخترتواذیت کردی خوش تیپ


خاله خدایی تصیر کدوممون بوددددددددد؟
صبا
12 بهمن 91 0:01
خوش حالم که خوشتون اومد خاله جونم.
مرسی که سر زدید.
بوووووووس.
ارتین عسلم ببوسید


فدای تو دخترمهربون ودرسخونم برم
سحر
16 بهمن 91 12:22
سلوم خارجکیا به به چه عکسایی


خارجی وداخلی خاطرخواشن سحربجنب دیرمی شه هاااااااااااا
زری مامان مهدیار
17 بهمن 91 23:24
ایشالا همیشه به گردش و خوشی خاله جونی
مروایدای جدید مبارک


تشکرخاله مهربون زری جون مهدیاروببوس