آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

کوهنورد کوچک برفرازبام تهران

1391/11/10 9:57
نویسنده : آرتین کوچولو
1,348 بازدید
اشتراک گذاری

سلام.بعدازاینکه تواین چندمدت تمام کوهها وتفریحگاههای شمال غرب وشمال شرق تهران و گشتم.روزجمعه عازم بام تهران شدم.

مامان  وباباگلی ازشب قبل تمام وسایلو آماده کرده بودن وقرارشدصبح زود راه بیفتیم.صبح زود ازخواب بیدارشدم وبه اتفاق باباگلی(بابای مامانی)عازم توچال شدیم.هوای نسبتا سردی حاکم بود ولی لذت خاصی داشت وحسابی آدمو شارژمی کرد.

بقیه مطالبو روی عکسا توضیح می دم.

 

اینا یک گروه ازمهندسای چینی بودن که برای خط مترو تهران  کارمی کردن وعاشق من شده بودن وفکرکنم 30-40 عکسی ازمنو ومامان گرفتن.

اینم مامان ودوست چینیش .که عاشق من ومامان شده بود وتاایستگاه1 ماروهمراهی کرد.

این پدرودختراهل سویس بودن واین آقا مجذوب قیافه من شده بود وهمش به مامانم می گفت

baby is very beautifulومامانم به ایشون می گفتYour daughterh is very nice.

مامان واین گروه کلی باهم اینگلیسی صحبت کردن که من چیززیادی نفهمیدم جز تبادل عکساازطریق imail.ولی می خوام درآینده مثل مامانم به این زبون مسلط بشم. 

 اینجا توکابین درحال حرکت به ایستگا 5.

نورخورشیدچشمامو اذیت می کردبرای همین عینکمو به چشمم زدم تامناظرو بهترببینمنیشخند

 سه نفری توایستگاه 5

باباگلی در ایستگاه 5 مارو تنهاگذاشت وصعودش به ایستگاه 7 وقله رو ادامه داد

البته ماهم اولش خواستیم بریم ولی به علت کاهش شدید فشارهوا مامان وباباگلی به دلایل پزشکی صلاح دونستن من به اون ارتفاع نرم تا دچارآسیب ناشی ازارتفاع نشم.

من ومامان توایستگاه 5 موندیم وبایک گروه دانشجوباحال دوست شدیمتشویق

این آقااسمش عباس بود وازاون دانشجوای باحال که کلی بامن رقصید. 

بعدشم من شدم سوژه عکاسی وقرارشد عکساروتوفیس بوک باهم لینک کنیم 

البته بچه هاگفتن آرتینم یکی از جاذبه های گردشگریه.خوشمزه

 

اینجابعدازخوردن یک ناهارخوشمزه ونوشیدن شیروگوش دادن به موزیک تواون هوای پاک وروح نوازکم کم چشمام سنگین شد خمیازه

وبالاخره خوابم برد.خدایی تو او ارتفاع واون هوای دل انگیز خواب چه مزه ای می ده خواب

 اینم مامان تنهای من.چون من لالا کرده بودم.

بالاخره بیدارشدم وحدودساعت 5 بودکه بابا ازقله برگشت  

به اتفاق رفتیم توپناهگاه ویک استراحت کردیم و چای داغ وخوراکی خوردیم چشمک

 

اینجاهم بالاخره به پایین برگشتیم 

به یک باغچه رفتیم وسفارش آش وعدسی دادیم ومنم که ازخنده غش کرده بودم قهقهه

خدایی نمی دونم به چی می خندیدم.فکرکنم تاثیر هوای پاک بودمتفکر

بفرمایید عدسی وآش گرم گرم که من عاشقشونم. قلب

 جای همتون  خیلی خیلی سبزبود ماچماچ

خدایی خوشگلیم دردسردارهاز خود راضی

تشکرویزه ازمامان مهربونم که تمام مدت منو توآغوشی حمل کرد. 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

عکس نی نی خودتو پیدا کن
10 بهمن 91 9:44
سلام کوهنورد چوچولو خوش بحالت عزیزم
راستی یه سری به من بزن حیف عکس ارتین جون خوشمل توی البوم نباشه
حتما تاریخ دقیق تولد ومحل تولد وعکس پیشنهادیتون رو هم بگید مرسی


ممنون عزیزم.راستی مهسا جون منم بچه خوزستانم.خوشحالم هم استانی.بابت پیشنهادتم ممنون.تو وبت جواب دادم دختر خوبم.
مامان آوينا
10 بهمن 91 10:04
آفرين به اين كوهنورد كوچولو كه ماماني و همراهي ميكنه
فدات تو كه با تيپ كوهنوردي خيلي خوشگل شدي




تشکرخاله دفعه دیگه آویناروباخودم می برم.
زهرا مامان عسل
10 بهمن 91 11:51
ای جان کوهنوردفینگیلی.قربون اون تیپت برم بااون عینک آفتابی رنگاوارنگت.
مامان پگاه هم که نمرش مثل همیشه 2020.خانوم خوشتیپ ، ماروهم با خودتون ببرید.
پگاه جون زبان با آرتین وآروین کار می کنی؟


چشم عزیزم ایندفعه خبرت می کنم.زبان روبرای آرتین درحدآموزش ابتدایی شروع کردم .البته دارم دوزبونه جلو می رمم که تاحالا خوب جواب داده.بیشتربا DVD موزیکال اینگلیسی آموزشش می دم.که خوب استقبال می کنه.ولی آروین تقریباspeaking and lisining تاحد قابل قبولی بلده.برنامم اینه که هردوشون حداقل به این زبون مسلط بشن.
مامان افسانه
10 بهمن 91 12:22
به ارتین کوهنورد
مامانی همیشه به گردش
شاد باشید
بابا خوشتیپ الهییییییییییی
مامانی از طرف من ارتین رو ببوس


تشکردوست خوبم
صبا
10 بهمن 91 19:57
سلام ارتینه کوه نورد.
خوبی عزیزم ؟
الهی فدای این خوشگلیت بشم که همرو مجذوب خودت می کنی جذابم.

صبا جون مخلصتیم
الی مامان آراد
10 بهمن 91 19:57
سلام کوهنورد کوچولو خوش گذشت عزیزم دست مامانی درد نکنه واقعا تو رو برده کوهنوردی آفرین به مامان فعال


ممنون الی مهربون.عزیزمنوببوس
مامان آینده
10 بهمن 91 22:46
الهی من فدای توبرم که ایرانی وخارجی عاشقتن.خوشتیپ،خوشگل..ای کاش وقتی منم مامان بشم مثل مامانت پرانرژی وشاد باشم.
پگاه جون همیشه تحسینت می کنم خانوم خوشتیپ


ممنون عزیزم.ایشالا بهترازمن وهرمامان دیگه باشی.
بابابزرگ
11 بهمن 91 7:01
قربون عسلم بشم كه تمام ملل دنيا را مجذوب خودش كرده وخسته نباشيد به مامان گلش كه اين همه راهو توبغل گرم و مهربانش چرخونده
تيپتوبرم دخترسويسيه روداشته باش !!
الهي كه درطول زندگي توهيچ ايستگاهي متوقف نشي وبه همه قله هاي آرزوهاي خودت ومامان وبابا برسي انشاالله


ممنون بابابزرگ فردا می ترکونم.منظورمو گرفتی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
11 بهمن 91 8:26
به به کوهنورد کوچولوی ناز. خیلی دلبری کردی ها


ممنون خاله عزیزم.دلبرم دیگههههههههههه
بابا هادي
11 بهمن 91 8:38
سلام بابا اين روزها هم كه درگير امتحان بودم گذشت و تو خيلي هوامو داشتي اميدوارم قله هاي موفقيتو تو زندگيت فتح كني عشقم ...


خداروشکرکه امتحانات تموم شد.خدایی مامان خیلی تواین چندوقت زحمت کشید ومنو مشغول کرد.
نسیم -مامان آرتین
11 بهمن 91 14:14
ای جونم راست میگی فندقم خوشگلیه و1000تا دردسرمن که عاشقتم جیگر
وای پگاه جون خسته نباشی بابا رضای آرتینم اهل کوهه ومیره کوه نوردی اما من میترسم باهاشون برم میترسم این آرتین خان ما همه رو پشیمون کنه از کوه نوردی راستی دیگه این کمر من نای راه رفتن زیاد وبهم نمیده
اماهمیشه وهرجا که هستید ومیرید خوش باشید


نسیم جون یک روز قرارمی ذاریم باهم بریم.زیادبالا نمی ریم .خودم هواتودارم.آرتین عسلموببوسسسسسسسسسسسس
خاله پوپک
11 بهمن 91 15:39
قربون کوهنورد کوچو و خوشکلم برم افرین که از حالا کوهنوردی رو شروع کردی بگو تو کتاب کینس ثبت کنند


ای ول خاله.خدایی بایدتوگینس تبت بشهههههههههههههههه
مهدی
11 بهمن 91 18:35
سلام
چه جای باحالی رفتینا ،خوش به حالتون


جای شماخالی .ولی محل شما باحال تره
مریم
11 بهمن 91 18:37
ای وای همه دنیا دنبال این پسرن.همه عاشق خنده هات ودلبریاتن.خوشتیپ رابه را لباس عوض می کنه،به مامان وباباش کشیده.پگاه جون بجای من هوارتا ببوسششششششششش


ممنون عزیزم.
آناهیتا مامانیه آرمیتا
11 بهمن 91 20:05
معلومه کلی خوش گذشته همیشه به شادی وگردش ای بابا پسرمونوچشم نکنن یه وقت اسپندبدودپگاه جون.البته برای خودتم فراموش نشه عزیزم
خیلی عکسای قشنگی گرفتی آرتین جونم


جای شما سبزبود.چشم عزیزم.آرمیتاگلی ببوس
مامان نفس
11 بهمن 91 20:09
واااااااااااااااااااااااای خدا جون کوهنورد کوچولوی منو ببین
الهی خاله قربون اینهمه زیباییهات بشه عشقم
خداروشکر که خوش گذشته/ دستِ باباگلی درد نکنه, مامان جونی هم که دیگه آخرشه از خوشگلی از خوش تیپی از حمل آغوشی ....
یه عالمه دل تنگت بودم پسملی


ممنون مامان نفس گلم.جوجو منوببوس.قربونش برم
مامان بنیتا
11 بهمن 91 20:22
عزیزم خاله فدای تو بشه که انقدر خاطر خواه داری مامانی هم که مثل همیشه تکه


خاله جون خیلی لطف داری
.ممنون دوست گلم

مهسا مامی کیارش
11 بهمن 91 22:34
سلام جوجه. کوهنوردی خوش گذشت؟ حتما مامانی جزء گروه کوهنوردیه؟ به به چه عکسای خوشملی چه کوچولوی دوست داشتنییه این آرتین جوووووونی


آره عزیزم جزه گروه هستم وزیادمی رم کوه.خاله چشمات خوشگل می بینه
فلوریا مامان دیانا
11 بهمن 91 23:45
_¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶_____


خیلی باحالین بابا

دوست خوبم همیشه بیادتونم
مرجان مامان آران
12 بهمن 91 0:08
به به افرین پگاه جوننننننننننننننم کلی حال کردم ایشالا همیشه شاد باشییییییی
افرین به ارتین خوشگلمممممممم که امقدر پسر خوبی بودددد
چشم نخوری ایشالااااااااااااا


خاله مرجان آران جونموببوس.دلم براش تنگ شده
مامان هانا
12 بهمن 91 8:06
سلام پگاه جان آفرین به این کوهنورد نازنازی
نمی دونستم خوزستانی هستیدخیلی خوشحال شدم هم استانی هستیم


سلام به هانا ومامان گلش.هم استانی دوست دارم
ناهید
12 بهمن 91 9:56
سلام به براد پیت ایران جیگرتو برم آرتین جووووووووووووووووووووووون که با این خوش تیپیات همه رو دیوونه کردی مامان پگاه اسپند فراموش نشه واسه گل پسری


ناهیدجون عجب لقبی بهش دادی.چشم دود می کنم.بوس واسه ناهید خوبم
ارشین
12 بهمن 91 12:25


ارتین جوووووووووووووووووووووووون
بالاخره کوهنورد هم شدی دیگه........

دوست خارجی هم پیدا کردی

منم دوست خارجی میخوام

ولی عینک دودی عجب بهت میاد
ماه بودی ماهتر شدی جیگر

مامانی هم که حرف نداشت
اینم واسه مامانی که همیشه هواتو داره

آرشین توتکی.عاشقتم همه جوره.
مامان پینار
12 بهمن 91 14:41
آفرین به کوهنورد کوچولو و مامانش

تشکرخاله جونم
مهسا(مامان هستی)
12 بهمن 91 17:04
سلام دوست همیشه به گشتم
حسااااااااابی دارین خوش میگذرونین دیگه خوشا به حالتون
عزییییزم آدرس فیسبوکتو به مانمیدین


سلام عزیزم.خصوصی برات می ذارم
بابابزرگ ارسطو
13 بهمن 91 14:19
ماشاالله
انشاالله که خوش گذشته

سلام به آرتین جون عزیزم


ممنون بابابزرگ مهربون
عشق نی نی
13 بهمن 91 15:05
پگاه خانم پسرتون واقعا جاذبه گردشگری بودهخیلی نازودلبره.اینترنشناللللللللللله.خیلی از خانوادتون خوشم میاد.خیلی به تفریح اهمیت می ده..همیشه خوش باشید.
خانوم کوهنورد بادگیر زردتونم خیلی شیکه


ممنون عزیزم.طبیعت روح آدمو لطیف می کنه.ما که هاشق گشتنیم.بازم ممنون
سحر
16 بهمن 91 12:21
سلوم علیکوم خوبین شما؟به به چه حالی کردینا خدایی تو برفاایول خیلی خوشمل بود عکسا


سحرم جات خالی بود.عروسمممممممم
زری مامان مهدیار
17 بهمن 91 23:25
کوهنورد کوچولوی ما رو نگاه
رفته صدر اخبار دنیا


من ایرانیممممممممممم
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:03
یعنی ایول دارییییییییییییییییییییییییی بابا ایول پگاه جون غیر از زیبایی و مسلط بودن به زبان و ... خوش پوش هم هستیییییییییییییییییی عاشق مانتو قرمزه پست بالا شدم و این نمیدونم کاپشن یا گرمکن ... منم میخواممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم از کجا گرفتی ؟ کی گرفتی؟ داره هنوززززززززززززز؟؟؟ یعنی میشهههههههه هنوز داشته باشهههههههههههههههههه