آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

ناظر خریدمامان

1391/11/14 16:12
نویسنده : آرتین کوچولو
2,507 بازدید
اشتراک گذاری

درود

بعدازکلی تفریح وگردش قرارشد یک سری هم به هایپربزنیم ویک خریدکلی انجام بدیم.

جدیدا به هیچ عنوان توصندلی ماشین نمی شینم ویک راست می خوام برم جای راننده ومرتب بافرمون ودنده ورمی رم برای همینم مامان مجبوره موقع خرید یارکمکی داشته باشه واینبارازگروه امداد مامان جون ،باباگلی وزندایی کمک گرفت.

 

مامان جونم اومدو منو نگه داشت تامامان به کارای عقب افتادش برسه


توراه توبغل مامان جون  خوابم بردویک چرت حسابی زدم وبقیه خوابم توکالاسکه ادامه دادم.خواب

 چشم که بازکردم دیدم بغل یک ماشین روبان زده وبراقم تعجبکلی کیف کردم نیشخندوفکرکردم برنده جایزه شدم ولی انگاراثرات خواب هنوزباقی بودخمیازه

 

متعجب وحیران از این همه خریدمامان.تعجب

من ومامان خوبم که خیلی دوسش دارم وعاشقشمقلبقلب

باباگلی که پرستارمن ونگهبان خریدای مامان بودلبخندوکلی باهام بازی کرد.دوست دارم. ماچ

اینجا به خاطراینکه مادرخانومی دوچرخ پر خریدکرده بودن ،من مجدادا به کالاسکم انتقال داده شدمناراحت

 

اینجاهم خوشحال ازیک خریدتوپ.البته بایداعتراف کنم یک چرخ خرید فقط وسایل بهداشتی من ودادشی بود.پوشک،دستمال،شامپو،صابون وکلی قاقالی لیه خوشمزهخنده

تادیداربعدبدرودبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

بابابزرگ
14 بهمن 91 6:44
سلام عسلم دست مامان گلي دردنكنه هميشه زحمت مي كشه خندهات عالم وآدمو به هم زده مرواريد قشنگت هم كه معلومه ،به ماماني تعريف كن توي جشن اون بالا چكاركه نكردي !
بووووووووووووسسسسسسسسس


آره حسابی ترکوندم.همه عروس ودامادو،ول کرده بودن ودنبال من بودن
مامان نفس
14 بهمن 91 8:59
میبینم که همه خانواده باید جمع بشن تا مامانی بتونه یه خرید بکنه یاد خودم افتادم که تک و تنها همیشه توو هایپر مانور میدم تا خریدم تموم بشه
مامااااااااااااااااااااانی چه عکسای خوشگلی گذاشتین همه عالی
راستی چرا نوشته بودی" یکی از چرخا خریدای منو داداشی بود" داداشی کیه اونوقت؟؟؟!!!!


عزیزم بذارنی نی بیاد.بعضی موقع یک لشکرم برای کمک. کمه.آروین داداش آرتینه وپسر بزرگ وعسل منه.که خدای کاربا کامپیوتره تودوستای آرتینه به سایتش یک سربزن.
جوجو من خوبه.ببوسش نفس جون
مهسا مامی کیارش
14 بهمن 91 10:27
آرتین کوچولو این مامان جونت مثل اینکه جزء گروه خرید کردن هم هست عجب مامان فعالی
یه عالمه بوس برای آرتین کوچولوی دوست داشتنی و مامانش


ممنون مهسا مهربون بااون جوجودوست داشتنی
نسیم-مامان آرتین
14 بهمن 91 12:07
عزیز دلم چه حالی کردی وقتی اون ماشین خوشگلرو دیدی ایشالا برنده هم میشی
پگاه جون راستی شامپو چی خریدی برای این جیگر طلا آخه شامپوی آرتین تموم شده موندم چی بگیرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟بابا رضا میگه ایرانی بگیریم آخه از خارجیا میترسیم چینی باشه بچم کچل بشه


عزیزم من تا ماه پیش mather careاستفاده می کردم ولی الان Junson واو استفاده میکنم وکاملا راضیم.آرتین گلموببوس .ازشامپوهای گلرنگ وفیروزم برای شستن لباساش استفاده می کنم.بهترازپوده.
بهناز
14 بهمن 91 13:51
سلام خانومی ...
میشه لطفا نظرتون رو راجع به بیمارستان بهمن بفرمایید؟
تمیزی ؟ برخورد پرسنل و پرستارها ؟غذا و ...


عزیزم کادرپزشکی فوق العاده مجربی داره.وهمگی فوق تخصص به بالا هستن.برخورد پرسنلم عالی وصمیمی بود.رسیدگی به همراه واحترام به اون فوق العاده بود.درموقع زایمان لحظه به لحظه وضعیت مادرونوزادازطریق LCD اعلام میشه.افتتاح حساب،تقدیم گل،سرویس کامل لباس،حوله ووسایل بهداشتی به نوزاد، مادروچکاب کامل نوزادومادر،انجام تمام امورنوزادازتعویض گرفته تاحمام و...،آموزش کودکیاری وشیردهی به مادران، تغذیه مناسب ومتنوع با منوهای متنوع.به نطرمن که مثل هتل 5 ستاره بود.عالی بود.من حتی پسرمو اونجا ختته ه کردم وکاملا راضی بودم.
نیم وجبی
14 بهمن 91 20:17
ای وروجک دوس داشتنی
رهگذر
14 بهمن 91 22:44
خوش به حال شما که همش به دردرینمی شه منم باهاتون صمیمی تربشم.آرتین جونم خیلی اون لباس سرهمی بهت می یاد.مامانی خسته نباشی فکرکنم تاسال آینده تامینید


آره عزیزم چراکه نه.قربونت برم اینانهایت تا 2 هفته دوام میاره.وقتی می ری دردر توهواآزاد بخورترمی شی.
مونا مامان امیرسام
15 بهمن 91 3:07
عزززیزم چقدر رنگ زرد بهت میاد.هزار ماشاالله مثل ماه شدی گوگولی


ممنون خاله .امیرسام چطورههههههههههههه
نسیم-مامان آرتین
15 بهمن 91 9:39
پگاه جونم ممنون از راهنماییت،من واقعا از بوی پودر لباس بچه بدم میومد راهنمایی خیلی خوبی کردی
من شامپو چیکو استفاده میکنم اما دیگه اصلش گیر نمیاد وشامپو ی آرتین خونه مامانی جانسونه راضی بودم ازش


آره جدیدا به مارکای خارجی نمیشه اطمینان کرد.من همیشه لباساشون با شامپو بچه می شورم.ph اون برای بدن لطیف نی نیا مناسب تره.لباساشونم که اکثرا تمیزه وواقعا نیازبه پاک کننده قوی نداره.
ناهید
15 بهمن 91 9:57
سلام به مادر و پسر خوشگل و خوش تیپ جیگرتو پگاه جون با این تیپای مادری پسری که ایرانیو خارجی تو کفشن واسه پست قبلی نظر گذاشتم ولی نیست خواهر همیشه ددرین دیگه مارو هم که نمیبرین


عزیزم فدای محبت تو.بعضی وقتا من تایید می کنم نشون نمی ده.ولی همیشه عاشقتم
ارشین
15 بهمن 91 15:53
گاهگاهی که دلم می گیرد پیش خود می گویم آن که جانم را سوخت یاد می آرد از این بنده هنوز؟
ارشین
15 بهمن 91 15:59

ای جانم قربونت برم که چقدر ناز و خوش خنده ای..........


منم خیلی وقته نرفتم هایپر استار

هوس کردم برم ها............

اینم یه ماچ ابدار واسه ارتین جونم

خاله یک روزقرارمی دارم باهم بریم وهمدیگرو ازنزدیک ببینیم
مامان آوينا
15 بهمن 91 16:47
خسته نباشي ماماني خوش به حالت كه آرتين جون اينقدر پسر خوبيه
آوينا اينقدر شيطونه كه قربونش برم حتي قبل از راه رفتنم حاضر نبود تو كالسكه بشينه . به دلم مونده يه خريد درست و حسابي برم
واسه پسر خوشگلمون


فدای آوینا شیطون.مامانی من حاضرم نگهش دارم تا شما برید دردر.بوسسسسسسسسسسس
محبوبه مامان الینا
15 بهمن 91 17:11
جاااااااااانم چه آرتین نانازی هستی تو
چه مامان ناز و فعالی داری تو
با افتخار لینکتون میکنم
خوشحال میشم دوست شیم باهم


حتما عزیزم باعث خوشحلی.الینا جونم دوست داریم
مهسا
15 بهمن 91 19:33
سلام
قربون آرتین گلی برم من آرتین جونم رفتی خرید معلومه که حسابی بهت خوش گذشته و پسر خوش اخلاقی بودی عزیزم بوس برا مامانی و آریتن جونم بوسسسسسسسسسسسسس


فدای مهسا گلم
مامان آرتین (الهه)
15 بهمن 91 23:42
به به آرتین جون خوش بحالت چقدر میری گردش ما رو هم ببر


اگه بیاین حتما می برم. آرتین جونمو ببوس
مامان ظریفه
16 بهمن 91 2:03
من عاشق اون چشمای دختر کشتم خاله جون خیلی نازیییییییییییییییییی


خاله خیلی دوست دارم.
زهرا مامان عسل
16 بهمن 91 10:18
خدایا این پسر همش انرژی مثبته.پگاه جون توروخدا گریه هم می کنه.مامان وپسر چقدرخوشگل وخوشتیپن.پگاه جون روزی 100 باراسپنددودکن.هم برا خودت هم برای جوجه طلایی


آره عز یزم این خوش خنده یک وقتایی البته خیلی کم اون وری می شه ولی درکل به عالم وادم روی خوش نشون می ده.
محبوبه مامان الینا
16 بهمن 91 10:42
راستی پگاه جون با خوندن پست نبرد دوبرادر کلی تعجب کردم ماشاله اصلا بهتون نمیاد مامان دو تا بچه پهلوونباشیدهزارماشالهاینا اثراته ورزشه دیگه


فدای تو عزیزم همه می گن.ولی کم کم می خوام عروس بیارم.آره منم موافقم ورزش نشاط خاصی به آدم می ده.
البته یک همسر خیلیییییییییییی خوب.بچه های سالم وسرزنده،خانواده فوق العاده مهربون وفداکار خودم وهمسرم ودوستان خوبی مثل شماونداشتن توقع زیادازروزگاروراضی بودن به داده های خدا.فکرکنم ایناهم رومن خیلی موثربوده.می بوسمت
مامان سمی
16 بهمن 91 12:10
ای جونم قربون اون خنده خوشگلت و مرواریدت آرتین نانازی.خوشبحالت کلی مامانی برات چیزای خوب خوب خریده حسابی هم چرخ بازی کردی گلم


مرسی خاله سمی مهربوننننننننننننننن
محبوبه مامان الینا
16 بهمن 91 12:28
بسیار عاااااااالیعاشق انسانهای شاد و ساطع کننده انرژی مثبت هستم مثل شماچون بی تردید با ارسال امواج مثبت رو زندگی بقیه هم تاثیر مثبت میذارن.
خوشحالم که باهاتون آشنا شدم


فدای تو محبوبه مهربون دوست جدید من.موفق باشی.الیناروببوسسسسسسسس
نسیم-مامان آرتین
16 بهمن 91 13:57
خصوصی خصوصی
مامان پینار
16 بهمن 91 16:36
قربون اون خنده هات برم. همیشه بخندی


فدای شما.دوست جونمو ببوس
رها مامان راستین
16 بهمن 91 17:33
ای جونم قربون اون خنده خوشگلت و مرواریدت آرتین همیشه به گردش وشادی


ممنون خاله مهربوننننن
الی مامی آراد
16 بهمن 91 18:37
قربون اون خنده خوشگلت بشم خوش بحالت که مامانی همش میبره دردر خوش بگذره گلم دست مامان جونی فعالت هم درد نکنه مامانی اون همه خرید چند تاش مال آرتین کوچولو بود


مرسی خاله خوبم.خدایی الی جون بیش ازنیمی
مامان افسانه
16 بهمن 91 18:57
ای جانم چه خنده نازی
بوسسسسسسسسس برای ارتین جون



مرسی خاله افسانه گلم
nafas
16 بهمن 91 21:49
سلام ممنون که بهمون سر میزنید واقعا دلم براتون تنگ شده بود عالی بود مثل همیشه...

فرقی نمی کنه
پدرت، مادرت، بچه ت، همسرت، رفیقت، عشقت ...
تا زمانی که یه نفرو داری که با لبخندش به آرامش می رسی
یعنی هنوز خوشبختی
یعنی هنوز زندگی فوق الـــعاده س

هوا را از من بگیر ، خــنده ات را نه ...

ممنون نفس جونم.دل منم برای گلهایی مثل توتنگ می شه
مرجان مامان آران
17 بهمن 91 13:28
ای جانمممممممممم عزیزم دلمممممم قربونت برم خوشگلم


مرسی خالهههه
دوعاشق زیبا
18 بهمن 91 0:02
سحر
19 بهمن 91 9:59
سلووووووووم الهی زود زود خوب بشه شوفرم:الهی آمیـــــــــــــــــــــــــــــن


آمین .ممنون دخترم
سحر
19 بهمن 91 10:01
شوفرمو میبرین برف بازی خو مریضش کردین


عروسم بیماری ویروسی بود.آرتین نره دردرمریضهههههههههه
سجاد
12 فروردین 92 14:00
با یه خاطره ی تفریحی از سجادکوچولو آپممممم


حتما میام عزیزم
فاطی
14 فروردین 92 11:33
من خیلی از اون لباس ارتین جون که عکس سر خرس روش بودوقرمزرنگ بود خوششم اومده کجاخریدید


قابل نداره گلم.ازاول بهار.تقاطع بهاربا انقلاب.اولین پاساژ سمت راست طبقه پایین .لباس انواع حیواناتو داره.