آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سلمونی مامان وبابا

1391/10/13 4:05
نویسنده : آرتین کوچولو
2,255 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

موهام خیلی خیلی بلندشده بود وهمش توچشمام می یومد ومنواذیت می کرد.برای همین مامان وبابا تصمیم گرفتن موهامومرتب کنن. مامان اولش نگران بودکه من همکاری نکنم،ولی ...

این پسرکه درحال خوردن کیف دوربینه منم.ولی بایک تفاوتتعجب

اینکه     تواین عکس موهامو کوتاه کردم

وحالا شرح ماجرا:

مثل یک آقا پسرگل رو صندلی نشستملبخند

مامان گفت چشماموببندم تا مو وارد چشمام نشه.منم اطاعت کردم

منم تا آخرش حرف مامانو گوش کردم وتازه احساس خوبی داشتم ولبخندمی زدم.لبخند

ودرنهایت این مدلی شدم

این وسایلم مامان برای سلمونی من خریده .آخه مامان تواین کار استادهتشویق

سلمونی مامان وبابا خیلی عالی بود.باتعیین وقت قبلی پذیرای شما هستیم چشمکچشمک

بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (43)

بابابزرگ
13 دی 91 6:39
عسلم چقدرخوشگل شده موهات دست مامان وبابا دردنكنه آرايش دامادي انشاالله .


نسیم -مامان آرتین
13 دی 91 8:41
ای جونم این جیگر طلا همه جوره خوشتیپه
مامان پینار
13 دی 91 12:15
سلمونی رفتیییییی ؟؟؟؟ آخیییی قربونت برم. چه نازشدی دست مامان وبابا درد نکنه. خودمونیم چه پسر حرف گوش کنی هستی هااااااااا
م(خط خطی خوانا)
13 دی 91 16:49
پسر کوچوله ی خوشگل و نازی دارید
ماشالا
همه عکساشو دیدم
خدا حفظش کنه


ممنون عزیزم
مامان نرگس جون
13 دی 91 18:54
سلام دوست خوبم ... مبارک باشه.... من آپم حتما بیا منتظرتم... بای بای..
رها مامان راستین
13 دی 91 20:13
مبارک مبارک چه قدر آقا شدی گل پسر
مهسا
13 دی 91 22:41
قربون آرتین جون برم من ماشاا.... مدل جدید موهات مبارک گل پسری بوسسسس
مرجان مامان آران
13 دی 91 23:31
به به مامان هنرمند افرینننننننننننننن چه خوشگل شدی عزیزممممممممممممم
رهگذر
14 دی 91 9:49
مبارکه@};نمره آرایشگری مامان20از20 ما روتونوبت بذارید.همه جوره عاشقتممممممممممممممم
فلوریا مامان دیانا
14 دی 91 14:00
پگاه جون به منو دیانا هم وقت میددددددددددددددددی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قربون ارتین جون برم که همه جوره خوشگل و دوستاشتنیه
مهسا(مامان هستی)
14 دی 91 21:52
ایییییییییییییییییی جان قربونت برم به به چه پسر آقایی دسا مامان و با با هم درد نکنه
بابا هادی
15 دی 91 9:14
قربونه پسره خوشجلم که آقاست .حالا که دارم پیغام میذارم آرتین تو بغلمه و با تعجب داره لپ تاپو و عکساشو میبینه
زهرا مامان عسل
15 دی 91 12:59
همه جوره تکیییییییییییییی خانواده ما عاشقتن.فدای اون نازنگات
آناهیتا مامانیه آرمیتا
15 دی 91 16:19
مبارکه چه نانازترشدی چه مامان باسلیقه ای
مامان بنیتا
16 دی 91 10:25
ماشالا به آرتین خوشگل مامانی خصوصی داری


ممنون گلم .می خونمش عزیزدلم
ارشین
16 دی 91 11:26

ای جونم ارتین...........................

عجب خوشگل شدی پسر
مثل اقاها نشستی جیگرم


دوستت دارم عزیز دلم


عاشقتم آرشین
ارشین
16 دی 91 11:28


من در ایینه رخ خود دیدم
و به تو حق دادم
آه می بینم ، می بینم
تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی
من به اندازه ی زیبایی تو غمگینم
چه امید عبثی
من چه دارم که تو را در خور ؟
هیچ
من چه دارم که سزاوار تو ؟
هیچ
تو همه هستی من ، هستی من
تو همه زندگی من هستی
تو چه داری ؟
همه چیز
تو چه کم داری ؟ هیچ

تقدیم به تو


مرسی آرشین جونم
مامان پرنیان
16 دی 91 17:31
سلام , آرتین کوچولوی شما خیلی خوشکل و نازه,خیلی هم با نمکه خدا حفظش کنه به وبلاگ نی نی من هم سر بزنید و با نظراتون من و پرنیان رو خوشحال کنید.


حتما عزیزم
مامان فتانه
16 دی 91 17:36
سلام خشکله اگه دوست داشتی به وبلاگ ایلین خانوم ماهم سربزنیدتاباهم دوستشیم
☽ Äя†ïñ ☾ ♀♂ ـآرتيــــــــטּ ♀♂
16 دی 91 19:20
ســــــلام ـآرتيــــــــטּ جــــــیـــگر خــــــوفـــی دوســـتـــم ؟؟!!

دیـگـه مــارو یـــادتـ رفـــتــه هــاااااااا

(اشــاره به مــامان)
!!





نه حتما مییام

مریم
17 دی 91 8:57
ای فدای تو ونازچشات.درهمه حال درحال لبخندودادن روحیه ای.همه جوره موبلند،موکوتاه خوشگلی،جیگری،عاشقتممممممممممم


مرسی خاله مهربون.
ناهید
17 دی 91 12:32
سلام آرتین دوست جون میبینم که رفتی صفا دادی خاله ایشالا دومادیت
مامان بنیتا
17 دی 91 13:24
مبارکه ..ایشالا آرایشگاه دامادیت عسلم..
مامانی دوستای قدیمی رو فراموش کردی؟؟؟دیگه سرنمی زنی بهمون:


عزیزم مخلص همه دوستای خوبم
مامان سمی
17 دی 91 15:38
ای جان چه پسری انشاالله دامادیت گل پسر .از الان برای چند ماه دیگه یه وقتم هم به ما بدین چه مامان آرایشگر ناز و ماهری خوش بحال آرتین جونی
مامان محمد امین
17 دی 91 16:56
مبارک باشه گل پسر خوش تیپ اینم آدرس وب : http://ninihay90-91ha.niniweblog.com/:Tabs
رها مامان راستین
18 دی 91 11:22
خاله پگاه نیستی به ما سر نمیزنی


میام گلم زودزود
مامان آرتین (الهه)
18 دی 91 16:35
سلام خاله جون. برام غیر قابل باوره که اینقدر آروم و ساکت نشستی مثل آدم بزرگا خیلی ناز شدی مبارکههههههههه


خدایی خیلی همکاری کرد
مجید
18 دی 91 20:23
سلام
چرا آدرس نذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دیگه یادت نره
پسرتون که موهاش قشنگ بود چرا کوتاهش کردی


مجید جون یک جا ثبتش کن داداشیییییییی
مامان کورش
19 دی 91 1:46
ارتین جونم مبارک باشه همه جور شما خوش تیپ وخوشگل هستی عزیزم مامانت همه فن حریف هستش همه کاری بلد هستش دست گلش درد نکن .
پگاه جون کورش تو مسابقه نی نی مد شرکت کرده با کد 0010 خوشحال میشه بهش رای بدید . رای گیری فقط چهارشنبه وپنچ شنبه هستش ممنون عزیزم . اینم ادرسش
ninimod.niniweblog.com


چشم گلم حتما رای می دم
مامان علیرضا
19 دی 91 8:01
خصوصی دار ی گلم


چک می کنم مهربون
لیلا
19 دی 91 9:11
پگاه این جوجو چقدرخوردنی شده.خاله قیافت مردونه شده.پگاه هنرات منوکشته..خوش به حال آرتین با این مامان هنرمندش


لیلااونقدراهم هنرمندنیستممممممم
مامانی محمد طاها
19 دی 91 11:08
به به سلام گل پسر زرنگ و باهوش پسر به این حرف گوش کنی و آروم معرکه است ماشالله مبارکت باشه


ممنون خاله گلم
کیارش
19 دی 91 11:25
همه جوره خوشگلی عزیزم
آرتین جون من با اجازه لینکت کردم اگه خواستی به وب من بیا و لینکم کن
میدونستی خیلی دوست داشتنی هستی عزیزم


چشم میام کیارش جون
اتنا مامان روشا یدونه
19 دی 91 15:34
به به پسریمون چه قده آقا نشسته تا اصلاحش کنن یه ذره از این موهای خوشگلتو به دخمیلیه ما هم بده


خاله من روشا روهمین جوریم دوست دارم
nafas
19 دی 91 22:21
سلام یه مدت نبودم ببخشید .دلم برا ارتین تنگ شده بود راستی شبی دیدم ارتین هم مثل من اسفندیه اسفندیا بهترینن.
منم یه داداش دارم اسمش امیرعلیه 1 سال ونیمشه امروز که کارای ارتین و میخوندم کلی خندیدم مخصوصا اونجاش که اهنگارو گوش میده ونباید کسی حرف بزنه امیرعلی هم عاشق اهنگ من واین رویای جمشیده وکل روز و بااین اهنگ میگذرونه
باز مهمون سر بزنید


ممنون عزیزم.بهترینم.داداشیو ببوسسسسسسسسسسسسس
الی مامان آراد
20 دی 91 1:21
ای جونم خوشتیبتر شد چه نی نی نازی دارین وبلاگتون خیلی قشنگه
آرتین جون به دوستهای آراد اضافه کردم که با هم دوست بشن خوشحال میشم به ما هم سر بزنین


عزیزم باعث خوشحالی .چشم آرادجونو ببوس
مرجان مامان آران
20 دی 91 9:26
خصوصی عزیزم
نسیم -مامان آرتین
20 دی 91 9:33
نیستی پگاه جون دلمون برای این جیگری تنگ شده


عزیزم یکم درگیرویرایش مقالاتم.می یام
مونا مامان امیرسام
21 دی 91 4:07
اااااااااااااااااااااای جان.مبارک باشه
گوگولی چه ناز چشمهاشو بسته.
وووی میخوام بخورمت اینطوری اروم نشستی منتظری.


خاله نخوری منوها
مامان امیــــــــرعلی(پســـــرک شیطـــون)
21 دی 91 12:43
مبارک باشه عزیز دلم ...
دست مامانی درد نکنه ...


ممنون گلم
فلوریا مامان دیانا
21 دی 91 16:04
____ (¯ `•✦.•´¯) _____ (_.•´/|\`•._) _______ (_.:._)__(¯`:´¯) __(¯`:´¯)__¶__(¯ `•.✦.•´¯) (¯ `•İ✦.•´¯)¶__(_.•´/|\`•._) (_.•´/|\`•._)¶____(_.:._)_¶ __(_.:._)__ ¶_______¶__¶¶ ____¶_____¶______¶__¶¶ ¶¶ _____¶__(¯`:´¯)__¶_¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ______(¯ `C.✦.•´¯)_¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶ ______(_.•´/|\`•._)¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶ _______¶(_.:._)_¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶_______¶__¶__¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶¶______¶_¶_¶¶¶¶(¯`:´¯)¶¶¶¶¶ ¶¶¶¶¶(¯`:´¯)¶ _¶(¯ `•K✦.•´¯)¶¶¶ ¶¶¶(¯ `Y.✦.•´¯ )¶ (_.•´/|\`•._)¶ ¶¶¶(_.•´/|\`•._) ¶¶ _ (_.:._)¶¶ ¶¶¶¶¶¶(_.:._)¶¶¶_ ¶¶¶¶ ¶¶¶ __¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶(¯`:´¯) ¶¶ ¶¶¶ ______¶¶¶¶¶(¯ `•.✦.•´¯)¶¶ ¶¶¶ ____¶¶¶¶ ¶¶ (_.•´/|\`•._)¶¶¶ ¶¶¶ ___¶¶¶¶ ¶¶¶¶ ¶ (_.:._)¶__¶¶¶ ¶¶ ___¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶_¶¶¶ ¶¶¶___¶¶ ¶¶ _¶¶¶¶ ¶¶¶¶___¶¶¶ ¶¶¶¶____¶¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶____ ¶¶¶ ¶¶¶¶_____¶ ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ---------¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶--------- ___|___|___|_____|___|___|___|___|__ __|___|___|____|___|___|____|__|__ ___|___|___|____|___|___|_|__|___ __|___|___|____|___|___|___|___|
زن دایی نسترن
25 دی 91 20:41
ارتین جان عزیزم از اینکه دوباره دیدمت خوشحالم اقا شدی بزرگ شدی ماشاءالله خوب داری وسایل خونه رو بازرسی میکنی دوست دارم عزیزم


زندایی دلم براتون تنگ شده.بوسسسسسسسسس
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:09
پگاه جون بابا تو دیگه کی هستییییییییییییییی ایول همه فن حریفی ماشالااااااااااااااااااا کاش نزدیک بودی و یه دستی به سر و کله آرتین منم میکشیدیییییییییییییی