آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

نگاه پراحساس

1391/10/6 21:57
نویسنده : آرتین کوچولو
1,839 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

فکرمی کنیداین نگاهها آخرش به کجا ختم می شن

 بادقت نگاه کنید

1

2

3

4

5

6

زیادمنتظرتون نمی ذارم

این نگاهها فقط به محض شروع سه آهنگ زیربه  ترتیب اولویت روی صفحه Tvمیخکوب می شن.

 

1-شهاب تیام         بگوبگومن دیگه طاقت ندارم       آخه به دوری تو عادت ندارم

2-افشین              بوم بوم

3-  جمشید             من واین رویا

هیچکسم موقع پخش این آهنگا حق صحبت وحرکت ازجلوی Tv رونداره وگرنه بازبون خودم روش داد می زنم.اب اددد اوو آآآ اممم ماما اخخ بابا   دادا ه وو....

یک جمله اززبون مامان.

عاشق اون لبای خیستم.آدم دلش می خواد فقط بخورتشونننننننننننن

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

مامان علیرضا
5 دی 91 18:45
سلام خدا براتون نگه داره این نی نی ناز رو
پسر من هم مرداد امسال تو همین بیمارستان به دنیا اومد!


خوش قدم باشه عزیزم.بیمارستان عالی ومدرنی بودمن خیلی خیلی راضی بودم.
مونا مامان امیرسام
6 دی 91 1:04
عجیجم.کوچولوی هنردوست.قربون ون نگاههای معصومت
زبونت هم خیلی شیرینه گوگولی


زبون من نیاز به مترجم نداره ها خیلی آسونه.مرسی خاله
بابابزرگ
6 دی 91 8:16
عسلم عاشق آن نگاتم يه قطره آب روي چانه ات يه دنيا زيبائي دارد دوستتداره بابابزرگ


تشکربابابزرگ مهربون ودوست داشتنی
مریم
6 دی 91 8:34
پگاه جون خوش بحالت که این شیرین عسل همیشه کنارته.کاش علم بجایی برسه که بشه احساس وبوسه رومنتقل کرد.من هوایی شدم بجای من سفت بغلش کن وهوارتا ببوسششششششششش.آبدار


مریم جون خیلی بامحبتی.من مطمئنم خیلی زودبه این نقطه می رسیم وتوهم به آرزوت.بوسیدمش حسابی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
6 دی 91 8:37
ای جونم به اون نگاههای دقیقش و لبای خیسش


مرسی خاله سعیده
بابا هادي
6 دی 91 9:06
قربونه پسرم كه سليقه آهنگهايي كه دوست داره مثل باباست قربونه احساساتت كه پاكه و اينو ازمن داشته باش كه چينيا ميگن بچه ها روحشون انقدر بزرگه كه تو بدنشون جا نميگيره واسه همين دركشون واسه بزرگترها سخته ولي من و تو و ما باهم دنيا رو فتح ميكنيم عاشقتممممممممم


بابا عاشقتم
مامان هانا
6 دی 91 15:20
واي گلم خدايا تو چقدر نازي
هاناي ما هم عاشق آهنگ اعلام برنامه هاي manoto و اخبار شده


فدای هاناجون
رهگذر
6 دی 91 15:47
آرتین چشمای یشمیت ای ول داره.خدایا چقدرآرتینوزیبانقاشی کردی.ماشالا
آناهیتا مامانیه آرمیتا
6 دی 91 17:34
آفرین پسرطلا مثل آرمیتای ماعشق آهنگی اما آرمیتاجون معین دوست داره وجنیفر
خوشگل آقایواشکی ازمامان یه بوس ازلبات


آناهیتا جونم دخترگلیوحسابی ببوس.عروسکهههههههه
مامان محمد امین
6 دی 91 18:05
سلام مامان آرتین جیگر...من از طریق نی نی 91 باهاتون آشنا شدم ...اگه دوست داشتین تبادل لینک داشته باشیم خبرم کنید


حتما عزیزم.بوس واسه پسرییییییییی
علی کوچولو
6 دی 91 18:58
افرین پسر خاله واسه خودت اهنگ انتخاب کردی من که هر اهنگی برام بزارن باش میرقصم


پسرخاله چشمم روشن رودست مازدیییییییییی
زهرا مامان عسل
6 دی 91 22:01
پگاه جون خوش بحالت که این عروسک همیشه کنارنهواسه این چشماروزی 1000باراسپنددودکن.پسربه این خوش قیافه ای به مامان وباباش رفته دیگهعکس شما وهمسری خیلی باحالهههههههههه


ممنون زهراجون خیلی لطف داری عزیزم.چشم دود می کنمممم
مامان مينا
6 دی 91 23:59
نازى عزيزم جقدر خوشكلى خدا حفظش كنه خوشحال ميشم به وب فسقلم سر بزنيد و نظر بديد


حتماگلم
اتنا مامان روشا یدونه
7 دی 91 13:56
پس پسریمون میخواد قرطی بشه دخملی من آهنگ میشنوه میخکوب نمیشه با رقاصیش ما رو میخکوب میکنه


ای وای ازدست این وروجکاااااااااا
مامان آرتین (الهه)
7 دی 91 16:01
الهی قلبون اون پسر با احساس برم من
مامان پینار
7 دی 91 18:02
چه پسر هنر دوستی.
مرجان مامان آران
7 دی 91 18:19
وایییییییییییییی خدا منم میخوام بخورمش این پسر خوشگلووووووووووووو
منم عاشق اهنگ شهاب تیامم


هم سلیقه ایم خاله مرجان
نازنین (مامان ثنا)
8 دی 91 1:25
این بووووسا برای آرتین جیگگگر . فدای تو عزیزم
پگاه جون حسابی این فسقلی ملوسو بچلون از طرف من


چشم حتماثنا جونمو ببوس
سحرمامان محمدطاها
8 دی 91 16:44
سلام به ارتین خوشگله با اون چشمای خوشرنگ وزیباش فدای اون نگاه معصومت عزیزم عکسای شب یلدات فوق العاده بود


مرسی خاله.دوست دارم
مامان آینده
8 دی 91 23:42
بادیدن آرتین هوس می کنم هرچه زودترنی نی دارشم.خدایا منم یک نی نی شبیه آرتین می خوام.عروسک عاشقتم دیونتم.
سلیقتم 202020


ایشالا خوشگل ترش گیرت می یاد عزیزم.
نسیم -مامان آرتین
9 دی 91 9:16
الهی من قربون اون چشا ولبای خیست بشم که اینهمه خوردنین پگاه جون میبینم که شماهم مثل مادارین هنرمند پرورش میدین آرتین خانماعاشق آهنگ سعید شایسته ما تو فلش ضبط کردیم وتو مواقع حساس میذاریم تا آقا مارو ول کنه تا به کارامون برسیم


ای وروجک آرتین.منم همین کاروکردم.خدایی خیلی جواب داده
ارشین
9 دی 91 16:54





جووووووووووووووووووووووووووووووووووووونم................

چه با دقت هم گوش میده شیطون بلا..............



می خوام سبک موزیکشوبررسی کنمممممممم
عشق نی نی
9 دی 91 18:50
مامانی من چندوقت پیش این وبلاگ به طوراتفاقی دیدم.ولی جذبه چشمای تیله ای رنگ آرتین ونوشته های پراحساسی که اززبون اون می نویسی منومعتاداین وبلاگ کرد.وبلاگتو ازاون لحظه ای که باردار بودی تا آخرش چندبارخوندم.وزیباترین قسمت نوشتن ازهمون ابتدااززبون آرتینه پست ثابتم عالی وزیبا.عاشقتونم خونواده صمیمی


مهربونم لطف داری.چشمای شما زیبا می بینه.
مامان بنیتا
10 دی 91 14:38
سلام ارتین جونم خوبه هزار ماشالا با اون نگاه های نازت


بوسسسسسسسسسسسسس.دوستون داریم
زری مامان مهدیار
10 دی 91 23:26
فدات بشم اینجوری نگاه می کنی
شهاب تیام و افشین و جمشید فدااااااااات
اگه بدونن اینچوری نگاهشون می کنی میان برات یه برنامه ی اختصاصی اجرا می کنن


ممنون خاله.دوست دارم
مامان آوينا
11 دی 91 17:04
ماشالا چه چشماي خوشگلي دخمل منم اين آهنگارو خيلي دوست داره و باهاشون ناي ناي ميكنه به ديدنش بيايد خوشحال ميشه


ببوسش حتما می یام
صبا
11 دی 91 21:57
سلام خاله جون و گل پسری .
ببخشید که چند وقت بود سر نمی زدم .
راستش روم نمی شد . اخه هنوزم شعر را نگفته ام و می خواهم زودتر دست به کار بشوم و شعری را که گفته بودید بگم .
خاله جون اگر امکان داره یکم کمک کنید .
مثلا کلماتی که مد نظرتان است را بهم بگویید تا از انان استفاده کنم .
باز هم شرمنده که دیر اومدم
الهی فدای قیافه ی قشنگ تر از گلش بشم


فدای تو عزیزم.حتما کمک می کنم.فعلا امتحانات مهمتره
مهسا(مامان هستی)
14 دی 91 21:56
وااااااای خیلیییییییییی خوردنی شدییییییییی الهیییی
پگاه جونم کم پیدایی تو کلوپ نمیایی دلمون تنگ شده


عزیزم یکم درگیرم.ولی همیشه بیادتونم زودمی یامممممممم
maryam
24 دی 91 17:50
سلام خوب هستین؟
خدا حفظش کنه چقدر نازه.
اگه دوست داشتین پیش ماهم بیاین


مرسی گلم.حتما مییام
nafas
8 اسفند 91 22:59
لینکتون هم کردم اگه با¸.•* *✿shik girls✿ *´*•.¸
لینکمون کنید خوشحال تر میشیم

چشم دختر مهربونم
مینا مامی پویان
4 شهریور 93 19:30
هزار ماشالله به این پسر زیبا. عزیزم ببوسش حسابی. اگر دوست داشتی به وبلاگ پسری منم سر بزن. پویان منم دقیقا 27/12/90 زمینی شد. اگر دوست داشتی خبر بده تبادل لینک کنیم.