آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اندراحوالات من

1391/7/22 1:04
نویسنده : آرتین کوچولو
1,493 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای خوبم

اگه دقت کنیدتوتمام این عکسا لپم قرمزه (لپ گلی شدم).بزرگترای مهربون ما می دونیم که  شما خیلی مارودوست دارین ولی خواهشن ، دست وصورت مارونبوسید وبادست نشسته به پوست ما دست نزنید چون پوست ما نی نیا خیلی  خیلی حساسه .باتشکرازشما مهربونا.

 

هفته گدشته  مامان از نمایشگاه برام یک کفپوش خیلی قشنگ خریده که بدجوری دوسش دارم وعاشقشم قلب قلب

محل  جدید بازیم شده  بدوبدومی رم می شینم روش وبازی می کنم

پنجشنبه بامامان وعمه رفته بودیم بیرون که من خاطرخواه این الاغ رقاص شدم

می رقصه ومی خنده وغش می کنهقهقهه قهقهه

اینجاساعت ٢:٣٠ نیمه شبه ازقیافم معلومه ، حسابی خواب آلودم،ولی اومدم پیشش وباش بازی میکنم.  گفتم خاطرخواهش شدم دیگه

اینجاداره تکنو می زنه  ای جان منم ازش یادگرفتم وهی سرموتکون می دم

 حالا

آخرشم همونجا خوابم برد

صبح جمعه درحال رفتن به پارک باباباجونم

عصرجمعه تولدیکی ازطرفدارای خوبم بودوداشتیم می رفتیم خونشون ،منم پشت چراغ قرمزکنترل ماشینوبه دست گرفتم.آن آن بیب بیب

موقع برگشت مامانی وبابایی منوحمام دادن تا بخیال خودشون زودتر بخوابم ومامان  کمدلباسای منو مرتب کنه ولی تازه من شارژشده بودم، ببینید...نیشخند نیشخند

لچکوبیشترازکلاه دوست دارم. به نظرشما بهم می یاد؟چشمک

 

قیافم چه مظلوم شدهتعجب تعجب

 

مامان تواین حالت بهم می گه پیشی  پیشی ناز

بای بای بای بایبای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (39)

مرجان مامان آران
22 مهر 91 1:05
عزیزم خدا حفظش کنه خیلی نازههههه وسایل جدیدشم مبارککککک باشه
ایشالا همیشه خوب و خوش باشین
من فکر میکردم نمایشگاه واسه سن اران چیزی ندارهیهنی دوستم گفته بود

در هر صورت خیلی عالی بود بوسسسسسسسسسسسسس


مرسی مرجان جونم.پسرگلموببوس
سمانه مامان ستایش
22 مهر 91 1:26
وااای خاله چقد بامزه شدی پسر لپ گلی
کفپوشتم خیلی خوشگله
پیشاپیش 7ماهگیتم مبارک آرتین جون


مرسی خاله خوبم .دوست جونموببوس
مامان بنیتا
22 مهر 91 1:45
اول یه بوس آبدار برای آرتین جونم با این عکسای قشنگشبعدهم بگم که مامانی واقعا منم خسته شدم از بس گفتم لپ بچه رو بوس نکنین حساسه


مرسی خاله.منم هرجابرسم می گم ولی متاسفانه بعضیا رعایت نمی کنن.بخدایک هفتس درحال درمانشم تازه مجبورشدم شیرشم عوض کنم تا بهتربشه.
کیانا
22 مهر 91 1:45
پگاه جون سریک موضوعی دلم حسابی گرفته بودتا عکسای آرتینوتوسایت دیدم روحیم عوض شده آرتین شارژر منوحسابی سرحال آورد.لچکت خیلی قشنگه چه نازشدی.تکنوکاردرچه حالی





کیاناجونم ناراحت نبینمت.تو لطف داری
رهگذر
22 مهر 91 2:16
پیشی نازمامان خیلی خوردنی شدی.رنگ چشمات منوکشته ماشالا عروسک.من قول می دم سرت رو ببوسممامانش خوش سلیقه ای ازخریدات پیداست


ممنون دوست خوبم.خيلي محبت داري.رنگ چشماش منم كشته باهرلباسي يك رنگه
بابابزرگ
22 مهر 91 6:57
سلام عسلم دلم برات يه زره شده ولي مامان بزرگ ميگه سرماخوردي بچه مو بغل نكن وبعدشم همه لب گلي وسرخ صورتي و..و..هركاري كه ازشيطوني وجذابيت خودت عارض ميشه ، به پاي من نوشته ميشه ؛ دلم به حال آن خانوم توخيابان بهارسوخت ميخواست تورا بغل كنه ببوسه كفتم نه بروانشاالله مال خودت چندروزديگه به دنيا مياد گفت ازكجامعلوم اينقده خنده روباشه وتوهم همش مي خنديدي
همين خنده هاته .هرچه برات ميخرن
زودي باهاش مچ ميشي الهي دست ماماني درد نكنه كه اينقده به هت ميرسه .برچشم خوب صلوات.




ممنون بابابزرگ.

مامان هانا
22 مهر 91 8:15
سلام عزيزيم خيلي ناز شدي مبارك باشه گلم هانا هم مثل همين الاغ رو داره ولي اون ميمونه


سلام گلم.عزيز چي مي شه اگه اين الاغ وميمون باهم بيفتن وبخونن وبرقصن
مريم
22 مهر 91 8:43
پگاه جون من عاشقشم ديونشم .اون لچك خوشگلش اون نگاه روبه دوربينش واون شيرين كارياش رولباساشهمشون دلمو برده


اي فداي توبااحساس
مامان جون
22 مهر 91 9:00
راننده كوچولو مواظب باش.بعدم بگوتواين لباسا چراشيرجه مي زني مگه استخره



شيطونكي كه حدوحساب نداره نم موندم به كاراش بخندم يا سرش دادبزنم
فلوریا مامان دیانا
22 مهر 91 9:48
قربون آرتین خوشگلم برم. فدات بشم که لپات اونجوری سرخ شده! دغدغه ما مامانا اینه که لپ شما نانازی هارو بوس نکنن مخصوصا آقایون با ریش و سبیلاشون!! پگاه جون منم این مشکل رو داشتم ولی به خاطر بچه ام رودربایستی رو گذاشتم کنار با جدیت تمام یا بچه رو نمیدم یا می گم بوس اش نکنید
انشاله زود خوب میشه . من از دور روی ماهشو میبوسم. یوس


منم خسته شدم ازبس بگم نبوسيد.تقصيرخودش هم هست به همه مي خنده.خوش خنده ودلبره
یاسی خاله هیلدا
22 مهر 91 10:12
ای جوووووووووووووونم چه جیگری هستی تو ماشالا . خاله اسفند دود کن تا پسرتو دیدم عاشقش شدم
خاله مرسی اومدی وبلاگمون لینکتون کردم


فداي تو ممنون گلم.
ساناز
22 مهر 91 11:10
عشق تويي،نفس تويي،خوردني.بامزه
پگاه جون آفرين به تو باهمه مشغلت خيلي براش وقت ميذاري،خسته نباشي گلم وخداقوتمامان خوشگل وناز


فداي تو خيلي شيرينه حسابي خودشوتودل جا مي كنه
دايي
22 مهر 91 11:30
وروجك مي خوام درسته قورتت بدمولي بهتره گازت بگيرم خوردنيييييييييييييييي


من حيفم
سحرمامان محمدطاها
22 مهر 91 11:42
سلام گل پسر ماشالا به این عکسای ناز وخوشگل وافرین به این مامان هنرمند که انقدربرا پسرش وقت میذاره راستی پسرشما چندماهشه؟


24 مهر7ماهه مي شه.ممنون دوست مهربون
مامان آرتین
22 مهر 91 15:11
سلام دوست عزیزم. ممنون که اومدین پیش ما. با کمال میل لینک شدید. آرتین جون رو ببوسین


ممنون هم اسم مهربون.
پری شب
22 مهر 91 15:23
سلام مامانی مهربون خوشحال شدم بهم سر زدی هزار ما شا الله به این پسر ماه خدا حفظش کنه براتون منم لیک کردم


خواهش می کنم دوست عزیزم
مامان کورش
22 مهر 91 17:56
ارتین جون کفپوش خوشگلت مبارک واین الاغ همه فن حریفت هم مبارک عزیزم من شما جز لینک دوستای ناز کورش قرار دادم


ممنون خاله گلم
مهسا
22 مهر 91 19:24
سلام
قربون آرتین جون برم من می بوسم اون لپای قرمزت روالبته از راده دور
چه کفپوش قشنگی حسابی رنگی رنگیه و آریتن جون هم دوستش داره
چه الاغ بامزه ای خریدی آرتین جونم خیلی نازه مبارکت باشه بوس برا آرتین گل

ممنون خاله مهربون وبااحساس.بوسسسس
ساناز
23 مهر 91 8:23
نگاه به قیافه آرتین به آدم آرامش ونشاط می ده .آقای راننده مواظب باشید.شنیدم تکنو می زنی ای ول.مامانش خوش به حالت که همیشه درکنارشی


مرسی گلم لطفت داری
نازنین (مامان ثنا)
23 مهر 91 8:57
خدای من چه پسر طلایی . چه جیییییییگریه . هزار ماشالله . براش اسفند دود کن.
آرتین جونم خاله وسایلات مبارکت باشه.
پگاه جون ممنون که به وبلاگمون اومدی با افتخار لینک شدی عزیزم.


مرسی دخترموببوس
مامان امیرعباس
23 مهر 91 9:05
..
آرتین جونم دوست خوبم سلام الاغت مبالکه خیلی باحاله منم خرگوششو دالم..

خدا حفظ کنه گل پسرتو خیلی نازه ماشاءالله
نذار بوس کنند لپای پنبه ای و نازشو گناه داره


چشم خاله جونم نمی ذارم بوسم کنن.
بابابزرگ ارسطو
23 مهر 91 9:55
سلام
ممنون که سر زدید
ماشاالله به آرتین جان واز راه دور صد......نثارش باد
آدرس سایت فریم که فرمودیدhttp://www.photofunia.com/ میباشد


ممنون بابابزرگ ارسطو
مامان نوژاجوني
23 مهر 91 10:37
مرسي كه بماسرزديدمنم شما رولينك كردم

تشکردوست خوبم
لیلا
23 مهر 91 10:43
خدایا آدم وقتی این پسرومی بینه.هوس بچه دارشدن می کنه ای خوش ادا،خوش خنده،جیگر،بامزه،چشم قشنگ
مامان آوينا
23 مهر 91 11:19
عزيزم خيلي ناز و خوشگلي دست ماماني درد نكنه اين كفپوش زيبا رو واست خريده. شما هم با افتخار لينك شديدراستي ما نزديك شيرازيم

تشكردوست خوبم
مامان یزدان
23 مهر 91 12:14
خیلی با حالی پسر


ممنون خاله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
23 مهر 91 14:14
سلام عزیزم .ببخشی دیرمیام همینکه مینویسم سریع میرم سراغ کارام ویادم میره به دوستای خوبم سربزنم چقدرعکس پست ثابت قشنگه خدابرای هم حفظتون کنه
آفرین به این گل پسربااین احوالاتش راستی آرتین جونی دخترهم میشدی خوشگلی بودی برای خودتا بااون دستمال سرت
راستی پگاه جون آتلیه سهابردمش شهرک غربه .


ممنون عزیزم .خانوم کوچولوببوس.خیلی ماه شدهوجیگر
اتنا مامان روشا
23 مهر 91 18:00
مرسی پاه جون که به ما تند تند سر میزنید . عکسهای آتلیه خیلی خوشگل بود . میخوام برای سارافون های تابستونیش ژاکت و یه ست آتلیه و پاپوش ببافم اگر روشا بزاره.


اي جان مامان هنرمند
دوعاشق زیبا(سعید)
24 مهر 91 1:09
سلام چقدر نازه عالیه خیلی خیلی این پست عالی بود


مرسي دوست خوبم.لطف داريد
مامان مانی
24 مهر 91 1:29
ای جانم قربون لپای گلی پسرم بشم
کف پوشت مبارک خاله جونم


ممنون خاله مهربون
بابابزرگ
24 مهر 91 6:34
موندم كه به اين خره چي مگي !
خيلي باحس و باحال به هش خيره شدي ويه چيزي ميگي ! الهي قربونت برم


باباببزرگ دوسش دارم خيلي قشنگ تك نو مي زنه
پگاه مامان آرش کوچولو
24 مهر 91 8:24
الهی من فدای این همه ناز و ادای این گل پسر بشم

هزار ماشالله به این پیشی ناز ملووووووووس

خاله کف پوشت و الاغ نازت مبارک باشه


ممنون دوست هم اسمم.چسرموببوس
آذين
24 مهر 91 9:21
پگاه جون گوني پاره هم تنش كني خوشگله،نازه جيگره، بابا دلبررررررررهههههههههههه.عكساي لختش كه ديگه محشرهههههههههههههه


محبت داري عزيزم.بوسسسسسسسسس
ليلا
24 مهر 91 10:01
عزيزدلم اگه دخترميشدي بازم جيگربودي.فداي توواون اداهات پيشي مامان.ملوسي ديگهههههههه


خاله توهم بهم ميگي پيشيييييييييي
نسیم-مامان آرتین
24 مهر 91 11:57
ای جونم خاله چقدر شما ماهی حتما وبا کمال میل شمارو میلینکیم

رسي نسيم جون .آخ جون يك آرتين ديگه دوستم شد.

پری شب
24 مهر 91 15:53
ارشين
29 مهر 91 10:34

عجب شيطون و بلايي ارتين


خاله کجاشودیدی.خیلی بامزم
الهام مامان آوینا
7 آبان 91 11:08
مبااااااااااااااااااااارکت باشه عزیزم....


ممنون خاله مهربون
fatemeh
3 آذر 91 15:04
salam...eshlah koochoolootoon dar panahe khoda basheh


ممنون فاطمه خوبمممممممممم