آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 7 ماهه شدم

1391/7/24 23:23
نویسنده : آرتین کوچولو
3,604 بازدید
اشتراک گذاری

من كاراي جديدي تواين  ماه يادگرفتم كه براتون تعريف مي كنم. ولیییییییییییی

اول بذارید چندعکس باحال براتون ازکارناوال گل و گیاه بزارم

شکلک های محدثه

وحالاشرح کارای من

اولين ومهمترين كارمن اينه كه حرف مي زنم اولين كلمه اي كه يادگرفتم دد بودبه معني دردر.مامان اول فكر مي كرداصوات مي گم ولي چندبارمنوامتحان كردولي واقعا فهميدبا شناخت كامل ميگم دد وبه درب خروجي اشاره ميكنم.

ميرم دم درورودي مي شينم به دراشاره مي كنم وميگم دد

 

مم بب.ام هم تقريبا باشناخت كامل بيان می کنم.

ام=غدا     بب=بابا   مم=ماما (فعلا اینا جزءفرهنگ لغات منن)

شکلک های محدثه

ايستادن دومين كارمهم منه.دستم رو به كنارمبل تخت ياهرچيزه ديگه مي گيرم وبلند ميشم

یاعلی

 شکلک های محدثه

شناختن كامل كنترل TVوResiver،هركنترل ديگه اي بهم بدن قهرميكنم.تازه بعدزدن دكمه هاي كنترل اينا منتظر ميمونم ببينم چه اتفاقي مي افته.چون مطمئنم يك چيزایي مي شه

صدا،رنگ،نورو....  

  

شکلک های محدثه

عاشق لپ تاب ما مانم اينقدردكمه هاي لپ تاب مامان رووزدم كه کلا  بهم ریخته ازروش آزمون وخطااستفاده می کنم

 

اگربهم ندن این قیافه می شم

براي همين بابابرای مامان جون يك لپ تاب نوخريده ولي من دست ازسراونم برنمي دارم

شکلک های محدثه

مامان وبابا اول اسمموبهم یاددادن برای همین حرف Aروخوب خوب می شناسم

A مثل ARTIN  

کف پوش بیچارموبه این روزانداختم.پدرش رودرآوردم.مامان وبابا وصل میکنن من جدامی کنم.بازی باحالیه.عین پازل می مونه ولی برعکسش

شکلک های محدثه

عاشق سيم برق ،رابط وكلا وسايل خطرناكم وعاشق چرخوندن هرچیزی که چرخ داره ودورمی خوره.چرخ جاروبرقی رو تازه کشف کردم

شکلک های محدثه

مامان كه ازسركارمي يادجيغ مي زنم ومي خندم وخودمو توبغلش مي ندازم

صبحا دم درسرويس بهداشتي مي شينم تابابا اصلاح كنه وميگم دادا

ساعت 6صبح بيدارم.سحرخيزم دیگه، به قول مامان می خوام برم صبح باش پادگان

عاشق سوپ،سرلاك وآبميوم. ازقطره آهنم بیزارم

مامان همش بهم مي گه گربه آشپزخونه

                           شکلکستان 

 دوستای خوبم بای بای تا ماجرای بعدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (38)

رهگذر
24 مهر 91 23:31
عزیزم 7ماهگیت مبارک.فدای توواون اداهات وکارای بامزت.ماشالابه توومامانت


ممنون دوست جونم
مرجان مامان آران
25 مهر 91 0:58
7 ماهگیت مبارک عزیزممممممممممم
پس منم مطمئن شدم ارانم حرف میزنه اخه اونم مم بب مگه به من نگاه میکنه ولی من شک داشتم
خوش باشی همیشه

پس چی خاله ما کلی نابغه ایم.
سمانه مامان ستایش
25 مهر 91 2:19
آرتین جونم 7 ماهگیت مبارک گلپسر
پگاه جون گلپسر نازمو ببوس

فدای توچشم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
25 مهر 91 5:24
۷ماهگیت مبارک آقای خوش تیپ ایشالا ۱۷۰ساله شی عزیزم
پیشیه آشپزخونه خیلی جیگری


مرسي خاله مهربون.دوست منم كه همش توآشپزخونست.آشپز كوچولو


مامان هانا
25 مهر 91 8:13
سلام عزيزم مبارك باشه به سلامتي ان شالله روزي برسه كه هاناي منم حرف بزنه


ايشالا گلم به زودي زود
مريم
25 مهر 91 8:29
پسر تو خودت گلي،سنبلي اي ول به مامان باحالت كه تورواينقدر مي گردونه وبرات وقت مي ذارهبراي هردوتاتون


ممنون مریم عزیزم .باهمه خستگی که ازسرکارمی یام ولی برای اینا سنگ تموم می ذارم


نازنین (مامان ثنا)
25 مهر 91 10:15
آرتین جونم 7 ماهگیت عسل
پگاه جون ببوس این پیشی خوشملو


مرسی خاموم مهربون.دخترموببوس
یاسی خاله هیلدا
25 مهر 91 10:43
7ماهگیت مبارک خوشگل پسری .
اوا رفتی پیشه کلاه قرمزیو پسر خاله ههههه
خاله گل پسرئو ببوس


آره خاله جون جای شماخالیییییییی
فلوریا مامان دیانا
25 مهر 91 12:25
کاشکی که 100 ساله شی. نه 120ساله شی ! نه 120سال کمه! الهی پاینده شی
مامانت خیلی زرنگه هاااااااااااااااااااااااااااا حالا من می خواستم بهش اطلاع بدم آرتین جونو ببر کارناوال گل وگیاه !!!!! آفرین به مامان و بابای گلت دیانا جون اول به من می گفت آآ به باباش می!!! اب و روغن قاطی کرده بود!!!ولی الان یه هفته است که قشنگ به من میگه ماما( البته زمانی که گریه می کنه!!) خاله فدات بشه قند عسل . بووووووووووووووووووس

مرسی دوست جون خوبممممم.دیاناجونموببوس
مامان پینار
25 مهر 91 12:59
هفت ماهگیت مبارک کوچولو تاچشم بهم بذاری شدی هفت ساله و مامانی میبردت کلاس اول انشاالله.


راست میگی گلم.آروینم چه زود مدرسه ای شد.ایشالا همشون سالم باشن


رها مامان راستین
25 مهر 91 13:18
مبارک باشه 7ماهگیت آرتین جون خودتم گلی تو گلها نشستی


مرسی رهاجون.گل پسرمن خوبه
نایسل
25 مهر 91 14:04
ای کوچولوی شیطون بازیگوش که اینقدر باهشویییی
خوش به حال مامانت پسر به این خوشملی داره و داره اقا میشه


مرسی نایسل خوبم.دوست داریممممممممممممم
مامان بنیتا
25 مهر 91 14:06
آرتین جونم..پسر قشنگم 7 ماهگیت مبارک.کاراتم خیلی بامزه ست عزیزم


ممنون خاله خوبمممممممممممممم
لیلا
25 مهر 91 15:02
پگاه جون چقدرعکس تووآرتین عاشقانست.خداحفظت کنه مادرفداکاروزحمتکششششش


لطف داری گلم
وبلاگگرد
25 مهر 91 15:08
مامانی چه پسرباحالی دارین.خدانگهش داره.ماشالا مامان وپسرهردوشون خوشگل ونازن.چه گلهای قشنگی.ولی آرتین یک گل تکه ،قربون اون عکس لختت.من ازاین به بعدپایه ثابت وبتم


ممنون دوست پراحساس.خوشحالمون کردید
سپیده
25 مهر 91 15:09
7 ماهگیت مبارک کوچولو دوست داشتنی که عاشق ددر هست
ای جونم به مدل ایستادنش
چشاشو برم من
خیلی خوشحالم از اشناییت شیرین من


مرسی گلم.فدای دوستای مهربون
مامان آینده
25 مهر 91 15:16
چه خانواده نازوباحالییک به یک ازهم خوشگل ترین.ماشالا.عکسای لختت منوکشته
مامان خوش تیپ دستت دردنکنه.باسلیقه ای


بابابزرگ
25 مهر 91 15:38
گل دربغل گل ودركنار گل ماشاالله
عسل بابا گفتم اين سروسينه را نريزبيرون كاردستت ميده !


خوشگله دیگه باباجونیییییییییی
بابابزرگ ارسطو
25 مهر 91 16:17
ماشاالله به آرتين جون
ماشالله كه همه چيو بهم ميزنه ومامانيش هم كيف ميكنه
ولي از ماماني آرتين جون خواهش ميشه كه زياد آرتين جون را به لپ تاب نزديك نكنه! ميگن ضرر داره!


چشم بابابزرگ مهربون.دستورتون اجرامی شه
آذین
25 مهر 91 16:33
سلام قربون اون عکس لختت.مامانی لپ تابت مبارک.ASUSگرفته ای ول هادیییییییی

مرسی.ازدست این وروجک.برام یکی کادوگرفته.دستش دردنکنه.
مامانی محمد طاها
25 مهر 91 17:37
سلام
وای که چقدر جگر شده آرتین جون
ما که تهران نیستیم اگه برنامه ای یا تمایشگاهی که به درد نی نی هامون میخوره منم خبر کنید قربونت


حتما دوست عزيزم خبرت مي كنم خيلي زود


دوعاشق زیبا(سعید)
25 مهر 91 21:14
سلام این پست هم خیلی عالی بود

راستی برای مطالب جدید تر به اخر موضوعات مطلب مراجعه کن


مرسي.چشم حتما سرمي زنم دوست مهربون





كيانا
26 مهر 91 8:01
اي فداي تيپ مامان وپسرشقربون گل نازم عشق لپ تاب.بچه جون توهمه چيت سريعترازسنت.اي جانننننننننننننننننننن





لطف داري خانومي.واقعا عجوله
دوعاشق زيبا(سعيد)
26 مهر 91 8:10
سلام این پست هم خیلی عالی بود

راستی برای مطالب جدید تر به اخر موضوعات مطلب مراجعه کن


مرسي دوست مهربون.حتما سرمي زنم
ماماني محمدطاها
26 مهر 91 8:10
سلام
وای که چقدر جگر شده آرتین جون
ما که تهران نیستیم اگه برنامه ای یا تمایشگاهی که به درد نی نی هامون میخوره منم خبر کنید قربونت


چشم حتما مي گم
مامان جون
26 مهر 91 8:39
الهي اي گلم پاينده باشي.قيافت آرامش بخش وتداعي زيبايي ملكوتيه


ممنون مامان مهربون
مهدی
26 مهر 91 8:59
اون کلاه قرمزی چرا انقد ترسناکه؟؟من ازش میترسم


تازه جزء چهره هاي جذاب عروسكاست.اينم كپي اصل كه زشت ترزخودش شده
دوعاشق زيبا(سعيد)
26 مهر 91 9:57
سلام این پست هم خیلی عالی بود

راستی برای مطالب جدید تر به اخر موضوعات مطلب مراجعه کن


ممنون.حتما سر مي زنم
ماماني محمدطاها
26 مهر 91 9:59
سلام
وای که چقدر جگر شده آرتین جون
ما که تهران نیستیم اگه برنامه ای یا تمایشگاهی که به درد نی نی هامون میخوره منم خبر کنید قربونت


چشم عزيزم حتماخبرمي دم.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
26 مهر 91 10:04
عسلم 7 ماهگیت مبارک. خیلی عکسات قشنگن. داری بزرگ و بزرگتر میشی و هر روز کارهای جدید یاد میگیری.


مرسي.چقدرسريع بزرگ مي شن وهرروزباروز قبل متفاوت
عباس و زهرا
26 مهر 91 12:12
عباس و زهرا
26 مهر 91 12:12
بوس از لپای سرخت ...

مرسیی عزیزای من
مامان بنیتا
26 مهر 91 19:46
سلام خوبی عزیز خاله
هفت ماهگیت مبارک خوشگلم


مرسی خاله خوبم.بنیتا جونمو ببوس
مهناز
28 مهر 91 10:32
ای شیطون
دست از سر لپ تاپ هم بر نمی داری؟


نه عزیزم عاشق هرچیریه جزوسایل خودش
مامان نوژاجوني
29 مهر 91 11:21
مبارك باشه گل پسري

ممنون خاله جون
پری شب
29 مهر 91 16:01
هزار ماشاالله قوربونت بره خاله چقدر نازی عزیزم مرسی مامانی گل که عکساشو گذاشتی عالی بود گلم


فدای لطف تونازنین.دوست دارم دخترآریاییی
مامان کورش
29 مهر 91 16:45
ارتین جونم 7 ماهگیت تبریک میگم خاله فدای این کارهات بشه


ممنون خاله گلم.دوست دارم
ارشین
1 آبان 91 16:13

ای جونم ارتین
همه عکسات رو دوباره دیدم
خیلی نازی جیگر.................


مرسی خاله شرمندم می کنییییییییییی