آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

ماجراهای من

1391/7/12 8:15
نویسنده : آرتین کوچولو
1,781 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای گلم

این روزا زیادبامامانی بیرون میرم.توصندلی ماشین آروم می شینم واصلاگریه نمی کنم تاحواس مامان پرت نشه.مامان برام موزیک می ذاره منم کلی حال می کنم

مامان برای اینکه بتونه منو راحت ترجابجا کنه برام یک کالاسکه مسافرتی سبک خریده که سریع جمع بشه وتوماشین راحت جابشه.چون من معمولاتابیرون می رم خوابم می بره

 

توهفته گذشته با باباوماما رفتیم هایپراستار

عاشق این دوچرخه هاشده بودم

ازاین عروسکا اصلا خوشم نیومدچون خیلی زشت بودن

ازوسایل ورزشیم کلی استقبال کردم آخه من ورزشکارم

آخرشم که حسابی خوابم میومدقیافم رووببینید به قول مامان ٨*٧ شده

چون کم کم دستموبه مبلا می گیرم وبلندمی شم بابابزرگ  قول داد برام جایزه  بخره

برای همین

جمعه با مامان وبابابزرگ رفتیم بهاروبابابزرگ برام یک روروک خوشگل خرید.

 

خیلی سریع تمام رمزورموزش رو کشف کردم

خیلی خوب باش راه میرم وحسابی باش بازی می کنم

عاشق لباسشویی وقتی می چرخه کلی ذوق می کنم. علی ذوقیم دیگه

دزدشکلات وشیرینی هستم واگه دم دست باشن امون نمی دم ورحم نمی کنم

 

تاجانمازپهن می شه سریع بهمش می ریزم

عاشق جاروبرقی و ووسایل برقیم جزاسباب بازیهای موردعلاقمن

هرچیزی دم دستم باشه اول مزش می کنم بعدگازش می زنم

باحسرت یه تابم نگاه می کنم تامامان بیادسوارم  کنه

 فعلا خوابم می یاد  دوستای خوبم بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (24)

مهدی
11 مهر 91 18:07
به خدا گفت:

خداوندا عزیزترین بندگانت چه کسانی هستند؟؟

خداوند فرمود: آنان که می توانند تلافی کنند...

اما به خاطر من ، می بخشند!



مهدي خيلي زيبا بود. عقيده منم اينه من آدم باگذشتيم ازكينه هم بيزارم .دشمنم بهم خنجربزنه مي بخشمش ،نمي دونم حسنه يانه ولي ذاتم اينه.
امیر پرهام
11 مهر 91 21:54
سلام مامان آرتین . چقدر کارائی که نوشتید شبیه کارای پرهام کوچولوی ماست .
ممنون که وبلاگ ما سر زدید . منم لینکتون کردم . . بازم به ما سر بزنید . متشکرم


مرسي خانومي .فداي همه بچه ها بشم واون كاراي جالبشون.چشم حتما
فلوریا مامان دیانا
11 مهر 91 23:54
سلام قند عسل خاله وای نمیدونی پگاه جون چه حالی می کنم وقتی عکسای ارتین رو می بینم. من عاشق بچه های خوشگل و ناز و مامانی هستم. خیلی نازی ارتین جووووووووووووون روروک و کالسکه ات هم مبارکه . دست مامان وبابا بزرگت درد نکنه خیلی خوشکله.بوسسسسسسسسسسسسس


مرسي گلم لطف داري دخترگل منوببوس.ايشالا مي يام پيشتون.
بابابزرگ
12 مهر 91 7:49
عسلم ماشاالله استعدادبالائي دارد به زودي سوئيچ ماشين ماماني رابرمي داره وميره مسابقه رالي
رهگذر
12 مهر 91 8:29
صبح كه چشمام وباز ميكنم وقيافه زيباي آرتينو مي بينم اميد به زندگي توم موج مي زنه مامانش ازطرف من حسابي ببوسش. عزيزم روروك وكالاسكت مبارك.چه مامان اكتيوي داري.ماشالا
مريم
12 مهر 91 8:39
اي جان ديدنتو عشقه من صبح سركار اولين كاري كه ميكنم سايت آرتينوچك مي كنم.خدايي بهم انرزي مي ده آرتين مثل مامان وباباوآروين انرزي مثبتي.خدايي هركه يكباربا خانواده شما رفت وآمدكنه معتادتون مي شه.بوس واسه همتون


مريم لطف داري.ما هم دوست داريم
دايي ميثم
12 مهر 91 9:08
جيگرم به اين زودي مي خواتي راه بري آخه زوددايي،ولي مثل اينكه دست بردارنيستي بابا ركوردشكن شدي .كالاسكه ورورك هم مبارك.[hr
مرسي دايي خوبم.آره مي خوام ركوردراه رفتن روبشكنم.من مي تونم وموفق مي شم.بوسسسسسسسس
آذين
12 مهر 91 12:08
اي خدا توچه ماهي.قربون توبرم عسلم.مباركههههههههههههه
مامان جون
12 مهر 91 13:03
اين عكساي ديونه كننده رو نذار .الهي دورت بگردم.مباركه
بابابزرگ
12 مهر 91 16:22
راه رفتن !! ازالان عسلم ازپذيرائي تاآشپزخانه رادو سرعت ميره ماشاالله دائي ازنزديك نه بيني باورنمي كني .
عكس اولت محشره الهي چش نخوري

ممنون بابابزرگ.بوسسسسسس
زهرا مامان زینب
12 مهر 91 17:21
سلام پگاه عزیزم
ممنون از اینکه لینک کردی و اجازه دادی من هم لینکت کنم.
خدا آرتین کوچولو رو برات حفظ کنه...عزیزم ماشاالله خیلی ناز و دوست بداریه.

بازم بهمون سر بزن


مرسی عزیزم.من عاشق دنیای بچه هام.حتما سرمی زنم
خاله پوپک
12 مهر 91 17:44
عسل خاله خودت شرینی که سراغ شرینی میری عزیزم روروک و کالاسکه مبارک جوجو دوچرخه واست زوده


سلام خاله خوبم.شکلات دوست دارم دیگه.علی گلی خوبه.بوسششششششششش کن .یک ماچ آبدار
خاله نفس
12 مهر 91 18:01
ای واااای من عاشقِ لبات توی اون عکس اولی شدم یعنی یه جوری خیسشون کردی و داری میخوری که آدم دلش میخواد یه ماچِ آبدار ازون لبات بکنه

پگاه جونم واسه چی تو هایپر عکسبرداری میکنی هان هان/ ممنوعه هاااا

الهی قلبونه اون نگاه کردنت به
تاب بشم/ خُب مامانی زود باش بیا سوارش کن دیگه

.

ممنون که خبر دادی بیام پگاهی


مرسی خاله .منم می بوسمت.عزیزم آخه خاله مهربون هایپر چی داره که عکاسیم ممنوع باشه.مرسی خاله.دوست دارم




فدات
مامان بنیتا
13 مهر 91 1:15
سلام مامان آرتین گل..خیلی پسملیه با نمکی داری. از طرف من بوسش کن ..تازه روروئکشم مثله بنیتاست!!


سلام عزیزم.به به چه تفاهمی.عسل خانومی و ببوس.چشم می بوسمش.فداتتتتتتتتت
دوعاشق زیبا(سعید)
13 مهر 91 1:36
عالی بود


ممنون،لطف داریی
ساناز
14 مهر 91 8:04
پگاه جون من دیونشم.الهی دورت بگردم.چه باحسرت به تابت نگاه می کنی.عاشقتم پسر


منم عاشقتم.بوسسسسسسسسسسسسس
عسل ومامانی
14 مهر 91 20:17
ماشالا.چه پسرگلی دارید.زیبایی خدایی داره هرچی ه خوشگله.وروجک توروچی به وسایل برقی.ببوسینش محکم وآبدار دلبره

ممنون دوست خوبم .وروجک من عاشق هرچیزیه که نبایدباشه.
دوعاشق زیبا(سعید)
15 مهر 91 0:29
عالی بود


خدایا حكمت قدمهایی را كه برایم بر میداری آشكار كن تا درهایی را كه به سویم
میگشایی ندانسته نبندم و درهاییكه به رویم میبندی به اصرار نگشایم



ممنون متن زيبايي بود سرشارازاميد و توكل.




abbas o zahra
15 مهر 91 1:20
سلام !
خدا حفظش کن ماشالله ...
نازه !!!
به آشیانه ما هم بیاین خوشحالمون کنید ...


.]]

ممنون عزيزم.چشم حتما
بابا هادي
15 مهر 91 14:53
قربونت برم فدات بشم جيگر مني پسر مني هادي تو رو دوست داره
مامان محمد ماهان
16 مهر 91 13:42

___________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشی مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــای قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)
............ *•~-.¸,.-~* آپ کردم *•~-.¸,.-~*...........


ممنون عزیزم.
مهسا(مامان هستی)
19 مهر 91 17:27
ای جوووووووووووووووووووووونم خوشمزه خاله بوووووووووووووس


مرسی عزیزم
رها مامان راستین
20 مهر 91 17:31
روروک وکالسکت مبارک خالهآفرین زرنگی عسل من


مرسی خاله راستینو ببوس
پری شب
22 مهر 91 15:27
قوربونت بره خاله چقدر نازی عزیزم


ممنون