آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سومین حمام من

1391/1/15 14:29
نویسنده : آرتین کوچولو
1,691 بازدید
اشتراک گذاری

سومین حمام من:   

روز نهم فروردین بود ترکیب تیم عوض شده بود وواینبارداداش آروین هم به جمع ماپیوست وباباگلی عکاس تیم شد. بابایی هم نبودن.خلاصه شاهانه حمامم دادن ،مامان جون هی دادمی زد بچمو مریض نکنین ،سریع باشیدوبالاخره حمام من تموم شد وبرای تعویض لباس به بیرون منتقل شدم،اون روز هوا سرد شده بود وبارون می یومد،مامانی هم لباس زمستونه تنم کرد تا سرما نخورم.منم  بعد ازحمام حسابی خوابیدم.خیلی می چسبه.

اینم چندتا ازعکسای من

من وداداش آروین در بدوورودبه حمام

                                                       

 

لیف زدن

 

 

حوله پیچ شده

به علت سردی هوا تیپم زمستونی شد

                                                                       

 

پایان

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

mamane roham
15 فروردین 91 12:33
سلام مامان نی نی. خدا نگهش داره برات. همیشه تنشون سالم باشه و سایتون بالای سر عزیزاتون باشه . خیلی قشنگ می نویسید.

سلام عزیزم.ممنون،شما لطف دارید.خوشحال می شم آدرس سایت روهام جان رابدید لینکش کنم.