آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 23 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

فرشته مهربون

1391/7/27 9:03
نویسنده : آرتین کوچولو
1,448 بازدید
اشتراک گذاری

پسرعزیزم خیلی وقته که میخواستم این مطلب رو برات بنویسم ولی نمی دونستم ازکجاشروع کنم وچه جوری احساسموبرات بنویسم.ولی بالاخره نوشتم تادرآینده بخونی وهمیشه سپاسگذارش باشی. 

٥/٢ ماهگی من

وبه لطفش این شدم تو٧ ماهگی

مامان  آخرشهریور٩١مرخصی زایمانش تموم  شدوباید به سرکاربرمی گشت.تواین مدت خیلی بهت عادتکرده بودم ،تحمل دوریت رونداشتم.بهت وابسته شده بودم وباعطرتنت زندگی می کردم.باخنده هات خوشحال می شدم وبا گریه هات ناراحت.بران هوابودی وبات نفس می کشیدم.

توی ماه شهریور

ازمهدکودکهای زیادی دیدن کردم وعملکرد وکارشون روبرسی .ولی  هرچی باخودم کلنجارمیرفتم دلم راضی نمی شدتوروتواین سن وسال (٦ماهگی )به اونابسپارم.تواین رفت وآمدبه مهداچیزایی دیدم که تاییدبرباورمن بود.  البته مهدهای خوبم زیادبودن ولی ،شایدرده سنی توشیرخوارسخت ترین رده مهدباشه .برای همین تصمیم گرفتم برای شما پرستاربگیرم.

دوستان وآشنایان بانظرمن موافق نبودن  ومرتب ازاتفاقات بد  درمورد پرستارای بچه برام تعریف می کردن ولی من همیشه براین باوربودم وهستم که  که آدمای خوب وباایمان  وفرشته های زمینی هنوزهم توی جامعه وجوددارن چون به مثبت اندیشی  ولطف خدااعتقاد عجیبی دارم.

آرتینم، چون به ندای قلبم گوش دادم  وخالصانه ازش کمک خواستم خدای مهربونم خواسته منوبرآورده کردویک پرستارکه نه بهتره بگم یک فرشته زمینی روسرراهم قرارداد.

کسی که با خنده تومی خنده،باگریت ناراحت می شه. بابیماری توبیمار می شه .وبا احساس توویادتوزندگی می کنه.عاشقانه می پرستت وتورویک فرشته بهشتی وامانت الهی می دونه.کسی که اونقدربامن مهربونه که من اونومامان صدامیکنم وباتمام وجودم دوستش دارم.

اینقدرخوب ازت مراقبت ومواظبت می کنه که وقتی  من وباباازت دوریم چهارگوشه قلبمون آروم آرومه.باهات حرف می زنه،بازی می کنه.برات لالایی می خونه ،غدادرست می کنه و...

وقتی ازسرکاربرمی گردم چنان منوتوآغوش می گیره ونوازشم می کنه که خستگی ازتمام وجودم  بیرون می ره.وباانرزی مضاعف نقش مادریمونثارشما می کنم.

بااینکه وظیفه ای نداره به من لطف می کنه وکارای خونموانجام می ده ،برام غذادرست می کنه و.هزارمحبت دیگه روخالصانه نثارم می کنه.

لطف دیگه خدابه من اینه

که توچنان جذابیت وگیرایی خدایی داری که همه خواسته وناخواسته اسیرت میشن.نمی گم خیلی قشنگی ولی دلنشین وتودل برویی اونم عجیب.

آرامشی توچشماته که آدموآروم می کنه وخنده ای رولبهاته که هرکسی رو تسخیرمی کنه.

هرجایی که می برمت همه رودورخودت جمع می کنی وبااون لبخندای نازت به همه کسی حال می دی.

وقتی می بینم که چجوری عاشقش شدی ، باهاش ازلحاظ روحی پیوندخوردی ،چجوری موقع رفتن دنبالش گریه میکنی باتمام وجود خداروشاکرمی شم. 

آخه مگه لطف خدابه بندش چیه ؟مگه فرشته چه شکلیه؟

پس ازته قلبم وباتمام وجودم فریادمی زنم

خدای به خاطر  محبت ولطفت به وسعت تمام عالم شکر.دوست دارم ،عاشقتم ،ای خالق هستی

یزدان پاک ازاینکه منوقابل دونستی وهمچین نعمتی روبهم ارزونی کردی سپاسگذارتم.

 ممنون که قلب من و پسرمو وهمسرموشاد شادکردی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (31)

فلوریا مامان دیانا
26 مهر 91 15:02
پگاه جون خوشحالم که خوشحال هستی
بهترین کارو کردی که پرستار گرفتی. برا همین هم بهترین نسیبت شده. خدارو شکر امیدوارم همیشه موفق باشی


ممنون عزیزم.اگه ازته دل ازش بخوای همیشه همراهته
سمانه مامان ستایش
26 مهر 91 16:36
خیلی خوشحالم که میشنوم هنوزم هستن کسانی که میشه بهشون با تمام وجود اعتماد کرد و قلب و روحت رو بهش امانت بدی.واقعا خدا رو شکر عزیزم که همچین فرشته ای رو سر راهتون قرار داد.
آرتین جونمو ببوس


ممنون دوست عزیزم.منم همیشه شاکرم
مامان بنیتا
26 مهر 91 19:48
خدارو شکر انقدر این عروسک خوش اخلاقه مگه کسی دلش میاد اذیتش کنه


راست می گی عزیزم.اخلاق خوبش وخوش خنده بودنش کلید تودل برویشه
دوعاشق زیبا(سعید)
26 مهر 91 23:34





ممنون
مهدی
27 مهر 91 8:58

امیدوارم همیشه شاد باشی دوست خوبم



مرسی .ایشالا شادی تودل همه باشه وخنه رولباشون.بخصوص شما
مریم
27 مهر 91 9:05
پگاه جون خوشحالم که دلت آرومه وگل پسرما توبغل یک فرشته مهربون.چون خودت خوبی خوباهم دورخودت جمع می کنی


ممنون عزیزم.
رهگذر
27 مهر 91 9:08
دوست خوبم نوشته هایی که می نویسی چه اززبون پسرت چه اززبون خودت همیشه سرشارازاحساسه، یک احساس پاک که ازیک روح لطیف سرچشمه می گیره.خدااین خوبیارومی بینه وبی جواب نمی داره.

مرسی دوست خوبم.احساس واقعیم همینه اهل تملق نیستم برای همینه که خداهمیشه دوستای خوبی روسرراهم قرار میده وودوست نماهاروبهم نشون.

بابا گلی
27 مهر 91 10:51
خداروشکر که پسرگلم خوشحال وخندونه.
عزیزم عکسات محشره .ماشالا


مرسی
مامان آینده
27 مهر 91 19:12
عزیزم قلبت پاک وپراحساسه برای همین خدابه ندای قلبت جواب مثبت داد تا گل زیبات دردامن یک فرشته شکوفا بشه.آرتین عاشق عکساتم


ممنون خانومی.ایشالا یک نانازقسمت خودت بشه.
زهرامامان عسل
27 مهر 91 21:11
پگاه عزیزمن همیشه وبلاگ آرتینوچک می کنم.ازاولین پستش همه روخوندم.همیشه تونوشته هات حس قشنگی وجوددارد که یکرنگ وخالصانست.ازمظمون مطالبتم احساس می کردم آدم مثبت وروشنفکری هستی که باخوندن همه پستابه یقین رسیدم.خدایا دلهای این مادرای پاک رو همیشه شادنگه دار.عزیزم دخترمن 18 سالشه ،اونم عاشق عکسای آرتینه.ازطرف ما روی ماهشوببوسش ویک گازکوچولوبگیرش




مرسی عزیزمشمالطف دارین.عسل خانوم بوسسسس
نایسل
28 مهر 91 2:17
عزیز دلمممممم عکساش خیلی ناز بودنننن
خوشحالم که خیالت راحت شد عزیزم


ممنون دوست خوبم.بوسسسسسسس
بابابزرگ ارسطو
28 مهر 91 10:50
سلام
بابت همه چي خدا را شكر
كاشكي براي ارسطو جون ما هم يه فرشته زميني گير بياد
آخه يكي دوماه ديگه مامان ارسطو هم بايد بره سركار ومجبوره پرستار براش بگيره
وقتي ارسطو را از من دور كنن من نميدونم چكار كنم
اينهم براي آرتين جون

ایشالایک پرستارخوب ومهربونم واسه پسرگلمون پیدابشه.
شماهم هرروزبهش سربزنید.ببوسینششششش

عشق نی نی
28 مهر 91 14:16
وای چقدرماهه.چه مامان با احساسی.مامانش خیلی خوش سلیقه ای ازتمام وسایلش ولباساش مشخصه.بازم می یام تازه پیدات کردم ولت نمی کنم

خجالتم ندید.منتظرتونم
مامان ساجده
28 مهر 91 16:23
سلام عزیزم ممنونم از محبتت
منم با کمال افتخار لینکتون کردم


ممنون مهربون
کیانا
29 مهر 91 3:02
پگاه جون خوشحالم که آنچه روخواستی بدست آوردی.یک فرشته تودستای یک فرشته رشدپیدامی کنه وبالنده می شه.آروین وآرتینوببوسسس.ای جان ماشالا به اون چشما.ماشالا.خوش رنگ ودیونه کننده


ممنون .چشم می بوسم
نسیم-مامان آرتین
29 مهر 91 9:56
پگاه جون خوشحالم که تو نوشته هاتم میشه خوشحالیتو احساس کرد
خدارو شکرکه تونستی یه پرستارخوب پیداکنی
راستی این پسملی همین جور که گفتی دل نشینه وناز وخوشگله اینو نادیده گرفتی


مرسي دوست خوبم.آرتين مي گه خاله جون ممنونننننننننننن
یاسی خاله هیلدا
29 مهر 91 10:13
ماشالا پسمل خوشگل
ارشين
29 مهر 91 10:33

اي جونم.....................


عزيزم شما هم لينك شدي


ممنون
مامان نوژاجوني
29 مهر 91 11:19
خداروشكركه خيالت ازبابت گل پسري راحته.اين خيلي مهمه عزيزم


خداروشکردرکنارپرستارش آرامش عجیبی داره.ممنون
navid
29 مهر 91 11:53
سلام ناز پسر خوشگل خوشحالم که عکسهای جدید و دوست داشتنیت رو میبینم.



مرسی نویدجون که مطالب وبمو دنبال میکنی.بوسسسسسس واسه نویدجون
سارا (مامان درسا)
29 مهر 91 12:16
سلام
ماشالا به این پسمل گل و مامان خوشگلش
عزیزم مرسی که به ما سر زدی
شما هم با افتخار لینک شدین
ایشالا سری بعد توی دیدارمون شما هم باشین


تشکر.دخترنازمو ببوس.حتمابش سرمیزنم
پری شب
29 مهر 91 16:03
مامانی اسپند یادت نره هزار ماشاالله نازنینم خدا حفظت کنه الهی هر سه کنار هم شادوسلامت باشین امییییننن


تشکرمهربونم.
مامان کورش
29 مهر 91 16:43
سلام پگاه جون خیلی خوشحالم پرستاری به این نازی پیدا کردی خوب غیر از این بود باید تعجب میکردیم چون خودت انقدر ناز ومهربونی توی نوشته هات معلوم خیلی مهربونی گلم

نظرلطفته عزیزم.ایشالا تمام بچه ها همیشه لبشون خندون ودلشون روشن باشه.
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
30 مهر 91 8:27
خدا رو شکر که اونی شد که میخواستی. پسرامون هم واقعا تو دل برو هستن و همه از نگهداری اونا لذت میبرن. آرتین من 4 تا دوست وبلاگی به نام آرتین داره که واقعا همشون همینطورن. قربون پسرای گلمون


ممنون عزیزم.فدای همشون
مامان مانی
30 مهر 91 12:56
سلام نگران نباش عزیزم مربی های خوب تو مهد زیادن .....
فقط بسپار دست خدا موفق باشی عزیزم ....


آره عزیزم بعضیاشون گلن.ولی سن آرتین خیلی کمه.مهدتوواسه این رده خیلی سخته.توکل به خدا
ارشین
30 مهر 91 17:02



یک پنجره برای دیدن

یک پنجره برای شنیــــــــــــــــــدن

یک پنجره که مثل حلقه ی چاهــــــــــــــــــــــــی

در انتهای خود به قلب زمین می رســـــــــــــــــــــــــــــــــــــد

و باز می شود به سوی وسعت این مهربانی مکرر آبی رنـــــــــــــــــــــــگ

یک پنجره که دست های کوچک تنهایــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی را

از بخشش شبانه ی عطر ستاره های کریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

سرشار می کنـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــد

و می شود از آنجـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــا

خورشید را به غربت گل های شمعدانی مهمان کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرد

یک پنجره برای من کافیســــــــ*ـ*ـ*ـ*ــــــــ*ـ*ـ*ـ*ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــت



نازنین (مامان ثنا)
1 آبان 91 9:27
دوست عزیزم انشالله همیشه خدا همین طور همراه شما و آرتین جونم باشه.
آرتین نازمو ببوس


مرسي عزيزم.چشم
مهسا
1 آبان 91 10:18
سلام قربونت برم من آرتين جونم بوسسسس


ممنون محسا جونمممممم
نازنین (مامان ثنا)
1 آبان 91 15:53
منم عاشق عکس پست ثابتشم.
بوووووس برای خوشگل خاله


فدای تووثناجون
بابابزرگ
3 آبان 91 7:18
عسلم من ميگم هم قشنگي هم زرنگي هم تودل بروازخدا شاكريم كه اين همه حسن وخلق را به تو وتورا به ماعطا كرده انشاالله بزرگ بشي وزحمات ماماني وبابائي راجبران كني انشاالله.


ماهم شاکریم بابابزرگ.الهی شکر
نارین
2 اردیبهشت 92 18:30
ای جانم چقدرنازه


تشکر