آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 19 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آتلیه (1)

1391/8/1 9:42
نویسنده : آرتین کوچولو
1,701 بازدید
اشتراک گذاری

عکسای آتلیه من مربوط به پایان سه ماهگیم .ولی به خاطراینکه آماده شدن عکسا یک ماه طول کشیدویک ماهم مامان درگیرجابجایی وتعویض خونه بودیک وقفه طولانی پیش اومد که ازهمه دوستای خوبم  بابت این موضوع معذرت می خوام.

ني ني شكلك

تقدیم به همه دوستای مهربون وطرفدارای خوبم

 

 

 

 

 

 

 

 توآتلیه به قدری با کادر عکاسی همکاری کردم که همه رو شگفت زده ومتعجب کرده بودم.

آفرین پسرخوش خنده مامان وبابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

❤مامان آزی❤
2 شهریور 91 15:33
ای جانم ایشالله اتلیه عروسیت پسر خوشگل


ممنون خاله.دوستت دارم
دایی میثم
2 شهریور 91 18:49
پسرواین همه خوشگلی.دوست دارم


منم عاشقتم.دایی خوبم ماچچچچچچچچچچچچچچ
دایی مهدی
2 شهریور 91 18:50
فدای اون نگاههای نازت.عاشقتم


منم عاشقتم.نفسی نفس
بابا جون یسری
2 شهریور 91 19:25
ماشاءالله ، گل پسر خیلی نازی دارید ، خدا ببخشتش واستون
الهی همیشه خوش اخلاق باشه


تشکردوست خوبم.محبت دارید.یسنا جونمو ببوسید.
مامان آرشو
2 شهریور 91 22:23
مبارکت باشه گل پسر ایشااله عکس عروسیتو تو وبلاگت بزاری ماهم ببینیم فدای لبای زیبات بشم که همیشه خیسه مامانش به جای من لبشو ببوس


چشم عزیزم.قربون محبتت.پسرعسل رو ببوسسسسسسسسسسسسسسسسسس
مامان بنیتا
2 شهریور 91 23:42
خاله عکسات خیلی نازن با اون چشای خوشملت
بابابزرگ
4 شهریور 91 16:29
بابا بزرگ عاشق چشاي عسلشه فرقي نمي كنه چه خواب باشه يابيدار خدايا اين چشمها را ز هر بلانگهدار آمين
خاله آذین
4 شهریور 91 20:22
الهی من قربونت بشم عروسک.عاشقتممممممممممممممممممم
لیلا
4 شهریور 91 20:24
نی نی خوشگل آوردنم ای ولا داره.مثل مامانش نازه

فدات بشم.ما اینیم دیگه

مریم
7 شهریور 91 2:18
من که دیگه تحمل ندارم.می خوام بچلونمش.وای دیونتمممممممممممممممممم


بخودا خودمم دیونشم.روزی 10000بارمی بوسمش بازم تشنم
خاطره مامان برديا
21 شهریور 91 13:51
قربونت برم من با اون چشماي رنگي نازت عكسات يكي از يكي خوشجل تره


تشکرخجات زدم میکنیییییییی
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:25