آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آرتین عجول وزرنگ تاتی تاتی می کنه

1391/8/8 16:55
نویسنده : آرتین کوچولو
1,714 بازدید
اشتراک گذاری

من  2هفته ای که می خوام بلند بشم وتلاش زیادی می کنم.وبالاخره تواین هفته موفق شدم.

اینجا چندقدمی تاتی تاتی کردم

دستموبه مبل ،میز ویاهرچیزه دیگه ای می گیرم ومیایستم

اعتمادبه نفس بالایی دارم وسعی می کنم یک دستی بلندبشم

بلندمی شم وچندلحظه مکث میکنم

بعدش مییفتم.بعضی وقتا گریه می کنم ،بعضی مواقعم عین خیالم نیست

جدیدا عاشق کابینتای آشپزخونه شدم وباکمک اونابلندمی شم وبازشون می کنم.مامانی  روحسابی عصبانی می کنم برای همین مامان تصمیم گرفته اوناروببنده

تاواردآشپزخونه می شم اوولین کارم نگاه به لباسشویی.ببینم روشنه یاخاموش.عاشق چرخیدنشم.

 

دوستای عزیزیک برنامه شادشادبه اتفاق خانواده داریم  توپست بعدمی یام وبراتون تعریف می کنم

همه خوش وخرم باشید .بای بای

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (29)

فلوریا مامان دیانا
2 آبان 91 21:02
آفرین پسر خوشگلللللللللللللم
چرا مامان پگاه اکثرا شما رو لخت نگه میداره!!!!!!!!!!!!! دوست داریم آرتین جووووووووووووون


فلوریا جون ازبس گرمایی.فقط دوست داره باپوشک باشه تازه اونم لطف می کنه.شباهم که ملحفه وپتوممنوع
بابابزرگ
3 آبان 91 7:12
عسلم نه تنها مي تونه بلند بشه حرف هم بلده بزنه ماشااله عسل بابا ديشب توباروني حسابي حال كرديم هي كت منو ميزدي كنار كه بارون بخوري ونمي گذاشتي من درماشينو بازكنم .آخرش هم بي خيال ترافيك توماشين لالا كردي !
عسلم نه كفتم اين سرسينه رانريز بيرون دل خيلي ها مثل من آب ميشه مخصوصا كه گل خنده هم چاشنيش بشه .عروسی دائي جون مبارك باداداشي حتماً خوش ميگزره.
باي


سارا (مامان درسا)
3 آبان 91 7:14
ای جان ... خاله ماشالا به جونت ... مامانی از الان این پسمل گلمون ماشالا به جونش شیطونه ... واسش اسپند دود کن عزیزم


ممنون عزیزم.چشم دود می کنم
مامان
3 آبان 91 8:10
سلام عزيزم مباركه گلم


ممنون
پری شب
3 آبان 91 8:37
افرین پسر گل انشاالله همیشه به راه راست قدم برداری عزیزم مامانی گل زیاد سخت نگیر اینقدر عصبانی نشو


چشم.ایشالا.
مامان آرتین (الهه)
3 آبان 91 12:35
خوشملم هنوز زوده هاااااااا
بقوا مامانی زرنگی
بوووووووووس


عجول بودنش منوکشتهههههههههه
مامان نوژاجونی
4 آبان 91 15:32
قربون اون تلاش کردنت بشه خاله


خاله موفق شدممممممممممممم.
مهسا(مامان هستی)
4 آبان 91 20:12
الهییییییییییییییی قربون این پسر زرنگ بشم من


دوست دارم خاله مهربون
فلوریا مامان دیانا
5 آبان 91 9:45
عیدت مبارک عزیز دل خاله


ممنون.عیدشماهم مبارک
مرجان مامان فرشته ها
5 آبان 91 11:25
ماشالا هزارماشالا به این گل پسر زرنگ و باهوش



مرسی.فرشته هاروببوسسسسسسس
مامان پینار
5 آبان 91 14:16
تاتی تاتی مبارکه کوچولو


تشکرخاله خوش قلبم
پری شب
6 آبان 91 9:14
سلام نازنینم عیدت مبارک گل پسری این گلا هم تقدیم مامانی مهربون عید شما هم مبارک


مرسی خاله خوبم.عیدشماهم مبارکککککککککککک
مامان بنیتا
6 آبان 91 11:54
ماشالا به این پسر ناز


ممنون گلم
ارشین
6 آبان 91 15:56

ای جونم ارتین






ای جان خاله دوست دارم خیلی زیاد








__$$$$$$$$__$$__$$$$$$$$$
_$$$$$$$$$$$$__$$$$$$(¯`v´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
_$$$$$$$$$$$$$$$(¯`(●)´¯)$$$
___$$$$$$$$$$$$$$(_.^._)$$
______$$$$$$(¯`v´¯)$$$$$
________$$$(¯`(●)´¯)$$
___________$(_.^._)$
____________$$$$$$



آدمــها ڪـنــارت هستند؛
تا ڪــي؟!
تا وقتـــي ڪـه به تو احتــياج دارند.
از پيشــت ميروند يـڪـ روز...
ڪـدام روز؟!
وقتي ڪـســي جايت آمد.
دوستــت دارند؛

تا چه موقع؟

تا موقعي ڪـه ڪـسي ديگر را براي دوســت داشـتن پيــدا ڪـنـند.

ميگويــند عاشــقت هســتند؛

براي هميشه!

نه...!!!

فقط تا وقتي ڪـه نوبت بــــــازي با تو تمام بشود.












ای جان خاله مهربون.دوست دارممممممم
مرجان مامان آران
7 آبان 91 0:45
به سلامتی که راه میرهههههه خدا حفظش کنه عزیزممممممممممم
خوش باشین همیشه دوستم بوسسسسسسس

ممنون گلم.آران جونمو ببوس
مرجان مامان آران
7 آبان 91 0:46
راستی عزیزم اگه عیبی نداره میشه بگی هزینه پرستار چقدر شد؟
اشنا بود عزیزم؟


عزیزم تقریبا میشناختم.بهت خصوصی جواب می دم.بوسسسس
عمو بهزاد
7 آبان 91 9:04
سلام عزیزم ماشالله لپاتو گاز بگیرم آرتی آرتی آرتی آرتینی قربونت برم من


مرسی عمو.گازم نگیر.علیو ببوسسسسسسسسسسس
مامان کورش
7 آبان 91 12:28
افرین ارتین جون که تلاش میکنی زودی راه بری ارتین جون خواهشن کاری به کابینت نداشته باش خیلی خطر داره عزیزم زودتر خبر های شاد بهمون بده من منتظرم


چشم خاله ولی کابینت خیلی جدابه.خاله عروسی دایی جونم بود.
مامانی محمد طاها
7 آبان 91 14:51
مبارکه تا تی تاتی کردن ارتین جون عزیزم



ممنون خاله جونم.دوست دارم
بابابزرگ
7 آبان 91 16:10
ماشاالله نشون دادي كه جلو تراز وقتش عمل مي كني . خيز رفتنت ، نشستنت ، حرف زدن ، شناخت آدماو اشيا همگي ثابت كرده .


مااینیم دیگه بابابزرگ
فلوریا مامان دیانا
8 آبان 91 12:43
آرتین جون کجااااااااااااااااااااااااااااااااااااای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بابا دلمون تنگ شد هااااااااااااااااااااااااااااااااا


ممنون عزیزم .عروسی دایش بود برای همین درگیربودم.بوسسس
پری شب
8 آبان 91 15:38
بابا هادي
8 آبان 91 16:03
عاشقتم بابا بيبينم ميتوني ركورد منو بزني آخه من تو 8 ماهگي راه رفتم البته تو هم خيلي زرنگي بابا دوست دارم ركورد منو بزني


می زنم بابا حالا می بینی.
سحـــــر
10 آبان 91 14:42
سلووووووووووم علیکوم خوبین؟ارتین جون خوبه؟زن نمیخواد خخخخخخخخخخخخ





بااین سرعتی که پیش می ره بعیدنیست.تولیست کاندیداها می ذارمت





مهدی
10 آبان 91 18:02
خداوندا :

کمکم کن تا بزرگی نعمت هایی را که دارم بفهمم
تا مبادا نداشتن نعمت های کوچک آرامشم را برهم زند ...


رها مامان راستین
10 آبان 91 23:17
آفرین پسر زرنگ راستین هنوز 4دست وپا نمیره فعلأ فقط قل می خوره


ببوسششششششششش.
navid
13 آبان 91 20:06
sسلام ارتین خوشگله خوبی؟
همیشه شاد باشی و لبهات پراز خنده باشه.
به مامان بگو هنوز اولشه که کلی از وسیله های خونه رو ببندی و یا از سر جاش برداری!!!!
نوید تازه یاد گرفته کمتر دست بزنه.
میبوسمت گلم


مامان خونه روکلاازدست من به سبک مسجددرآورده
خاله عفت
18 آبان 91 23:06
جیگری من بالاخره دیروز شمارو زیارت کردم
شما مثه عکسات مهربون و خوش خنده و دوس داشتنی هستی به مامان بگو برات اسپند دود کنه پسمل مهربون


ممنون خاله مهربون.بوسسسسسسسس