آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

عروسی دایی میثم

1391/8/9 5:54
نویسنده : آرتین کوچولو
2,452 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم .گفته بودم یک برنامه شادشاد،درپیش داریم.این برنامه عروسی دایی جونم بود.

عروسی دایی ٤ آبان شب عید قربان بود.مراسم عروسی توی یک باغ بزرگ برگزارشدوعروسی فوق العاده ای  باشکوهی بودکه تاپاسی ازشب به طول انجامید.مامان وبابا  تصمیم گرفته بودن برای اینکه لحظات زیبای عروسی روازدست ندن  دوربین روکناربدارن وثبت تمام لحظات وصحنه هاروبه عکاسا وفیلمبردارا بسپارن،که به محض آماده شدن براتون می ذارم.

مامان وبابا وکلی ازاقوام ودوستان فقط توپیست بودن وگروه موزیکوDj یک بندوبی وقفه آهنگ می زدن،منم کلی رقصیدم وبه صدای بالای موزیک ورقص نورشدیدی که توی باغ بوداعتراضی نکردم وبامامان وبابا همراه شدم .پسرخیلی خیلی خوبی بودم وکلی بهشون حال دادم.

خدایی این عروسی کلی روحیمون روعوض کرد وحسابی هممون رو شارژشارژکرد.

عکسای عروسی به خاطر احترام به  قوانین نی نی وبلاگ اینجا گذاشته نمی شه  وچون نمی خواستم رمزداربدارم وبقیه دوستای دیگه ّFacebookتمایل زیادی به دیدن اونا داشتن عکسای عروس ودامادو خودم وخانواده رو اونجا می ذارم.هرکدوم از دوستای گل که خواست یک پیام حصوصی بده وبه آدرس مامان توFace book بره وعکسارو ببینه.ممنون

باچه تیپی رفتم ودرآخر ببینیدباچه وضعی برگشتم

 چندصحنه ازعکسای خواب من حول وحوش ساعت 2 بامداد  که ازفرط خستگی بیهوش شدم.

جدیدا عادت کردم دمروبخوابم خیلی حال می ده حتی توکالاسکه

 ازبس رقصیدم نمی دونم کفش وجورابام کجاستمتفکر متفکر

این مطلب ازطرف مامان جونم

تشکرویژه ازهمسرخوبم که نهایت همکاری وکمک روبه من کردومسولیت کامل آرتین رو تواین چندروزه به عهده گرفت تا من به تمام کارام برسم وبرای داداشم سنگ تمام بزارم.

ممنون همسر خوبم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (33)

آتنا مامان روشا
8 آبان 91 17:13
سلام . مبارک عروسی برادرتون پگاه جون . روشای من هم فقط دمر میخوابه با انگشت تو دهن اگر رو شکم نخوابه خوابش نمیبره.


ممنون.فدای روشا وخوابیدنششششششششش
پری شب
8 آبان 91 17:20
ای دل غافل دیر جنبیدم دایی از دستم رفت شوخی کردم از خدا می خوام خوشبخت بشن و یه زندگی شاد داشته باشن همیشه به عروسی عزیزم الهی قسمت ارتین جون بشه وای فکرشو بکن می شی مادر شوهر ای جانم


ای جان.یک دایی مجرددیگه هم داره که فوق العادست.ممنون.قول می دم عاشق عروسم باشم
میترا
8 آبان 91 19:33
سلام.خوبی اجی پگاه جونم؟؟
از شهر ما تا کرمانشاه5ساعت راهه نمیشه دو جا رو برم
اجی جون من عاشق پسرت شدم قصد ازدواج نداره؟
راستی من تمام عکسای ارتینو میخوام.بیشترشون قلفن..چیکار کنم؟؟


با این سرعتی که آرتین داره جلو می ره وکاراش زودترازسنشه شایدتا چندماه آینده زنم بخواد.چشم عکسای آرتینو همه بهت می دم.خواستی ایمیل می کنم،خواستی CD برات می فرستم.بوسسسسسسسسسسسسس
فلوریا مامان دیانا
8 آبان 91 23:42
همیشه به شادی
عروسی دایی جون هم مبارک .


ممنون خاله خوبببببببب
سمانه مامان ستایش
9 آبان 91 0:19
تبریک میگم عروسی دایی آرتین جونو
واااای پگاه جون من انقد استرس دارم واسه روز عروسی برادرم که نگو.
همش نگران ستایشم که نکنه بخواد شیطونی کنه که چیزی از مراسم نفهمم...
امیدوارم ستایش مثل آرتین جون اون شب همکاری کنه


ایشالا که همکاری کنه.ولی من بی تعارف درخدمتم که ازش نگهداری کنم.چون عروسی داداشو نمی شه چیزی کم گداشت
بابابزرگ
9 آبان 91 7:19
عسلم مباركه ،انشااله عروسي دائي ميثم و دادشي وخودت تمام دوستات جاي ما خيلي خالي بود.بابا تريپ موهات دلمو برده به به چه خواب نازي!ماشاالله

ممنون ایشالا
ارشين
9 آبان 91 8:00
ايول...............

مبارك باشه..................

ارتين جونم خيلي باحالي مخصوصا وقتي دمروتوي كالسكت مي خوابي


دوستت دارم
از ماماني هم به خاطر اظهار لطفش تشكر كن





ممنون خواهش می کنم خانوم مهربون
مامان هانا
9 آبان 91 10:14
سلام عزيزم مبارك باشه
ان شالله خوشبخت بشن و يه روزي عروسي آرتين جون


ممنون عزیز
مامان بنیتا
9 آبان 91 11:03
سلام مبارک باشه عروسی عمه بنیتا هم هست خدا کنه بنیتا هم مثل آرتین عزیز اذیت نکنه


ایشالا به مبارکی.خاله اگه اذیت می کنه بسپارش به من نگهش می دارم
مرجان مامان آران
9 آبان 91 11:09
ایشالا همیشه به عروسیو خوشی عزیزم
راستی منم تو فیس بوکم ادرستو بده ادد کن بوسسسسسسسسسسس


ممنون عزیزم.چشم حتما گلم
سارا (مامان درسا)
9 آبان 91 11:50
به به بسلامتی و دل خوش
وای که عروسی خواهر یا برادر چقدر خوبه
من که تو خانواده اولی بودم که ازدواج کردم به همه حال دادم ولی خودم هنوز اونجوری حال نکردم
بوسسس
ایشالا همیشه خوشبخت و خوشحال باشی عزیزم


ایشالا به زودی.شادشادباشی
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 آبان 91 12:00
همیشه به شادی و عروسی. آفرین به این پسر گل که انقده ماهه و مامانش رو اذیت نکرده.


مرسی خاله گل
مامان آرتین (الهه)
9 آبان 91 12:50
عزیز دلم چه ناز خوابیدهمامانی اگه میشه آدرس عکسها رو واسم بفرست. ممنون.


چشم حتما
مرجان مامان فرشته ها
9 آبان 91 17:15
این پسر نازو می خورم
مامانی ببوسش


خاله تموم می شه ولی حسابی می بوسمششششششش
مامان نوژاجونی
9 آبان 91 18:38
مبارک باشه عزیزم ایشاله همیشه به شادی .


ممنون
بابابزرگ
9 آبان 91 18:44
انشااله عروسی دایی مهدی داداشی وخودت


مرسی ایشالا
رهگذر
9 آبان 91 21:26
آرتین این چندروزه که مامان وبت نیمد،من هزاربار بهت سرزدم.بهت عادت کردم .به کارای بامزت،به چشمای نازت وبه نوشته های زیبا وصمیمی وصادقانه مامانت
زهرا مامان عسل
9 آبان 91 21:41
اومدی گلم.دلم برات یک ذره شده بود.پگاه جون مبارکه. خانوادگی عاشق پسرت شدیم ..من نیام همسرم می گه وب آرتینو چک کن.جیگره دیگه ماشالا


مرسی.تشکر ازخانواده بامحبت شما
مرجان مامان آران
10 آبان 91 1:21
راستی عزیزم مرسی از اینکه در مورد پرستار جوابمو دادی
سمانه مامان ستایش
10 آبان 91 1:57
پگاه جون خصوصی


چشم حتما
بابابزرگ
10 آبان 91 7:09
بابا به ميتراخانوم جواب بده خيلي منتظرنگذار!!! ازحسن سليقه ميتراخانوم متشكرم انشااله ،آرزودارم هرجا ودرهرموقعيتي كه هستند موفق وخوشبخت باشند.


بایددرموردش فکرکنم بابا بزرگ.زندگی این روزا سخت شده
مریم
10 آبان 91 8:57
فدای توجیگر،عسل،دلبر،خدایا یک آقای خوشکل مثل آرتین نصیب ماکن.پگاه جون به همون آدرس Facebook برم که ازت دارم.می بوسمتتتتتتتت


ایشالا خوشگل ترشو پیدا می کنی.آره عزیزم
بابابزرگ ارسطو
10 آبان 91 9:41
ماشاالله به آرتين جون
انشاالله عروسي خودت آرتين جون
خسته هم نباشي


ممنون
وبلاگگرد
10 آبان 91 12:31
مامان پگاه مهربونش گونیم تنش باشه خوشگله.مامان وبابا به اون زیبایی معلوم آرتین خوردنی می شه.من که از طرفدارای پرپاقرصشم.بجای من سرشوببوسس.تالپای نازش خوب بشهههههههه


مرسی لطف دارید.چشم اطاعت می شه.


مامان آینده
10 آبان 91 13:00
خدایا من چی بگم از عشقم به این پسر.ماشالات باشه تاتی می کنی،ماشالا مامان اسفند دودکن آرتین مطمئنا تاچندروزدیگه می دو وحرف می زنه


فدای تو کجایی گلم دد میگه دیشبم گفت ببا،مما
مهسا(مامان هستی)
11 آبان 91 16:44
سلام عزیزم خوبی همیشه به شادی
میشه رمز facebooketo بدی بهم


آره عزیزم حتما
مامان آبتین
12 آبان 91 2:13
سلام عزیزم عیدت مبارک


ممنون خاله عیدآبتین جونم مبارک
کیانا
12 آبان 91 8:46
آرتین ماهه همیشه توی مجالس ومهمونی بامامان وباباش همکاری می کنه.پگاه خوش به حالت


منم عاشق این اخلاقشم.
لیلا
12 آبان 91 8:58
مبارکه ایشالا همیشه به شادی آقا آرتین خوش گذشت.مامان وبابا هم که ترکوندن.


ممنون لیلاجون.حسابییی
سحرمامان محمدطاها
12 آبان 91 13:37
سلام عزیزم همیشه به عروسی انشالا خوشبخت بشن عزیزم من میتونم ادرس فیس بوک شمارو داشته باشم البته اگه اشکالی نداره ممنون میشم اگه توکامنت خصوصی ادرس واسم بذاری بووووووووووووس واسه ارتین خوشگله


مرسی البته عزیزم
مهدی
13 آبان 91 9:30
خورشيد چراغکي ز رخسار عليست / مه نقطه کوچکي ز پرگار عليست هرکس که فرستد به محمد صلوات / همسايه ديوار به ديوار عليست عيد غدير مبارک
مامان بنیتا
14 آبان 91 0:19
آرتین خوشگلم آفرین که اینقدر پسر آقایی هستی و مامانی رو اذیت نمی کنی..
چقدرم با نمک خوابیده گل پسر


مرسی خاله مهربون
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آبان 91 1:50
پگاه جون تبریک میگم ایشالا خوشبخت بشن وشادشادروزگازوسپری کنن
جیگراین آقای خوشتیپوبرم که چجوری خوابیده
راستی خصوصی سربزن خانومی


ممنون عزیزم.دخترگلموببوس