آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

تعطیلات عیدغدیر

1391/8/14 9:23
نویسنده : آرتین کوچولو
2,103 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای گلم

این آخرهفته وچندروزتعطیلی تصمیم براین شدکه اصلاتوخونه آشپزی نشه واین چندروز رویک استراحت وتفریح حسابی بکنیم البته بجزغداهای خوشمزه من که مامان تحت هرشرایطی برام مهیا می کنه.

اول بایدبگم 4 آبان تولدبابا جونم بودولی به علت همزمان شدن باعروسی دایی عزیزم به تعویق افتادومامان قراره یک تولدباحال برای بابا بگیره.

4شنبه شب  به اتفاق دایی وزندایی به فرحزادرفتیم.هواسوزسردی داشت ومامان وبابا به زور سویشرتم تنم کردن.آخه من حسابی گرماییم

خودشون آبگوشت خوشمزه خوردن وبه من بیسکویت مادردادن

من همش روی تخت درحال ورجه ورجه بودم ویجا بندنمی شدم

اینم چندعکس  با،باباومامان خوبم

اینجا مامان به زورمنونگه داشته چون می خوام ازتخت پایین برم 

 

یک عکسم با دایی مهربون وزندایی گلم گرفتم

 

 

مامان بعداز8سال روز5 شنبه به بازاربزرگ رفت ولی بعدازدیدن این ازدحام یک ماشین دربس کردوماروبرگردوندوگفت اگه همه چیزمجانی هم باشه دیگه نمی یاد

خدایی خیلی شلوغه،ببینید


 

 

5 شنبه شب به اتفاق دوستامون رفتیم جیگرکی وکلی جیگر ودل وقلوه سفارش دادیم

 

 بعداز شام برای پیاده روی وهواخوری رفتیم پارک وکلی بهمون خوش گذشت 

 

ر

بعدازشام همه اومدن خونه ما وموزیک گذاشتیم وبروکه رفتیم وتا پاسی ازشب گفتیم وخندیدیم  وخوردیم و....


روزعیدغدیر  شام خونه بابابزرگ بودیم ومامان وبابا برای من یک عیدی آموزشی باحال گرفتن

مامان معتقد با این وسیله خیلی زودتر کلمات روادا می کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (38)

رهگذر
14 آبان 91 10:44
ایشالا همیشه به شادی.چه کارخوبی یک استراحت حسابی به خودتون دادید.ماشالا به این نی نی ومامان وبابای خوشتیپش.راستی عروسی دایی مبارک
پیداست خانواده اهل دلی دارید ومامان مهمان دوست وزرنگی که سه سوته برنامه هارو ردیفه می کنه .شادباشیدوغم نبینید. مامانش من توتمام عکسات دقت کردم دنبال صحنه سازی نیستی وواقعی عکس می گیری باهروضع ولیاس تو همون لحظه.یک کلام اسیرتظاهرنیستی همینت رودوست دارم


تشکر.هرچیزی روواقعی دوست دارم از صحنه سازی بدم می یاد.ثبت لحظات اینجوری زیباتره




مامان آینده
14 آبان 91 10:54
فدای اون قیافه جذابت.ای ول به این مامان وبابا خوش سلیفه که چه لباسای قشنگی برای گل پسر می خرن.برای خودتون اسفنددودکنید.بچه به کی میره به مامان وبابای نازش.همیشه به تفریح وگردش


آخ خانومی خجالت می دی.چشمات نازمی بینه.ممنون
نسیم -مامان آرتین
14 آبان 91 11:15
آخ جون چه هفته خوبی بوده بهتونم حسابی خوش گذشته


ممنون عزیزم.حسابی خستگی ازتنمون دراومد.عسل رو ببوس
نازنین (مامان ثنا)
14 آبان 91 16:43
همیشه به گردش و تفریح آرتین جونم . مامانی عکساتون خیلی قشنگه . انشالله همیشه در کنار هم همینطور خوش و خرم باشید.


فدای تو.شادباشی عزیزم
سارا (مامان درسا)
14 آبان 91 19:43
به به چه مامان خوبی
دستت درد نکنه مامان جونی که این همه عکس گذاشتی
راستی خیلی خوب کردی به خودت مرخصی دادی
واسه ما مامانا خیلی خیلی لازمه که تفریح داشته باشیم
خاله جونم ماشالا به جونت روز به روز آقاتر میشی عزیزم
بوسسس


تشکر.آره حسابی سرحال اومدم.شادباشی عزیزم
فلوریا مامان دیانا
15 آبان 91 11:06
به به، جای ما خالی بابا همیشه به خوشی و شادی. دل ما رو که اب کردین. آرتین هم که دیگه هیچ ، دلبری واسه خودش. عروستون هم خیلی نازه. پگاه جون ست سبز خیلی بهت میاد از روی ملوسک من ببوس


مرسی گلم.چشمات خوشگل می بینه.ایشالا اومدی تهران باهم می ریم.بوس واسه مامان ودخترگلش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
15 آبان 91 12:56
به به حسابی خوش گذشته ها. تولد باباجونت هم مبارک.


مرسی خاله مهربون.جای شما خالی
مامان بنیتا
15 آبان 91 18:38
همیشه به گردش
مامانی یه قرار بذاریم با مامانای وبلاگی هم دیگرو ببینیم


موافقم حتما .
مامان آرتین (الهه)
15 آبان 91 19:36
به به حسابی گردش بهتون خوش گذشتهمامانی آدرس رو نفرستادی واسم.


ممنون.چشم حتما یکم سرم شلوغ بود
بابابزرگ
16 آبان 91 8:32
عسلم خودش به عموفردوس لغت يادميده ونيازي به آن نيست چون هرچي ميخادبگه ويا بخادبگيره مي فهمونه .
عسلم زن دائي خوشگلي داري مبارك دائي باشه
بابا رفت دوش بگيرم صورتمو ديدم مثل اينكه با يه گربه كشتي گرفته ام صبحي تواداره خيليهامتوجه شدند.اشكال نداره اينم يه نوع ابراز احساساته اول چنگ وخيس كردن سروصورت بعدهم اشاره به دَدر


ممنون بابابزرگ.اینم یک جورابرازاحساساته.چون هرکس دوست داره حاضرنیست ازبغلش جدابشه
مریم
16 آبان 91 10:11
خدایا من اگه هرروزبه سایت این جوجوسرنزنم دیونه می شم.تیریپت منوکشته.منوکشته.ماشالا به عروس وداماد هردوشون خوشگل ونازن.تبریک مجدد.


فدای تو.خیلی لطف داری.بوسسسسسسسسس
وبلاگرد
16 آبان 91 11:37
پگاه خانوم پسرتون جیگره. ازطرز فکرتون واهمیتی که به تفریح می دید خیلی خوشم می یاد.بااینکه شاغلید ،و مقالات علمی انجام می دید ولی ماشالا خیلی اکتیوید.ماشالا یک اسفندبرا ی خونواده صمیمیتون دود کنید


مرسی واقعا بعضی وقتامشکله.ولی من عادت دارم بامشکلات بجنگم تکاپووتلاش رودوست دارم.
مرجان مامان آران
16 آبان 91 12:47
اول از همه یه بوس به مامان و پسر خوشگللللللل
دوم اینکه ایشالا همیشه به گردش و مهمونی و خوش گذرونی عزیزممممممممممم
ایاشلا حتما در اولین فرصت باهم میریم بیرون دوستمممم


مرسی.هروقت خواستید مانه نمی گیم.باعث افتخاره
خاله پوپک
16 آبان 91 14:22
قربونت برم عزییییزم همیشه به گردش حسابی تیپت زمستونی شده


ممنون خاله خوبم.مامان به زورتنم می کنه من عاشق اینم که لخت باشم
علی کوچولو
16 آبان 91 14:25
پسر خاله جونم دلم واست تنگ شده حسابی تیپ زمستونی زدی من هنوز لباس زمستونیام تو کمده


ای جان علی گلی خودم.دوست دارم
بنفشه
16 آبان 91 14:45
ممنون . منم لینک کردم .


مرسی خانوم مهربون
ارشین
16 آبان 91 15:39

ایول

پس حسابی خوش گذشته
ارتین جوووووووووووون خیلی شیطون شدی ها....

مامانی و اذیت نکنی ها چون من مامانتو مثل خودت دوست دارم

ممنون مامان ارتین که خبرم کردی عکسای باحالتونو ببینم
@}

ممنون گلم.توماهی
ارشین
16 آبان 91 15:41
خانم ها گاهی اوقات چیزی نمی گویند... چون به نظرشان لازم نیست چیزی گفته شود با نگاهشان حرف میزنند.. به اندازه یک دنیا حرف میزنند هرگز نباید از چشمان هیچ زنی ساده گذشت. گام بر مي دارم اما اين گذر بيهوده است تا کليدِ دل نچرخد فکرِ در، بيهوده است آه اي گنجشک من در کنج غمهايت بمان آسمان وقتي نباشد بال و پر بيهوده است کار با ابرو کمانان آخرش رسوايي ست تير اگر از چشم برخيزد سپر بيهوده است راستی یادم رفت تولد بابا هم مبارک
غزال مامان آرتین
16 آبان 91 15:59
سلام دوست جووووووووووونم. خوبی؟ میبینم که حسابی خوش میگذرونی! قربون آرتین کوچولوی شیطونت بشم من! چقدر وروجکه! چه مامان خوشگلی هم داره! ایشاله همیشه به شادی و تفریح. خوشحالم از آشناییت
بوس برای مامان و پسمل


ممنون.درحال جمع آوری نی نی بااسم آرتینم.
پری شب
16 آبان 91 16:11
ان شاالله همیشه خوش باشین وکنار هم خوشبخت و سلامت تقدیم به مامانی گل راستی تولد همسری مبارک الهی صد سال زنده باشه


ممنون عزیزم.بوسسسسسسسس
مجید
16 آبان 91 21:06
به به دوست من
چه گردش خوبی بوده حتما چیزایی هم یاد گرفتی
در ضمن مادر وپدر قشنگ ومهربونی داری وتو باید حتما قدرشونو بدونی


مرسی عمو.حتما خیلی دوسشون دارم
مامان نوژاجونی
16 آبان 91 23:15
همیشه به گردش عزیزم.آرتینمونو ببوس


ممنون خاله مهربون


زهرا مامان عسل
17 آبان 91 8:28
پگاه جون ماشالا به آرتین ،خودت وهمسرت.ماشالا خودتم با موهای مشکی خیلی ناز شدی البته همه جوره نازی خانوم خانوما.ماشالا به این همه انرژی که تو خانواده شماست.خوش وخرم.پسرگلمو حسابی بچلون


مرسی مامان عسل.ممنون


گلی
17 آبان 91 10:53
آرتین کوچولو من تازه با سایتت آشنا شدم ولی عاشقت شدم.عزیزم دیونتم.ماشالا به اون چشما،چقدرمامانت اززبون شما زیبا می نویسه.همیشه بهت سر می زنم.


ممنون عزیز مهربون.
مامان نرگس جون
17 آبان 91 11:58
سلام ...
کوچولوی قشنگی دارید
خوشحال میشم به وب نرگس جونی منم سری بزنید ...
شلد وسربلند باشید..


مرسی عزیزم حتما
لیلا
17 آبان 91 12:11
آرتین جیگر چندروزه نتونستم به سایت سربزنم داشتم دیونه می شدم.آخه خوردنی،بلا،زرنگ،
پگاه جون بخورش.گازش بگیرنه بوسششششششش کن.قندی،عسلی

تشکرعزیزدلم
ehsan
17 آبان 91 15:13
salam Artin jan merci ke behem sar mizani


مامان آوينا
17 آبان 91 16:09
هميشه به تفريح و شادي ارتين كوچولوي نازو ببوسيد خوشحال مي شم تبادل لينك داشته باشيم آرتين جونو لينك كردم بهمون سر بزنيد


چشم با افتخارلینکتون می کنم
مامان زری ترانه
18 آبان 91 8:25
سلام عزیزم هزار ماشاا... به این وروجک . به وبلاگ منم بیا خاله جون .خوشحال می شم تبادل لینک کنیم .


چشم عزیزم
*مامان نرگس جون*
18 آبان 91 12:14
سلام شمام لینک شدید

مرسی گلم
*مامان نرگس جون*
18 آبان 91 12:20
.........@@ ............@@@ ............@@@@@@@@@ ...............@@@@@@@@@ ....................................@@ ....................@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ....................@@@ ......................@@ .................................................. @@@...............................@@@ @@@................................@@@ @@@@@@@@@@@@@@@@@ ...@@@@@@@@@@@@@@ ..................@@...@@ ..................@@...@@ ......................@@ ......................@@ ............................ ...............@@@@ .............@@.......@ ................@@@@@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@ ............................@@
سمانه مامان ستایش
18 آبان 91 20:16
معلومه تعطیلات حسابی خوش گذشته،امیدوارم زندگی تون همیشه پر از شادی و خوشی باشه.
برای گلپسر خوشتیپ و مامانی


مرسی عزیزم.مهربون بوسسسسسس
مهسا(مامان هستی)
20 آبان 91 0:36
همیشه به گردش دوست جوووووووووووونم .قربون پشری بشم من که این قده وروجکه
چه دوست نازی دارم من


مرسی قربون لطفت
soli مامان ادرینا
20 آبان 91 0:36
جونم چه چشمای معصوم نازی داری خاله فدات شه .... مامانی منتظر عکسای تولد هستیم .. پسری خوشگلمونو ببوسسسسسس
آتنا مامان روشا
20 آبان 91 14:32
بابا حسابی خوش گذرونید .. همیشه بگردید و خوش باشید . روز خانواده هم مبارک


ممنون عزیزم
پری شب
21 آبان 91 15:36
نیستی گلم


مشغول یک سری ارسال مقاله بودم.ممنون که سرزدی
آناهیتا مامانیه آرمیتا
22 آبان 91 1:55
همیشه به شادی وگردش عزیزم
چه مامان وپسمل نااازی


ممنون
رها مامان راستین
22 آبان 91 16:33
همیشه به شادی وتفریح


مرسیییییییییی