آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آرتین خطر

1391/8/21 16:55
نویسنده : آرتین کوچولو
1,588 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام به همه عزیزای بامحبت

حدوداازماه پیش شروع به ایستادن کردم والان تاتی تاتی می کنم.کلا مامان ازدستم کم آورده .

 چندروزپیش مامان منوحمام دادوتوی تختم خوابوندولی وقتی وارداتاقم شدنزدیک بودازترس غش کنه،

چون:

من توی تختم ایستاده بودم وازنرده ها تاکمر آویزون شده بودم ،مامان به طرفم دویدومنوبغل کرد،به علت وخامت اوضاع تواون لحظه عکسی دردسترس نیست ولی این عکسا وقتی شرایط آروم شده ومامان یابابا کنارم بودن گرفته شده. لطفا ببینید

Hi Hitler

خوشحال ازاینکه توی تخت ایستادم

 

درحال آوازخوندن،خوشحالم دیگه 

درحال خراب کردن آویزتختم اگه دقت کنیدیکی ازآویزاشوشکوندم و درآوردم اونم خودم به تنهایی

درحال برسی وشناسایی مسیر فرود 

 

متفکرودرحال مرورنقشه فرود 

 

دوستای خوب ومامانای مهربون پیشنهادتون چیه که آرتین توتخت بلندنشه وپایین نیاد

من تنها فکری که به ذهنم رسیده اینه که چون ارتفاع تشکش زیاده اونودربیارم ویک تشک کم ارتفاع بذارم.


لطفا نظرتون رو بگید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (20)

پری شب
21 آبان 91 17:17
خاله فدات شه ایستادی افرین قهرمان عزیزم از تخت نیفتی از خدا می خوام که مواظبت باشه نازنینم


ممنون خاله جونننننننننننننننن
پری شب
21 آبان 91 17:19
تقدیم مامانی گل به خاطر عکسای قشنگی که می گیره


تشکررررررررررررررررر
رهگذر
21 آبان 91 19:08
وروجک چرامامانومی ترسونی.اتاقشو ،چه خوش سلیقن این مامان وبابا.
به نظرمن اصلا توتخت نخوابونش.جریمش کنننننننن


مرسی.نزدیک بودسکته کنم
مامان بنیتا
21 آبان 91 19:42
وای عزیزم حالا که خیلی زوده واسه ایستادن
مامانی فکر کنم همین پیشنهاد خودت خوبه ولی برای احتیاط چندتا بالش یا یه پتوی نرم کنار تخت پهن کن


چشم عزیزم.ممنون واسه پیشنهادت
مامان آینده
21 آبان 91 19:45
نینی آرتین توچقدرخوردنی شدی.شیطونک همه چیت به قول مامانت زودترازسنته .


منوکشته بلا شده بلا
وبلاگگرد
21 آبان 91 23:43
چه سلیقه ای چه اتاقی.مامانش پسرت کوهنوردیاصخره نورد می شه
ماشالا


منم باشما هم عقیدم.عاشق ارتفاع وبلندیه.شاید فضا نوردبشه ...
مرجان مامان آران
22 آبان 91 2:24
ای شیطون بلااااااااای ناززز
منم وقتی اران میخوابه یه چند تا بالش زیر تختش میزارم چون اران سینه خیز میره اوهههههههههههههه تا کجا ها


آران کجا می ریییییییییییییی
بابابزرگ
22 آبان 91 7:29
ماشااله عسلم درهمه حال خنده فراموش نشه ماماني مي دونه كه عسل يك سال جلوترازسنش رفته وهرروز يه شيرين كاري رومي كند بايد تختوجمع كنه وجلو اطاق نرده بگذاره !
عسل تريپ موهات كيارو كه نكشته باباقربون عسلش .
انشااله پسردائي اميدهم موفق باشد صددعاي خيروصلوات بدرقه راهش باشد.


ممنون بابابزرپ.خاظرخواهام nتا شدن.نه n به توان بینهایت
مامان هانا
22 آبان 91 7:54
سلام عزيزم ماشالله چه ناز شدي گلم
همون پيشنهاد خودتون خوبه چون به نظر منم ارتفاع تشكش خيلي زياده


ممنون بابت همفکریت دوست خوبم
ارشين
22 آبان 91 10:38

ارتين خطر وارد مي شود.......................

از اين به بعد بايد كاملا حواستون بهش باشه وگرنه ميخواد مثل بروسلي ميخواد بپره اين ور و اون ور.................................................




ممنون که فکرآرتینی گل نازم

ارشين
22 آبان 91 10:50
يكي سايت UPin.ir هست جاهاي ديگه هم هست مثل سايت روشنگري و................. سرچ كن مي اد
مریم
22 آبان 91 15:53
بابا آلمانی.مثل اوناهم که بورییییییییی


نژادآریاییم دیگههههههههههههه
زهرا مامان عسل
22 آبان 91 16:24
آرتین خطر چیکارت کنیم.پیشنهاد خودت خوبه گلم.
به نظرمن روزمین بخوابونیمش.ولی تخت قشنگش حیفهههههههههههههههه


منم همین تصمیمودارمممممممممم
رها مامان راستین
22 آبان 91 16:36
خاله پگاه خیلی مواضب این پسر شیطون باشین زود راه اوفتادی خاله فدات


من ازدست این عجول کم آوردممممممممم
مامان بنیتا
22 آبان 91 18:03
سلام
خودتون بهترین تصمیمو گرفتین ولی آقا آرتین در حال قد کشیدنه و به نظر من رو زمین بخوابه خیالتون راحتتره


حق باشماست.ممنون
نازنین (مامان ثنا)
23 آبان 91 0:53
قربونت برم خاله جون. ایستادنت مبارک.
انشالله زودی راه بیوفتی و دل مامانی و از این بیشتر شاد کنی.
عاشق اون عکس اولیتم که دای بای بای میکنی


مرسی خاله خوبم.دوست جونموببوس
مامان آینده
23 آبان 91 16:37
چه پسر شیطونی،چه اتاقی،چه عروسکایی چه مامان خوش سلیقه اییییییییی


چه دوست بامحبتیییییییییی
آتنا مامان روشا
27 آبان 91 15:05
ببخشید پگاه جون من هنوز روشا رو توی تخت نمیزارم تجربه ندارم نمیتونم کمکی بکنم.


خواهش می کنم گلم
علی کوچولو
30 آبان 91 14:53
پسرخاله نپری من که از ارتفاع 10-20 سانتی اشپزخونه پریدم تو هال خیلی ترسیدم


بلا شدی نی نی
مامان ملینا و کوروش
26 اسفند 91 10:32
پگاه جون سلام آرتین عسلی خوبه؟آخر برای مشکلتون چه راهی پیدا کردین.منم با کوروش همین مشکلو دارم چند بار نزدیک بود از تو تختش بپره پایین.الان روی زمین می خوابیم.چکار کنم دوست دارم از تختش استفاده کنه ولی خیلی می ترسم.اگه راهی پیدا کردین به منم خبر بدین ممنون


عزیزم من تشکش خوشخوابشو عوض کردم ویک تشک پشم شیشه براش تهیه کردم ارتفاعش خیلی کم شده.تو عکسای جدیدترش ببین. ودرنهایت برای دورحفاظا گاردپشم شیشه خریدم