آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آخرهفته ورفتن امیدجون

1391/8/21 17:56
نویسنده : آرتین کوچولو
1,140 بازدید
اشتراک گذاری

آخرهفته امیدجون می خواست برگرده انگلیس برای همین چهارشنبه شب ما اونوشام بیرون دعوت کردیم وپنجشبه شبم امیدجون مارودعوت کرد.امیدجون پسردایی مامانه وانگلیس درس می حونه ومنوکلی دوست داره.

من که عاشق دردمم وهمجوره پایه

این هفته هم شام بیرون بودیم وبازم مامان جونم ازپخت وپزراحت بود

مثل آقا ها نشستم توصندلی ماشین ومنتظرم که بریم

توراه حسابی خوابم گرفت


موقع شام من کاملا خواب بودم ویک حال اساسی بهشون دادم

چشم منودوردیدن وحسابی خودشون روتحویل گرفتن

وقتی بیدارشدم که دیگه آخرش بود

بابایی به هیچی رحم نکردییییییییییییییییی

 

امیدجون موفق باشی.دوست داریم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (37)

رهگذر
21 آبان 91 19:02
خوش به حالتون ،کلا اهل گشتید.آفریننننننننننن. آرتین جون چقدرنازی بااون لباس زرافت.ایشالا امیدآقاهم موفق باشه


آره عاشق تفریحیم.باهرگروه خونیم می جوشیم تعریف نباشه همه دوست دارن باهامون بیرون بیان
مامان بنیتا
21 آبان 91 19:37
خاله چه سرهمی خوشگلی پوشیدی ..مامانت حسابی خوش سلیقه ستا


تشکر لطف داری خاله جون
مامان آینده
21 آبان 91 19:47
آفرین خوشم میادیک ریزه می گردین.نوش جان
کمن ببریددددددددد


فدای تو
غزال مامان آرتین
21 آبان 91 20:09
سلام پگاه جونم. خوبی؟ قربون این پسر شیطون همیشه خندون بشم من! کل وبلاگتو خوندم و کیف کردم! راستییییییییییی تو دو تا پسر داری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اصلا فکر نمیکردمممممممم! آفرین مامان مهربون که اینقدددددددددر با حوصله هستی! میگم آروین وبلاگ نداره؟ حسودی نمیکنه به آرتین؟ البته خیلی آقاست معلومه ولی با خودم داشتم فکر میکردم آدم این وبلاگ پر از عشق و میخونه همینجوری حسودیش میکنه چه برسه به داداش بزرگه! جدا به خاطر حوصله ات بهت حسودی میکنم با وجود دو تا وروجک این همه مامان خوبی هستی. عاشق خنده های آرتین هم هستمممممممم.






ممنون گلم.وبلاگ آرتین مدیریتش باخودشه.آدرسشو برات می ذارم.
من تازه سرکارمی رم ومقالات علمی ام کارمی کنم.کلا خرید خونه هم با خودمه.ولی همسرم خیلی هوامو داره.به کارزیادوپرکاری علاقه دارم اصلا نمی تونم بیکارباشم.بوسسسسسسسسس
مجید
21 آبان 91 21:09
سلام خیلی کوچولی نازی هستش
خدا بهش عزت عمر بده


ممنون مجیدجون
بنفشه
21 آبان 91 21:28
متاسفانه امتنحانات میان ترمم شروع شده و نمی توانم خیلی به اینترنت سر بزنم .


موفق باشی گلم.درس مهمتره
بنفشه
21 آبان 91 21:32
ببوسید ارتین جونو از قول من


چشم عزیزم
وبلاگگرد
21 آبان 91 23:41
آرتین عاشقتم.وقتی می خندی دیونم می کنی خوش خنده.

دوست جون همه عاشق خنده هامن..اسم سایتم همینه.این خصوصیت منحصربفردآرتینه که فقط می خنده....
مرجان مامان آران
22 آبان 91 2:28
عزیز دلمممممممم ایشالا همیشه شاد باشی و به تفریح باشی تازه از پخت وپزم راحتی
منم خیلی اهل این ور اون ورم خوب میکنییییییییییییی حالشو بببر


ممنون دوست جون.خدایش لازمه.منم همش اهل دردرم
پری شب
22 آبان 91 8:58
پگاه جون من فکر می کردم ارتین فرزند اولته گلم بزنم به تخته خوب موندیا ماشاالله عکس اروین جونو میزاری دوست دارم این گل پسرو ببینم راستی چند سالشه خدا هر دوتاشونو براتون حفظ کنه عزیزم


آروین کلاس سومه.توسایت آرتین آدرسش هست ولی مدیریتش با خودشه.امیدوارم کردیییییی
ارشين
22 آبان 91 10:35

اي جانم ارتين





به سراغ من اگر میایی تند و آهسته چه فرقی دارد؟؟؟

تو به هر جور که دلت خواست بیا!!!

مثل سهراب دگر جنس تنهایی من چینی نیست که ترک بردارد!!!

مثل آهن شده است چینی تنهایی من






فدای تو.تازه دلشون بخوادکه با گل من دوست بشن.خودم یک خوبشو واسط پیدا می کنم.
نسیم-مامان آرتین
22 آبان 91 10:38
الهه جون خوش به حالت هر از گاهی به خودت استراحت میدی
راستی آرتینی لباس زردت خیلی خوشگله واون عکسی یکی مونده به آخری اونقدر خندیدم که نگو چون خیلی ناز وبانمک به ظرف غذاها نگاه میکنی


پیشنهادمی کنم شما هم یک استراحت کوچیک به خودت بده.هرازگاهی لازمه ما مامانا تجدید قوا کنیم.مرسی خاله جونمممممممممم
نسیم-مامان آرتین
22 آبان 91 10:41
الهه جون الان فهمیدم شما دوتا نینی داری ای ول بابا مگه چند سالته شما راستی آدرس وبلاگ اون یکی پسملی رو بهم میدی


آره عزیزم باکمال میل می دارم تو نظراتت
مامان ساجده
22 آبان 91 11:05
عزیزم انشاالله همیشه به گردش


ممنون عزیزم
فلوریا مامان دیانا
22 آبان 91 11:57
قربون اون خندهات جیگری والله پگاه جون یه بار هم از دست پخت خودت عکس بنداز!! انشاله همیشه لباتون خندون باشه. آرزوی موفقیت هم برای امید اقا دارم.راستی در مورد تخت آرتین بگم که: میتونی از یه نجار یه چوب با عرض کم و طولش مثل مال تختش بخری و با چسب چوب به بدنه تخت بچسبونی. اون موقع ارتفاع چوب ها بالا میشه وآرتین دیگه نمی تونه خم بشه.


مرسی بابت نظرتون.منودست کم می گیری.خدایی آشپزیم یکه وخیلی هم سریع کارمی کنم.دستپختمم خوب خوبه.
مامان پینار
22 آبان 91 13:50
همیشه به گشت و گذار ، نی نی هم دیگه حتما ددری شده.
همیشه شاد باشید.[hr
آره گلم بدجوری .شده جز برنامه های روزانه.البته منم پایم
خاله نفس
22 آبان 91 14:52
واااااااااااااااااااااااااااااااااای چه مامان زرنگی!! چقد تند تند آپ میکنه واسه پسر خوشگلِ من

ببخشید انقدر دیر اومدم میدونی که...!!! بیخیال

قربون پسر خوشگلم برم با اون چشمایِ نازش/ مامان خانوم خوب شام مام نمی پزونی همه رو میری بیرون ها حواااااااااااااااسم بت هست

آفرین که موقع شام خوابیدی یه جورایی حال عظما به مامانی عطا فرمودی فسقلی/ اما جدی مواظب تختت باش نگرانت شدم جوجو!!!/ در ضمن بیسکوییت مادر از آبگوشت خوشمزه تره اصن ناراحن نباش آرتینم بعدا" خودم میبرمت یه دیزی میزنیم مشتی به مامانیِ خوشگلتم نمیدین خوبه عسلی
مامانی پسری رو بماچ و خصوصیت رو چک کن

ای جان عزیزمن.حالا با آرتین قرارمی ذاریدومنو نمی برید.ایندفعه می ریم کله پزیییییییییییییی
مهدی
22 آبان 91 15:13

چرا دیگه نمیای

حتما می یام داداشی.

پگاه
22 آبان 91 15:17
همیشه به گردش و تفریح عزیزم امیدوارم لبت همیشه خندون باشه آفرین پسرم که خواب بودی و گذاشتی مامان و بابا با خیال راحت غذا بخورن
هزارتا میبوسمت


سلام مامان خوب هم اسمم.مرسی عزیزمنوببوسسسسسس.خیلی باعکساش حال کردم
مامان یلدا و سروش
22 آبان 91 15:59
وای چه گل پسری دارین. خدا حفظش کنه.
همیشه بگشت. همیشه خوش و خرم باشید. منم لینکتون کردم.


مرسی مامان عزیزای من
زهرا مامان عسل
22 آبان 91 16:22
پگاه جون ایندفعه همسرم زودترازمن سایت آرتینوچک کردومنو صداکردوگفت بدو عکس جدید.خدایی ما عاشقتیممممممممممممممم


وای منوشرمنده میکنیدبابااین تحفه همچین مالیم نیست
مامان بنیتا
22 آبان 91 18:00
یاسی خاله هیلدا
22 آبان 91 18:25
ماشالا خیلی جیگره .مامانی خودتم خیلی خوشگلی ماشالا . بوس برای ارتینو مامانه مهربونش شرمنده من دیر بهتون سر میزنم اصلا وقت نمیکنم
nafas
22 آبان 91 19:36
سلام ممنون که به ما سرزدید چه گل پسر خوشکلی دارید ماشالله
بازم بهمون سر بزنید منتظرتونیم


حتما گلم
پری شب
23 آبان 91 9:01
سلام پگاه جون به وب اروین سر زدم هزار ماشاالله چقدر نازه خدا هر دوتاشونو برا همه مون حفظ کنه الهی امین

ممنون می بوسمتتتتتتتتتت
مامان آینده
23 آبان 91 16:39
منم می خوام همش می رن بیروننننننننن.آرتین لباست چه نازهههههههههههخودت نازتررررررررررررررررر


ایندفعه شمارم می بریممممممممم
سمانه مامان ستایش
23 آبان 91 17:09
قربون اون خنده های شیرینت گلپسر برای مادر و پسر دوست داشتنی
مهسا(مامان هستی)
25 آبان 91 18:16
ایییییییییییییی جووووونم عزیز خاله ماشالااااا چه پسر گلیه این ارتین خوشمزه

خاله دوست دارمممممممممم
مامان کورش
27 آبان 91 3:10
سلام پگاه جون باورم نمیشه 2 تا بچه داری اصلا بهت نمیاد این بار برای خودت اسپند دود کن داشت یادم میرفت لباس زرافه هیای ناز وقشنگ فوق العاده با سلیقه هستی


مرسی گلم.باورکن تازه یک وقتایی بهم پیشنهادازدواجم می دن.می گم بابا من بایدعروس بیارم.باورشون نمی شه.بهم امیددادی.ممنون .چشمات نازمی بینه
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 آبان 91 9:17
خوش بگذره. همیشه به شادی. خدایی خیلی حال میده یه وقتایی از پخت و پز خبری نباشه. خوش به حال مامانیت. دوست دارم گل پسرم.


اومدم اهوازیک شب می ریم بیرون.بوسس واسه مامان وپسرش
soli مامان ادرینا
27 آبان 91 13:13
جونم چه ناز میخندی ارتین جونم .. افرین به پسر خوب ادری که تا موقع شام میرسه بیداره اونم از نوع لجبازش..

ببوس این پسمل نازوووووووووو ...



آخه آدری جون می خوادببینه شام چی می خورید.بچمون کنجکاوه مامانش.بوسسسسسسسسسسسسسسس


آتنا مامان روشا
27 آبان 91 15:08
پگاه جون ما شا الله خوب موندی . به زنم به تخته چه حوصله ایی داری دو تا بچه ! روشا که منو به ... انداخته دیگه عمرا یکی دیگه بیارم.


عزیزم.کمترکسی باورمی کنه من یک پسرسوم دبستانی دارم،
تازه به نطرخودم ازدست این وروجکا 10 سال شکسته ترشدم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آبان 91 8:42
عزیزم تو پاسخی که به پست من داده بودی نوشته بودی بیام اهواز یه شب با هم میریم بیرون. اشتباه کردی گلم. ما که تهرانیم. میخوای بری اهواز با کی بری شام بیرون.


ای جان ببخشید.اشتباه شده بادوست اهوازیم باهم می ریم همینجا پایه ای.ممنون
علی کوچولو
30 آبان 91 14:47
اگه مامان وباباها خودشون رو جای ما بزارن میفهمن که چه حالی میده که موقع ام خوردنشون بیدار باشیم یه عالمه میتونیم شیطونی کنیم

امان ازدست شما وروجکاااااااااا

سحر
1 آذر 91 7:43
سلوووووووووم علیکوم خوبین؟آرتین جون خوبه؟؟؟؟؟؟؟هنوز وقت زن گرفتنش نشده


عزیزم تو کاندید تایید شده منی..هواتودارممممممم
مهناز
13 آذر 91 20:12
فدای تیپت بشم
لباس زرافه ایت خیلی جیگره


مرسی خانومییییی
منور
7 مهر 92 0:51
من عاشق خودت شدم پگاه خانم اهل کجایید


ممنون عزیزم خوزستانیم