آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 8 ماهه شدم

1391/8/28 7:38
نویسنده : آرتین کوچولو
3,422 بازدید
اشتراک گذاری

دوستای مهربون وهمراهان خوبم سلام.

مامان این روزاسرگرم تنظیم یک سری مقاله تحقیقاتیه،برای همین کمتر می تونه آپ بشه.ولی با وجوداین ازبه روزکردن سایت من غافل نمی شه. 

دیکشنری من(1)

 

بب=بابا                                                                                 دادا=داداش

 مم=مامان                                                                             ام=غذا

هادا=هادی                                                                            دد=دردر

 

 همچنان خنده رو هستم وشادشاد،انرژی مثبتم دیگه


  

 روروکم رو به هرجادلم بخوادهل می دم

 تادیروزاون منو میبردحالا من می رونمش

 

تامنومیبرن حمام، منم اردکامو،می شورم وحموم می دم.مدیریت دوشم با خودمه

 

 

مامان صندلی غذامو ازآشپزخونه اخراج کرد،چون چندباررومیزی روکشیدم وتمام وسایل روی میز واژگون شد.مامان به خاطر حفظ سلامت من، منو از دورمیزصبحانه حذف کرد

بیجنبم دیگه

 صندلی به سالن تبعید شد ،خداروشکر دومنظورس وتابم می شه ،الان دارم تاب می خورم وموزیکشوگوش می کنم .

تاب تاب عباسی ..... 

 

 آرتین انگری برد

 

دوستای ما مان براش یک  کادو بزرگ خریده بودن منم درحال بررسی وکمک به بازکردن اونم

 

وقتی نخوام عکس بگیرم هزارراه فراربلدم

چشمامومی بندم 

کلاهمو توصورتم می کشم وسرموپایین میندازم و.... 

 

خوش تیپم؟خدایی چطورم؟ 

 

جدیدا یک متکای نرم کشف کردم،نرم وراحت وگرم 

 

 

روزجمعه پرستارخوبم امده بو دبه مامانم کمک کنه آخه 

مامان می خواست لباسهای تابستونی جمع کنه ولباسای زمستونی روجایگزین اونا

ولی من،    ببینید

 خدایی حال کرده بودم،تاحالااین همه لباس یجاندیده بودم

 اینجاهم ازفرط شیطنت تو تابم بیهوش شدم.

مامان پتوپیچم کرده چون زیرش بارکابیم.آخه حسابی گرماییم

 

 اینم 

تیپ نیمه زمستونی من 

 

واماکارای من تواین ماه

1-چندثانیه بدون کمک می ایستم

2-کلمات دیکشنری بالا روبیان می کنم

3-فاصله بین دوارتفاع هدف می گیرم وتاتی می کنم

4-به طور فاجعه آمیزی دردری شدم

5- مخالف شدید هرنوع محدودیتم مثل پیشبند،کلاه،کمربندو...برای همین مامان وبابا تصمیم گرفتن برای خودشون پیشبندبخرن،تاموقع غذادادن به من اخ نشن.

6-تازه دسدسی یادگرفتم

7-عاشق آهنگای جدید شهاب تیام وبومبوم افشینم.

8-برنامه های علمی رودوست دارم.

9-عاشق کاغذ،سیم،ووسایل آشپزخونم.

جدیدا هرکه رودوست دارم بوسسسسسسسس می کنم.دهنمو می ذارم روی لپاش وبوس می کنم اونم باطعم آب دهن(ببخشیدا).ای نگیدچون نصیب هرکسی نمی شه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (46)

مرجان مامان آران
27 آبان 91 21:06
خدا حفظش کنه چه عسلی شده ماشالااااااااااااااااااااااااااااا جیگر طلای خوش خنده
8 ماهگیت مبارکککککککککککک
راستی تو فیس بوک ادت کردما برو یه سری بزن


مرسی خاله خوبم.ممنون مرجان مهربونم.سرمی زنم گلم.
مامان بنیتا
28 آبان 91 3:15
خوشگلم 8 ماهگیت مبارک..مامانی چه قدر بامزه عکسای آرتین جونو به زبون خودش توضیح می دی.خیلی باحالی!!


مرسی دوست جونم.بوس واسه عسلمممممممم
بابابزرگ
28 آبان 91 7:13
عسل بابا خوش تيپي موهات زيركلاه هم قشنگه الهي الهي خنده شو برم تره كونده ، بابا وقتي مامان بزرگ عكساتو مي بينه زودي ميره اسفپند دودمي كنه


ممنون
مامان هانا
28 آبان 91 8:03
عزيزم مباركه به سلامتي افرين به آرتين نازم


ممنون


مرسی خاله عزیزم
پری شب
28 آبان 91 8:22
فدای لپای گل انداختت بشم عزیزم اینقدر مامان و اذیت نکن پگاه جون سعی می کنم بهتون سر بزنم ولی به این زودی قول نمی دم امیدوارم همیشه کنار هم خوشبخت و سلامت باشین الهی امین

امیدوارم امتحاناتت روخوب خوب بدی تا بعدکه بیای منتظرتیم.موفق باشی مهربونم


سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
28 آبان 91 8:52
گل پسر شیرین زبون و خنده رو 8 ماهگیت مبارک.
آرتین من هم به رومیزی تنها رحم نمیکنه که به صندلیها هم رحم نمیکنه. خودش رو از رو صندلی بلند میکنه و سعی میکنه صندلی میز ناهار خوری رو بگیره و به سمت خودش بکشه. فکر کنم اونو هم باید تبعید کنم.


ای وای ازدست این وروجکا دوست مهربونمممممممم
فلوریا مامان دیانا
28 آبان 91 11:38
خیلی ماهی آرتین جون از عکس ارتین انگری برد خیلی خوشم اومد هزار ماشاله هر روز بهتر از دیروز، دینگ دینگ!


مااینیم دیگه
خاله نسیم
28 آبان 91 12:02
لپ قرمزی خاله خیلی با نمک شدی با لباس زمستونی
آفرین به این پسملی که چه خوب حرف میزنه


مرسییییییییی
رهگذر
28 آبان 91 15:33
مامان پگاه مهربون من به شما وباباش حسودیم می شه که هرروط می تونید این خوش خنده روببینید.منم می خوام بجای من هوارتا ماچش کنننننننن


چشم حتما
زهرا مامان عسل
28 آبان 91 16:26
ای جان وسط لباسا چی می کنییییی
کارای بامزت منوکشتهههههههههههههه نهببخشید خانواده ماروکشته


مرسی خانومی وتشکرویژه ازخانواده مهربون وبااحساس
مامان بنیتا
28 آبان 91 17:09
8 ماهگیت مبارک خوشگل خاله


مرسی خالههههههههه
مامان ظریفه
29 آبان 91 0:48
سلام عزیزم

8 ماهگی آرتین جونم مبارک.

حتما واسه این پسر شیرین و خواستنی اسفند دود ن گلم.

ماشالله زود راه افتاده و کلماتو داره یاد میگیره.


ممنون عزیزم جوجومنوببوس
بابابزرگ
29 آبان 91 8:43
بابابزرگ عاشق بوس وآب دهنت هست اما پش بند ش ابراز شدت علاقه وعلامت منوببرددرچنگ زدن دماغو صورت هم هست .


اونم یک جورابرازعلاقم دیگههههههه
مامان نوژاجوني
29 آبان 91 10:42
واي قربون اون ديكشنري لغاتت بشم عكس هم مثل هيشه عالي هستند


فدای توودخترعسلت
محسن
29 آبان 91 13:42
سلام اگه با تبادل بنر موافق هستید خبرم کنید خوش حال میشم با هاتو ن تباد لبنک کنم ..ممنونم


ممنون که به وب آرتین سرزدید.لینکتون کردم

مجید
29 آبان 91 20:11
خواهش میکنم دوست من



ممنون
بنفشه
29 آبان 91 22:34
فداش بشم ایشالا . خاله چون امتحاناتم تمام شد . به من سر بزنید .


خسته نباشی گلم.حتما سرمی زنم طرفدارپرپاقرص آرتین
مامان نيروانا
30 آبان 91 7:11
سلام پگاه عزيزم. باعث افتخار و بسي خوشحالي منه كه عليرغم مشغله اي كه دارين و آرتين عزيزم كه سخت نيازمند مراقبت و توجه شماست بهمون سر زدين و نظر پرمهر گذاشتين. براتون بگم نيروانا عاشق اين عكس بالاي وبلاگ آرتين جان و قالب وبلاگشه،‌ هميشه ميگه بريم اون وگلاب ني ني كه سيرك بود. خوشحالم كه امروز اينقدر عكساي بامزه و قشنگ با متن و شرح نويسي شيرين شما ميبينم و ميخونم. ظهر كه برم خونه كلي با نيروانا ميشينم عكس ميبينيم كيف ميكنيم. خدا دردونه ي نازنينتون رو براتون حفظ كنه. فداي انرژي مثبت و خنده ش. از اون ماچهاي آبدار قسمت مامهم بشه الهي


مرسی ازمحبت تومهربون ونیروانلی گلم.من عاشقشم.بوس واسه مامان ونیروانا مهربونش
نازنین (مامان ثنا)
30 آبان 91 10:47
عزیزم 8 ماهگیت مبارک آرتین جون
عکسات خیلی نازن


ممنون خاله جون
علی کوچولو
30 آبان 91 14:36
سه روز دیگه مونده من اماده کتک خوردنم ولی تو خودتو اماده صدای بلند من کنمن که میدونم اخرش تو از ترس گریه میکنی نه من


کل می ندازی.منتظرباششششش
خاله پوپک
30 آبان 91 14:38
خاله جون دلم واست یه ذره شده انشالا 3 روز دیگه میبینمت گلم


منتظرم برسه لحظه دیداررررررررر
ارشین
30 آبان 91 15:16

ای جانم ارتین جوووووووووووووووووووووووووووووووون


عجب بلا شدی ها.................................


خیلی عکسا قشنگ بود
ارتین جونم هر روز خوشگلتر و تودل برو تر میشه
مامانی بجام ببوسش


چشم عزیزممممممممممم.بوس
مریم
30 آبان 91 16:26
آرتین فدای اون ژستات وروجک کی بهت یادداده ازعکس گرفتن طفره بریییییییییییی.عاشقتم نه دیونتم


مریم جون اداهای خودشه باورکن من بی تقصیرم
آناهیتا مامانیه آرمیتا
30 آبان 91 16:52
جیگردیکشنری توعزیزم .ازلپای نازت.


ممنون دوست خوبم
یاسی خاله هیلدا
30 آبان 91 17:59
ای جونم گل پسره خوشگل . شما خیلی زرنگی این همه کلمه بلدی . عاشقه حوله انگری بردتم . ماشالا. مامانی ببوسش


ممنون عزیزم.می بوسم ازطرف توگل نازممممممممم
سمانه مامان ستایش
30 آبان 91 19:16
8ماهگیت مبارک آرتین خوش خنده و دوست داشتنی
آفرین به گلپسر که اینهمه پیشرفت کرده
راستی اون عکس "آرتین انگری برد" هم خیلی بامزه بود
آفرین به مامان پرمشغله که آپ کردن وب گلپسر رو یادش نمیره


فدای توودخترگلت.
مامان آرتین (الهه)
30 آبان 91 19:45
الهههههی فدات شم خاله جون
روز به روز با نمکتر و شیطونتر میشی


خاله خجالتم نده......
پگاه مامان آرش کوچولو
30 آبان 91 23:32
مامان پگاه هزار ماشالله به این پسر خوش اخلاقت ، داغشو نبینی


ممنون عزیزم
مرجان مامان فرشته ها
1 آذر 91 11:27
ای جونم کلی حال کردم با عکسات خاله
خیلی نازی ماشالا هزار ماشالا


مرسی خاله با محبت ومهربون
لیلا
1 آذر 91 12:00
عاشقتم.فدای اون اداها،تبعیدشدی.آخه ماما بخاطرسلامت شما پارودلش گذشته.خدایی مامانت خیلی بامحبته ،خیلی دل رحمه،فکرتوبوده نی نی


ممنون لیلا جونممممممممممم
بابابزرگ
1 آذر 91 12:47
عسل پسرخاله علي خيلي كري مي خونه كم نياري ها !ولي كتك جرا ازهمان ابراز احساست مخصوص استفاده بكني كافيه .خوش بگذره


بابا هادي
1 آذر 91 13:56
عاشقتم هادا فدات
عباس و زهرا عاشقان همیشگی
1 آذر 91 14:12
سلام خاله !
آرتین خوب ؟
دلمون براش تنگ شده بود اومدیم
ببخشید که دیر میام ... من سر کارم همیشه خانومی هم زیاد اهل نت نیس ! مواظب آرتین کوچولوووو باشید یا علی


بابت محبتتون ممنون طرفدارای آرتین.خوش باشید
نفس
1 آذر 91 15:22
ای جان چقدر نازه


ممنون گلم
مهسا
2 آذر 91 17:13
سلام
آرتین جونم 8 ماهگیت مبارکمی بوسمت شیرین زبون بوسسسس


ممنون مهسا جونم.ماهم بوسسسسسس
رها مامان راستین
3 آذر 91 0:39
مبارک مبارک ایشالاه 80 ساله بشه خوش اخلاق پر انرژی


تشکرخاله رها.دوست نازم روببوسسسسس ویژه
مامانپینار
3 آذر 91 17:42
هشت ماهگیت مبارک کوچولوی ناز وخوش خنده وددری


گفتی عزیزم.دردر دردر توی دردرم که باشیم می گه دردر
بابابزرگ ارسطو
4 آذر 91 12:18
سلام
ممنون كه به ياد ارسطو جون هستيد

ماشالا به آرتين جون كه از هر لحاظ پيشرفت كرده مخصوصا ديكشنري

ما هم كه ارسطو پيشمان نيست وكمتر مي آييم


ایشالا سایتون بالا سرش باشه وزودتربیادپیشتون
مرجان مامان آران
5 آذر 91 21:37
کجاییی خانممممممممممممم نیستی بیا دیگه دلمون تنگیده برای جفتتون


فدای تووگل پسرت .امروزآپ می شم
مرجان مامان آران
5 آذر 91 22:23
دلمون براتون کلی تنگیدههههههههههههههههههههه


فدای تودوست خوبم .درگیرمراسم محرم بودمممممممممم
سحر
6 آذر 91 12:29
قربونتون برم اجی جونم ممنون.نظر لطفتونه
سحـــــر
7 آذر 91 23:39
ماشااللــــــــــــــــــــــــــــــــــــه الله اکبر چه شوفر خوشملی دارم من هههههه


مبارکه عزیزم.بوسس
پری شب
11 آذر 91 16:30
از خداوند بزرگ می خوام همیشه سلامت و شاد باشی عزیزم
دُخـملـیـــــــــ شـکـلکـــــــــــــــــــ....㋛
11 آذر 91 16:48
ای جـــــــــــــــــونم که اینهمه وروجکی خاله........
منم کم کمک باید نی نیمو از خونه اخراج کنم
با افتخار لینکید


ممنونننننننننن
دوعاشق زیبا
15 آذر 91 0:59
چه نازه
مامان کوثری
2 اسفند 91 19:43
اگر دنبال تقویم 92 با عکس کودکتون هستین!!! اگر میخواهید جشن تم دار بگیرین !!!! حتما سری به مابزنید و طرح های زیبا و بینظیر ما رو ببینید http://temparti.blogfa.com/ هر طراحی که شما بخواهید تو سریع ترین زمان انجام میشه