آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آرتین ومحرم 91

1391/9/9 12:22
نویسنده : آرتین کوچولو
2,754 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه رفقای بامحبتم

 پارسال این موقع من تودل مامان  گل بودم وچون مامانی بارداری سختی داشت  نمی تونست توی مراسم عزاداری شرکت کنه، وازاین بابت خیلی ناراحت بود، ولی امسال به لطف خدا من درکنارخانواده توهیئتای عزاداری شرکت کردم.ومامان عزیزم پاداش اون همه سختی که من بهش دادم روازامام حسین  گرفت ومنم امسال از عزادارای آقا  بودم.

دایی مهدی مهربون پارسال کلی شال عزاداری توهیئتا نذر من وعلی کوچولو کرد،ماهم امسال مراسم تاسوعا وعاشورا رو به شهردزفول رفتیم که محرم فوق العاده ای داره. ویکی از پرشورترین مراسمات حسینی رومی شه اونجا دید ،تااونجاحسابی عزاداری کنیم . 

عزاداری همهتون قبول حق باشه

عاشق معرفت وآزادگیتم یا حسین 

 بودم

 

  

اینجا تازه ازخواب بیدارشده بودم

وغی

اینجاهم درحال خوردن حلیم نذری خوشمزه بودم .به به

  

اینم یک سری عکس خانوادگی 

اینجا به محض رسیدن به یکی از هیتا بچه های هیئت به هممون شال سبزدادن .ای ول به بچه های بامرام

   

 

 

اینجا یک محل قدیمی وتاریخی بودماهم حیفمون اومد عکس نگیریم 

 

 

  

  

 

من ودایی مهدی عزیزم 

 

 

تواین محلم مراسم حلیم نذری بودتعدادقابلمه هاروببینید 

 

 

من ودایی میثم خوبم 

 

هرکه توهردسته عزاداری بود،منوکه می دیدیک شال گردنم می نداخت

حدود 20 شال جم کردم ومامان می خوادسال دیگه برام علم درست کنه

 

تکیه علی اکبر

 

 

 

درپناه حسین  باشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (54)

سارا (مامان درسا)
6 آذر 91 21:59
خاله قربون اون چشمات
ماشالا هزار ماشالا
مامانی آفرین که پسملون رو واسه عزاداری خوشتیپ کردی
ما که خواستیم ولی نشد یعنی نرسیدم
ببوسش مامانی از طرف من


مرسی ساراجون.ایشالا سال دیگه.گلموببوس
غزال مامان آرتین
6 آذر 91 22:30
عالی بود........ قبول باشه اقا کوچولو
چقدر عکسا ناز بود.
بوس


ممنون دوست خوبم
فلوریا مامان دیانا
6 آذر 91 22:46
التماس دعا خاله جون امام حسین پشت و پناهت نذری هایی رو که خوردی نوش جونت باشه.


تشکرخاله مهربونم.ایشالا برا شماهم قبول باشه
یاسی خاله هیلدا
6 آذر 91 23:26
دعا ها و عزاداریهاتون قبول . وای گل پسری رو ببین چقدرم سبز بهش میاد . ایشالا همیشه به گردش و سفر در کناره خونواده مامانی


مرسی عزیزم. ایشالا شماهم شادشادباشید
بنفشه
6 آذر 91 23:50
چقدر بانمک شده . فداش بشم . امام حسین نگهت داره عزیزم . ابوالفضل نگهدارت باشه . قربونت برم . بووووووس . خاله جون دست شما هم درد نکنه که عکساشو توی وبلاگتون می گذارید . بووووس


بنفشه جون خیلی لطف داری.ایشالا درپناه حق باشی
مامان بنیتا
7 آذر 91 0:50
عزیز خاله چقدر با لباس مشکی خوشگل تر شدی ..انشالا امام حسین همیشه حافظت باشه عزیزم


خاله لباس تیره خیلی بهش می یاد.ممنون وبوس
مامان هانا
7 آذر 91 8:14
ماشالله عزيزم قبول باشه ان شالله هر سال بتوني با تني سالم توي مراسم عزاداري امام حسين شركت كني


ممنون گلم.ایشالا همه سالم وتندرست باشن
خاله عفت
7 آذر 91 9:11
عزیزدلم عزاداریت قبول باشه، امام حسین نگه دارت باشه، ماروهم با اون قلب مهربون و پاکت دعا کن.


مرسی عفت جون.التماس دعا
رهگذر
7 آذر 91 9:18
آفرین به این مامان وبابا وپسرای گل.چقدرعکسا بااحساس بودن.به خصوص اون عکسی که همتون شال سبز دورگردنتون انداختید.همیشه شادباشید


ممنون دوست مهربون
مریم
7 آذر 91 9:45
یکی منوبگیره .دوباره بادیدن عکسای این پسرغش کردم.ماشالا به همتون.خانواده خوشگل وخوشتیپ وحسینی


مریمی لطف داری
مامان هانا
7 آذر 91 12:24
ماماني آرتين ديگه به ما سر نميزني
نرگسی
7 آذر 91 13:29
سلام عززم .. مرسی از اینکه اومدین پیشم .. ماشالله آرتین جون خیلی نازه خدا براتون حفظش کنه ..


فدای توگلم.بوس
یه پسر اخمو
7 آذر 91 13:31
سلام
خدا جون میبینی همه بچه دارن جز من
اول از همه تمومه پست هاتونو خوندم دم بابا و مامان و داداش آرتین گرم انشا الله خدا براتون حفظ اش کنه منم داداشم یه پسر داره عین ماه اونقد ازش خوشم می یاد که نگو و نپرس. اسمش محمدهادیه خیلی هم خوشکله همه با برادپیت اشتباهش میگیرن
و در پایان به وبلاگ منم سر بزنید و نظر فراموش نشه ولی من حالا حالا ها آپ نمیکنم بخاطر کنکورم
از طرف من آرتین و آروین جونو ببوسید بای


ممنون داداش مهربونم.خیلی لطف داری
نسیم -مامان آرتین
7 آذر 91 14:06
الهی من قربون اون چشای خوشگلت بشم
قشنگم عزا داریت قبول باشه


ممنون خاله نسیم مهربون
مامان ساجده
7 آذر 91 15:20
گل پسر عذا داریت قبول
امام حسین نگهدارت باشه


مرسی خاله متین جونوببوس
مرجان مامان آران
7 آذر 91 15:35
وای خدااااااااااااااااا هزار ماشالا به تو پسر خوشگلمممممممممممممممم
زیارتتونم قبول عزیزم عکساتونم خیلیییییییییییی قشنگهههههههههههههههههههه


فدای تووآران عزیزدلمممممممممممممممممم
مامان بنیتا
7 آذر 91 16:31
سلام
عزاداریتون قبول مثل همیشه عکساتون زیبا وقشنگ بود


مرسی گلممممممممم
بنفشه
7 آذر 91 16:36
ممنونم خاله جون . فدای شما و ارتین جون بشم


بوسسسسسسسسسسسسسسسسس
زهرا مامان عسل
7 آذر 91 18:45
امان ازاون چشما ماشاا...،عکستون توی محله قدیمی خیلی باحاله.ماشالا به این خونواده.اسفنددودکن به نیت همتون.

ممنون دوست جونم

مامان آرتین (الهه)
7 آذر 91 20:27
الهی قربون اون چشات برم خاله جون پگاه جون ممنون از تجربیاتی که بهم دادی. عزیزم الان به آرتین گلت ماست و پنیر و کشک که از ترکیبات شیرگاو هستن میدی؟ میشه شماره دکتر رو واسم بفرستی؟ممنون.


ممنون گلم.توسایت آرتین جون جوابتو می دم.بوس


بابابزرگ
8 آذر 91 7:28
عسل پسرعزا داریت قبول
امام حسین نگهدارت انشاالله
چقدردوست دارم عزاداراي كوچولوي امام حسين را الهي تاابد سايه امام بالا سرتوومامان بابا وهمه دوستدارانت باشه


ممنون بابابزرگ خوبم

مامان هانا
8 آذر 91 8:08
سلام مامان پگاه
عزيزم من ساكن خوزستان هستم و چون مسافت زياده و شاغل هستم يه مقدار سخته اومدن به تهران اميدوارم توي يه فرصت مناسب بشه شما و ني ني نازتون رو از نزديك ببينيم . [hr
منتظرم عزیزم.دوست دارم

نازنین (مامان ثنا)
8 آذر 91 10:11
عزاداریت قبول باشه آرتین جان.
ماشالله به تو که از الان از دوستداران امام حسینی عزیزم
امام حسین حافظت باشه فندقی


خاله جون فدات بشمممممممممم
soli مامان ادرینا
8 آذر 91 12:00
عذاراداری قبول عزیزم

دوستم چه تیپی محرمی زدی ای ول خوشم اومد ...

ارتین جونم اخرشی خیلی بهت میاد عزیزم .. عاشق خنده هاتم گل پسری .. خیلی عکسات قشنگ شده .. 20

مامانی واسم ببوسش



مرسی خاله گلمممممم.حتما می بوسمشششششششش
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
8 آذر 91 12:23
آرتینم عزاداریهات قبول باشه. خاله جون ما رو هم دعا کردی؟


ممنون خاله.همه رودعاکردم
ARTIN
8 آذر 91 12:55
hi,aRtIn JoOoOoOoOoOOnam
salam,MaMaNe ArTiN
mIsI Ke OmAdId PiShAm KhOsHhAl sHoDaM
oKhEi ChEgHaD In aRtIn NaNaSe MeSlE KhOdAm,AlBaTe hAmEiE aRtInHa NaZ,kHoShKeL,bAmAzEaN
HeHeHeHeRaStI goFtId kOJa mAnO PeIdA KaRdId

FelAn ByE
bAzAm mIyAm,U HaM BiA PiShAm aRtIn jOoOoOoon





ممنون آرتین با احساس.بت سر می زنم
الهام مامان آوینا
8 آذر 91 13:17
عزاداریهاتون قبول حق. ما را هم از دعای خیرتون فراموش نکنید.... ارتین جون امام حسین نگهدارت باشه الهی


مرسی خاله.دوستمو بوس کن
نفس
8 آذر 91 13:20
انشاالله در پناه علی اصغر حسین باشه


تشکر
بابا هادي
8 آذر 91 15:15
قربونه پسرم كه تو عزاداريها شركت كرده و عزادار بوده عزيزممممممممممممممممممم


بابا دوست دارممممممممم
مهدی
8 آذر 91 17:24
عزا داریتون قبول باشه
زیبا بود


ممنون دوست بامحبت
Amu Luneh
8 آذر 91 18:44
الهی قربونت برم عزیز دلم.
ایشالا 1000 سال زنده باشی و
مایه سرافرازی مامان و بابا باشی.


مرسی عمومهربون وبامحبت
مهسا(مامان هستی)
8 آذر 91 19:12
عزاداریت قبول باشه خوشگله خاله
ماشالاااااااااااااا به این پسر گل
واااای اصلا بهت نمیاد 2 تا بچه داشته باشی عزیییزم
ایشالاااا سالم و سلامت باشن


ممنون .همه اینو می گن اما کمکم بایدفکرعروس آوردن باشممممممممم
مجید
8 آذر 91 20:20
سلام دوست کوچولوی من
خیلی خوشگل شده بودی تو اون لباس ها با اون سر بند قشنگ
منو حتما دعا کردی دیگه؟؟؟
نه؟؟؟
داری بزرگ میشی ها
والبته هر روز خوشگلتر


مرسی دوست جونم.حسابی همه رودعا کردم
فلوريا
8 آذر 91 22:59
فراموش شدنی نیستند

آنان که باخط مهر بر قلبمان حک شدند

حتی اگر دور باشند


قربون احساس توبامراممممممممممممممم
هادی
9 آذر 91 9:12
سلام ممنون از اینکه به وبم سر زدید
من شما رو لینک کردم شما هم لینک کنید
تشکر.


ممنون والتماس دعا
مامان آینده
9 آذر 91 12:13
اون چشمات آدموتسخیرمی کنه.الهی همیشه بدرخشن.خدایی چشمات دخترکشه.مامانی اسفندهمین حالا.یالا زوددددددددددددددد


چشم.چشم چشم.بوسسسسسسسسسسس
مامان آینده
9 آذر 91 12:19
چه عکسای رویایی وچه معصومیتی تو این عکساست .عاشق همتونممممممممم


ممنون بااون حس زیبات
بنفشه
9 آذر 91 14:01
خاله جون با اجازه من اهنگ وبلاگتون رو دانلود کردم خیلی قشنگه . عیب نداره ازش استفاده کنم ؟ منتظر جوابتونم .
می بوسمتون .



فدای تودخترگلم.نه عزیزم دانلودش کن.بوس دوست دارم
سمانه مامان ستایش
9 آذر 91 16:28
پگاه جون عزاداری هاتون قبول.انشالا خانواده تون در پناه امام حسین باشه
عکسها همشون زیبا بودن.ماشالا رنگ چشمای آرتین جان خیلی قشنگن مامانی اسپند یادت نره
اصلا بهت نمیاد پگاه جان دوتا گلپسر داشته باشی


سلا م خانومی .عشق من خوبه.همه اینو می گن سمانه جون.تازه چند بارم جدیدا ازم خواستگاری کردن.می گم بچه دارم باورنمی کنن. آروین رو که اصلا، می گن می خوای ماروبپرونی.چی کنیم دیگه.خدایی همسروخانواده خیلی خیلی خوب ومهربونی دارم.همه جوره ساپورتم می کنن.بوس واسه مامان ودخترگلششششش
عشق نی نی
11 آذر 91 11:42
ماشالا به این عاشقای حسین.چه خونواده صمیمی ودوست داشتنی.چه پسرای خوشگل ونازی.
نذری خوشمزه بود؟نوش جونت عزیزمممممممم


خیلی خوشمزه بود.مرسی دوست مهربون
ارشين
11 آذر 91 12:18

اي جان.............

عجب خوش تيبپ شدي ارتين جوووووووووووون


عزاداريت قبول جيگر...................


مرسی ازشماهم قبولللللللللل
ارشين
11 آذر 91 12:18

باغبانی پیرم ، که به غیر از گلها از همه دلگیرم

کوله ام غرق غم است ، آدم خوب کم است

عده ای بی خبرند ، عده ای کور و کرند

اندکی هم پکرند و میان رفقا ، عده ای همچو شما تاج سرند!

فدای تووابرازمحبتت.ماهم دوست داریم بامراممممممممم

رها مامان راستین
11 آذر 91 13:12
خوشگل خاله عزاداریات قبول باشه امید وارم این پیامم بیاد چون قبلی نمیومد


مرسی خاله.اومد.راستین جیگروببوسسسسسسسسسسسس
مامان نوژاجوني
11 آذر 91 13:25
عزاداريتون قبول باشه


تشکردوستممممممممم
پری شب
11 آذر 91 16:16
خداروشکر که چنین گلی به مامانی داده عزیزم قبولت باشه الهی همیشه سلامت باشی همراه خانواده دوستت دارم نازنینم دست مامانی درد نکنه چه عکسای قشنگی به به


مرسی خانومی.بوسسسسسسسسسس
سحر
12 آذر 91 8:27
ماشاالله چه تریپی زده شوملم
سحر
13 آذر 91 13:40
سلوم اجی پگاه مخلصیم دربس چطور مطوری؟شوفر من چطوره خوب شیطونی میکنه خیلی قشنگه شده عکسا اجی خو اینقد تریپش نکن چشش میزنن شوفرمو ههههههههه


سحر خانومی حواست جم کن.پسرم تیپ تیپه عروس تیپم می خوام.بله رو می گیییییییییی
دوعاشق زیبا
15 آذر 91 1:01
عالی بود راستی اسم داداش ارتین چیه


اسمش آروین .اسم آرتینم یکی ازپیشنهادهای آروین بود
مامان آبتین
16 آذر 91 15:54
ای جااااااااااااااااااااااااااااااااااانم

امام حسین (ع) نگهدارش باشه !

چقدر معنوی شده این آرتین جونی[hr
ممنون خاله
آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آذر 91 4:53
حسین همیشه نگهدارت باشه عزیزم
همه عکسات نازن اماعاشق عکس اولیت شدم آقاآرتین خوشگل
پگاه جون شماهم مثل همیشه عالی


فدای توونازگلتتتتتتتتتت
مامان کورش
17 آذر 91 18:08
خاله فدات بشه چه عکسای خوشمل وزیبایی با اون چشمای زیبات


دوست دارمممممم
زری مامان مهدیار
17 آذر 91 23:59
مرسی که لطف کردید و به ما سرزدید و این افتخار رو بهمون دادید که جز دوستاتون باشیم
با افتخار ما هم لینکتون می کنیم


ممنون .پسرگلموببوسسس
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 0:00
ایشالا شما هم در پناه امام حسین باشید
عزا داریهاتون قبول باشه
عکسهاتون خیلی زیباستتتتتتتت


ممنون.الهی همه درپناه ائمه باشن
مهديه
28 دی 91 19:57
وای خدا این چه چشماش خوشملهههه....عزیزمه چندتا از عکساشو گذاشتم روی صفحه دستاپم


ممنون گلم.لطف کردی.