آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

آرتین ومحصولات فرهنگی(آرتین بچه مثبت)

1391/9/11 22:07
نویسنده : آرتین کوچولو
1,718 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دوستای مهربونم.بابت اون همه پیام ویژه عکسای محرم ازهمتون ممنونم.

آخرهفته بامامان اهل علم ودانشم رفته بودیم بازارچه کتاب،وکلی خریدفرهنگی کردیم.

توراه برگشت به خونه من لالا کردم  ومامان جون خوش ذوقم، خریدای منومرتب کردوچندعکس یادگاری ازاوناگرفت.

 خریدامون شامل CDآموزش زبان،فلش کارت بن بن بن فارسی وانگلیسی،کتاب داستان ضدآب وکتاب زیبای تاتی کوچولوبود.مامان دررابطه با مفیدبودن همه این اقلام کلی تحقیق وتفحص کرده بود. مامان پگاست دیگههههههههه

  

 

مامان عاشق این کتابه ومی گه کتاب موردعلاقه آروین جونم بوده

 

این اتفاق توکمتراز 1ساعت رخ دادمنم یک جورایی عاشق کتابم دیگه

ولی به این شیوه،آخ صدای پاره کردن ورقا چه حالی داد 


اینا فلش کارت بن بن بن،که مامان بعدازکلی تحقیق وارزیابی آموزشی اوناروخریده

پرستارمهربونم هرروزچندکارت روباهام تمرین می کنه 

 

اینم یک کتاب داستان ضدآبه.متاسفانه پاره کردنش خیلی سخته 

 

  

اینجاآماده شدم تابامامان بریم دنبال کارای آماری یک سری مقالات 

 

این کتاب ضدآبم اونجا  عموهای مغازه داربهم هدیه دادن 

بعدبرگشت به خونه وقت روغنیمت شمردم ومشغول مطالعه شدم،خوب داشتیم می خوندیم که ....  

اینم یک نگاه معصوم همراه باچشمایی که یکم  به خاطرسرماخوردگی بی حاله  

چشات آرامشی داره که توچشمای هیچکس نیستتتتتتتتتتتتتتتتتت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (39)

مامان آینده
11 آذر 91 22:10
مامان که اهل علم باشه بچه هم همون جوری میشه..پگاه جون آفرین به این حوصله وعلاقت.آرتین جوجوببوسسسسسسسسسسسسسس


ممنون وچشم
صبا
11 آذر 91 22:15
الهی فدات بشم ارتین جونم با اون نگاع معصومانه ات .
عزیز دلم با وجود مامان خوبت که اینقدر برات کتاب می خره کتاب ها رو دونه دونه مطالعه کن که در اینده نویسنده شوی . فدای تو صبا .
راستی این کار شما خاله جون هدف خوبی داره . ارتین جون مدرسه که بره انشا املاش همیشه بیست میشه و تازه کلی چیزای جدید یاد می گیره .
بوووووووووووووووس

ممنون صبای مهربونننننننننننننن

مامان بنیتا
12 آذر 91 1:05
قربونش برم که اینقدر اهل مطالعه ست ..خاله همین جوری پیش بری ایشالا 2 سالگی می تونی بری کلاس اول!


رهگذر
12 آذر 91 6:42
به به،چه بچه مثبتی. چه کتابای خوبی زودهمشو بخون وبرامون تعریف کن.پگاه خانم چقدرنازخوابیده.خیلی خوشگله وتودل برو.ماشالا
بابابزرگ
12 آذر 91 7:25
عسلم درهرحال وبي حالي خنده فراموش نشه بااين كتاب خواندني كه ديشب ماماني گل به من نشون داد وبعد چسب زد عسلم توتاجر ميشي خوب تا كردي وبد جرش دادي!
خاله نسیم
12 آذر 91 12:17
بابا کتاب خون بابا دانشمند
مامان پینار
12 آذر 91 13:37
چه مامان باحوصله ای داری کوچولو. افرین با مامانت و آفرین به شما نینی بچه مثبت درس خون.
ARTIN
12 آذر 91 14:50
سلام ارتین کوچولو...من اومدم خونه نبودی راستشو بگو با مامان بابا کجا رفته بودی...ههههه خخخخخخ حالت اشپزخونست یا نه .. ببخشیدمن نمیدونم چرا امروز اینقدر با نمک شدم به هر حال اومدم سلام احوال کنم... بابای
کیانا
12 آذر 91 15:24
آرتین عکسات وکارات دیونه کنندن.پگاه جون چه لباس کاموایی خوشگلی،ازکجا گرفتی؟


مرسی عزیزم.عمه همسرم زحمت بافتنش وکشیده.عاشق آرتینه.این پسرمن خوش شانسه،هرجاپامی ذاره کلی خاطرخواه پیدامی کنه وکلی کادو گیرش می یاد.
فلوریا مامان دیانا
12 آذر 91 19:00
ای ول خاله جون، دیگه شدی دانشمند کوچک خوب درسهاتو بخون بعد میام ازت می پرسم!
لباس بافتی هات هم معرکه است. ماهی ماااااااااااااااااااه


مرسی خاله.من نخونده دانشمندممممممممممم
غزال مامان آرتین
12 آذر 91 21:27
ای جونممممممممممممم چقدر قرمز بهت میاد خاله جون. نبینم سرمابخوری! الهی قربونت برم که خیلی خیلی دوستت دارم! دانشمند کوچولو
بووووووس


مرسی خاله خوبممممممممممم
مرجان مامان آران
12 آذر 91 23:27
عزیز دلمممممممممم عاشقتم
خیلی عسلی اخهههههههههههه
اران که حالش خرابهههههههه بد ایشالا حالش خوب بشه ببینم همدیگروووووو


منم عاشقتم خاله.آران گلموببوس
مهسا(مامان هستی)
13 آذر 91 0:34
جییییییییییییییییگر من این پسر باهووووش
افرین پگاه جون


ممنون دوست مهربونم
مامانی محمد طاها
13 آذر 91 3:34
فدات بشم کوچولو الهی

مرسی
ناهید
13 آذر 91 8:12
سلام مامانی چه پسر نازی داری با اجازه تون من لینکتون کردم


ممنونم عزیزم لینکتون می کنم.بوس


عشق نی نی
13 آذر 91 8:31
پگاه جون آرتین یکی ازشیرین ترین وقشنگترین نی نیاست.کاراش ماشالا خیلی جلوترازسنشه.شما هم خیلی برای مسائل آموزشی ومذهبی ارزش قائلی.
توتک تک پستات وازنوشتهات می شه اینوفهمید.ایشالا خونواده دوست داشتنیتون همیشه شادباشه.


ممنون عزیزم.من اینووظیفه خودم می دونم که بچه هارودراین مسیرهدایت کنم.باتوجه به استعدادیم که درآرتین دیدم اموزش روصلاح دیدم هرچه زودترشروع کنم،خداروشکراونم دوستداره واستقبال می کنه.
عشق نی نی
13 آذر 91 8:32
آرتین خیلی خوشتیپی.چقدر سویشرت پاپ اسفنجیت بامزست


خوش سلیقم دیگه دوست جونی
مامان پرنیا
13 آذر 91 11:01
سلام عزیزم مرسی از بازدیدت می شه بهش رای بدی


حتما عزیزم
صبا
13 آذر 91 19:49
خاله جون خیلی لطف دارید . مرسی که بهم سر زدید . فدای شما و ارتین جونم بشم .
بوووووووووووس.


مرسی جواب خوبی خوبی عزیزم
مهناز
13 آذر 91 20:07
ای جونم
خدا نگه هش داره این وروجکو
ببین کتابو چه کار کرده
این شعر که آخرش نوشتی رو خیلی دوست دارم
آهنگ آرامش بهنام صفوی

ممنون هم سلیقه
مجید
13 آذر 91 20:24
سلام آرتین
خیلی خوشگل خوابیدی ها
منو یاد دختر دایی خودم انداختی تازه 6ماهه اس
درضمن سعی کن کتابو پاره نکنی بلکه بخوریش


مجیدتوبامنی یا آرتین
مامان بنیتا
13 آذر 91 23:40
عزیزم خاله فدای خوابیدنت بشه با این همه کتابای قشنگ که داری دست مامانی درد نکنه


ممنون خاله خوبم
ارشين
14 آذر 91 10:18

جون دلم ارتين

واسه خودت دانشمندي شدي ها............

خيلي خيلي عكسات قشنگه جيگرم=
ماماني تو رو خدا مواظب باش ارتين جونم سرما نخورده

آرشین جونم دوست داریم من وآرتینممممممممممممم
ممنون مامان پگاه كه منو دعوت كردي عكساي ارتين جونمو ببينم
كلي حال كردم


ارشين
14 آذر 91 10:21



شایـב تقصیـــر مــآ نیست کـــﮧ نمےتوآنیمـــ

روی حرفمــآن وعـבه هآیمآن و احسآسآتمــآن بایستیمـــ

مـا بــروی زمینے زنـבگے مےکنیمـــ

کـــﮧ روزے یکبآر خوבش رآ בور مےزنـב






ای جان/آرشین جونی ولی بایدبتونیم.
نسیم -مامان آرتین
14 آذر 91 10:36
سلام عزیزم، آرتین در مسابقه ی نی نی فشن شرکت کرده کد رای گیریش0060 هستش، راستش اصلا دلم نمیخواست درگیر اینطور رای گیری بشم ولی دوستام اسرار کردن ما هم قبول کردیم هر وبلاگ می تونه دو تا رای بده خوشحال میشم به آرتینی من رای بدین با لینک وبلاگ زیر در قسمت ارسال نظر http://ninimod.niniweblog.com/post24.php
مامانی محمد طاها
14 آذر 91 12:13
سلام به دوستای مهربونم محمد طاها جون تو مسابقه نی نی فن شرکت کرده،اگه دوست داشتین به آدرس زیر برید وبه کد 0016محمد طاها رای بدین متشکرم... http://ninimod.niniweblog.com/post20.php
صبا
14 آذر 91 22:40
خاله جون اپم . البته متاسفانه خبری از شعر نیست ولی راهنمایی می خواهم . اگر خواستید بهم سر بزنید . ممنون


حتما سرمی زنم دخترنازم
دوعاشق زیبا
15 آذر 91 0:58
سلام ببخش که یه مدت نبودم ممنون که فراموشمون نکردی عکسها خیلی خیلی زیبا شدن موفق باشی


خواهش می کنم.شما همیشه به من وآرتین لطف دارید
مامان آرنیکا
15 آذر 91 2:17
آخی نازی عزیزم مبارکت باشه.


ممنون خاله
مامان محمدي حسيني
15 آذر 91 10:30
هزاران ماشاالله به اين دانشمند كوچيك. ايشالا در آينده هم از دانشمنداي بزرگ بشي.نانازي.


ممنون خاله جونننننننننن
بابا هادي
15 آذر 91 13:37
شالاپ شلوپ آب بازي با آرتين شو هم بازي آرتين به اين قشنگي يه توپ داره چه رنگي دوست دارم پسرم گلم عسلم شيطونم
مهناز
16 آذر 91 9:29
ممنون که اومدی
مهدی
16 آذر 91 20:53
دلم کوچک است !
کوچکتر از باغچه ی پشت پنجره !
ولی آنقدر جا دارد
که برای دوستی
که دوستش دارم
نیمکتی
بگذارم
برای
همیشه ........


ممنون دوست جون.این هفته هم نشدبیایم ولی منتظرمون باششششششششش

سپیده مامان درسا
16 آذر 91 22:29
سلام خانومی خوبی ماشالله چه گل پسر خوشگلی خدا حفظش کنه خودتم خیلی نازی خانومی انشالله که سالهای سال سایه شما و همسرت رو سر آرتین جون باشه و خوشحال و خوشبخت زندگی کنین

نظرلطفته دوست مهربون.درسا جونوببوس

آناهیتا مامانیه آرمیتا
17 آذر 91 4:51
مبارکه گل پسربلندشوعزیزم برای چی خوابیدی بایددرس بخونی


خاله فرداامتحان دارمممممم
دوعاشق زیبا
17 آذر 91 14:36
هنگامي كه دري از خوشبختي به روي ما بسته ميشود ، دري ديگر باز مي شود ولي ما اغلب چنان به دربسته چشم مي دوزيم كه درهاي باز را نمي بينيم




خیلی زیبا بوددوستممممممم
مامان کورش
17 آذر 91 18:11
خوش به حال ارتین جون با این همه خرید چه کتابهای خوبی


مرسی خاله مهربون
زری مامان مهدیار
18 آذر 91 0:02
پسریک عالم مبارک باشه


تشکر

سحر
22 آذر 91 8:07
سلوم علیکوم یا الله چطور مطوری اجی جونم؟شوفرمن چطوره؟


سلام سحرگلی.شوهرت خوبه ولی خیلی شیطون شده.یک کم بیا کمک مادرشوهرت .