آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

علت تاب خریدن

1391/7/7 12:46
نویسنده : آرتین کوچولو
1,895 بازدید
اشتراک گذاری

 علت تاب دارشدن من به روایت تصویر:

توهفته پیش دوباربه پارک رفتیم.یکبار با علی کوچولو،یکبارم تنهایی

طبق معمول همه منوبغل می کردن.وهمه تعجب کرده بودن، نی نی 6 ماهه تاب وسرسره سوارمی شه،مگه می شه،تعجبتعجبتعجب 

اول که تابو دیدم کلی ذوق کردم  قهقهه واین دخترخانم نازروبه زوربلندکردمقلب

حسابی جوگیرشده بودمخوشمزه

اینجا حاضرنبودیم  به هیچ عنوان پایین بیام

ازسرسره هم که حسابی خوشم اومدواستقبال کردم

ا

باالاکلنگم حسابی حال کردم.آخ جوننننننننن

اینم من وعلی کوچولوچشمکچشمک

 ازبس ورجه ورجه  کردم لپام گل انداختزبان

اینم من وبابا که حسابی باهم رفیقیم

آروینم که تو دنیای خودشه وازعکس گرفتن بیزاره.اینم به زور مامان گرفت که تارشد

اینم علی چشم مشکی من.عاشقشم

فردا ی اون شب مامابدو رفت این تاب خوشگلو ازبهاربرام خرید.قراره بزرگترشدم سرسره هم بگیره ولی حالازوده

اینم من وتاب عزیزم.خیلی دوستش دارم لبخند

مامان وبابا ممنون

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (30)

مامانی محمد طاها
7 مهر 91 17:01
سلام تاب آرتین کوچولو خیلی نازه مبارکش باشه
چقدر هم بهش میاد.
مامانی مواظب باش موقع سرسره بازی پشت پاهاش زخم نشه
[h
چشم عزيزم.ممنون كه فكرشي.فدات
مهسا(مامان هستی)
7 مهر 91 17:51
وااااااااااای خاله چه تاب خوشگلی مبارکت باشه


مرسي مهسا.هستي گلموببوس



مامان پینار
7 مهر 91 20:03
مبارکت باشه عزیزم.


ممنون خاله جون
بابای ملیسا
7 مهر 91 23:47
با سلام . ضمن تبریک ولادت امام رضا (ع) وبلاگ ملیسا خانم با موضوع سالروز قمری عقد مامان و بابا به روز شد . خیلی خوشحال می شیم اگر به خونه مجازی ملیسا سر بزنید و با گذاشتن یک یادگاری ، کلبه مجازی ملیسا رو منور کنید . منتظرتون هستیم .


چشم حتما
خاله
8 مهر 91 9:43
دوست دارم


منم فدات
خاله آذين
8 مهر 91 10:45
اي جان ماشالا داري عروسك چشم رنگي.ديونتم


خاله خجاتم مي دي
دايي ميثم
8 مهر 91 10:46
ماشالا مردكوچولو.تابت مبارك.صندليت مبارك..فداي تو


دايي مرسي.زندايي خوبه
مريم
8 مهر 91 11:04
سلام خانومي.ماشالا به پسر خوشگلت .خوشم مي يادعكسارو توحالتاي واقعي مي ذاري .هرجوربچه راحته.خيلي كارتو دوست دارم.جيگرروببوس.من عضوپايه سايتشم.


ممنون خانومي.من با تعويض لباس بچه واذيت كردنش به خاطرگرفتن عكساي خوب مخالفم.دوست دارم توهرحالتي اون راحت باشه.بايدباهرتيپ ولباسي خاطره داشته باشه.ممنون دوست خوبم
مهدی
8 مهر 91 11:07
_________¤¤¤¤¤¤¤¤____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_______¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤________¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤ مهربون همیشگی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_____¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤___¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ من آپم ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤_¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ گذری ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نیم نگاهی ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ نظری ¤¤¤¤¤¤¤
__¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
____________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
______________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
___________________¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
_____________________¤¤¤¤¤¤
______________________¤¤¤¤
_______________________¤¤



مرسي مهدي جون.اب وهوا چطوره يك دفعه ديدي اومديما
خاله نفس
8 مهر 91 11:25
سلام دوست عزیز و جدیدم
ممنون بابتِ تمامیِ خوبیهات
دیدن کوچولوی نازت فقط به من انرژی میده و بس/ هزار ماشالااااااااااااااااااااااااااااااااا
[ خواهش مي كنم عسلم.من وآرتينم شمارومي بوسيم.خاله مهربون
مامان هانا
8 مهر 91 11:26
سلام ني ني نازي دارين خدا واستون نگه داره


مرسي خانومي.هانا روببوس
فلوریا مامان دیانا
8 مهر 91 11:51
سلام سلام صدتا سلام مبارکه ارتین جون خیلی تابت خوشگله دیانارو هم سوار می کنی؟؟؟ می بینی مامان پگاه این وروجک ها چطور سلطان قلبهای ما شدن! امروز قرار بریم نمایشگاه کتاب تبریز. از الان ذوق کردم .می خوام واسه دیانا کلی کتاب بخرم. ولی پگاه جون خودمونیم ها با خرید وسایل به بچه هامون بیشترین لذت رو ما می بریم چون لبخند قشنگ رو روی لبهاشون می بینیم. خدا حفظشون کنه. از طرف من روی ارتین جونو محکم ببوس


فلوريا سلام.راست مي گي دوست خوبم.خدا حفظشون كنه.دخترنازم روببوس.

مامان جون
8 مهر 91 11:53
اي فداي چشمات پسرنازم.هميشه بخندي عسلممباركككككككككككك


ممنون ماماني.دوست دارم
ليلا
8 مهر 91 12:12
پگاه جون اين جيگرو حسابي بخورش.چشماش منوكشته.اسپنددودكن خانومي


ليلا جون لطف داري.چشم.ولي چشم دوستاي خوب من شورنيست.بازم ممنون
كيانا
8 مهر 91 12:53
پگاه جون بخدانمونه اي.پايان نامه.شاگرداولي وبچه داري ومديريت سايت وورزش،گردش وتفريح،به خداهميشه به بچه ها ميگم هركه كم آورديادپگاه بيفته.دكتراتصميمت چي شد.بهم تل بزن.مندني يارفتني.هردوشونو ببوس. ماشالا آقاشده.


كيانا جون به خدا خيلي ازخودم مايه ميذارم.خداروشكرهمسرم كمكمه.ولي تنبلي وبيكاريو دوست دارم. همش دوست دارم مشغول باشم.بابت اون موضوع بهت زنگ مي زنم.فداي تو.
مرجان مامان آران
8 مهر 91 13:47
عزیز دلممممممم خیلی خوشگلو نازههههههههه
خدا حفظش کنه ایشالا حتما قرار بزاریم همو ببینیم عزیزم
فیس بوک ایدی مسنجری داری با هم در رابطه باشیم؟
یه جوری تو بهم برسونیم عزیزم


سلام گلم حتما.آره دارم.منتظرتم.عزیزموببوس
بابا هادي
8 مهر 91 15:28
فدايه پسرم قربونش برم عسله ديگه
علی کوچولو
8 مهر 91 16:05
دلت اومدبدون من بری پارک


مجبورشدم.ولی علی ناقلاهم بدون من رفته
رها مامان راستین
8 مهر 91 20:20
سلام پسر گل تاب خوشگلت مبارکمواضب خودت باش


مرسی خاله خوبم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
9 مهر 91 8:39
تاب خوشگلت مبارک. خاله واقعا زوده از الان تاب و سرسره. یک کم اجازه بده بزرگ شی بعدا شیطونیهات رو شروع کن.


مرسي خاله جون.چشم حرفتون روگوش مي كنم.
رهگذر
10 مهر 91 8:19
سلام .چه پسرنازي خداحفظش كنه.من آرتينوخيلي دوست دارم خيلي نازه.تابتم مبارك عزيزم


نظرلطفته گلم.فداي تو رهگذرمهربون
بابا گلي
10 مهر 91 9:36
مباركه مردكوچولو ما روهم سوارمي كني.فداي تو


بله باباگلي حتما.دوست دارم
ساناز
10 مهر 91 10:17
الهي من دورت بگردم.پگاه چه جيگري شده ماشالا.بوسسسسس خوردني من


مرسي عزيزم
مهدی
10 مهر 91 12:44
عکسارو گذاشتم دل ببره دیگه
تا دیر نشده پاشو بیا
مرسی از نظرهای خوبت


میام ولی بایدحسابی بگردونیم.
سحر
10 مهر 91 14:17
سلام ارتین جان خداحفظت کنه ممنون از اینکه منولینک کردی منم تورولینک کردم دوست کوچولوت طاها.


طاها من عاشق دوستای کوچولومم.بوسسسسسسس
مامان هانا
10 مهر 91 16:11
سلام عزيزم ماشالله پسر نازي دارين خدابراتون نگه داره - خيلي مواظب باشيد چون وسايل بازي تو پارك هاي ما زياد اعتباري ندارن


مرسی بابت راهنماییت.چشم.هاناروببوس


مامان بنیتا
10 مهر 91 16:35
سلام خوبی عزیزم
تاب خوشگلت مبارکت باشه گلم


سلام خاله دوست دخترم خوبه.مرسی
بابابزرگ گلشيد وارسطو
10 مهر 91 18:02
سلام ممنون كه سر زديد
بابابزرگ
11 مهر 91 7:05
عسلم خيلي حرفه اي سوار شده قربونش برم


ممنون بابابزرگ مهربون



zahra
30 اسفند 91 10:33
ســـــــلام
چقدنازی توعســــلم
خیلی خوشگلی گلکم


تشکر خاله زهرا