آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

غدای کمکی

1391/7/4 11:03
نویسنده : آرتین کوچولو
1,625 بازدید
اشتراک گذاری

به خاطراینکه ماما می خواست سرکاربره،غدای کمکی منوتو 5 ماهگی شروع کرد.

اولش توراکربهم غدا می دادولی به علت شیطنتهای من وپرتاب خودم به

 بیرون برام یک صندلی غذاگرفت،ماما وبابا بهار روزیروروکردن تایک صندلی

 موزیکال وتاب دار پیداکنن وبالاخره موفق شدن.

اینم عکسای غداخوردن من

مامان زودباش من گشنمه

به به خیلی دوست دارم 

بعدازغذا آب می خورم 

 

اینم صندلی خوشگل من 

موقع خوردن موزیک گوش می دم 

محو TV شده،

وروجک اداهات منوکشته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (17)

دوعاشق زیبا(سعید)
3 مهر 91 2:06
عالی بود


به نام عشق

به نام خدا خالق انسان، به نام انسان خالق غم ها، به نام غم ها بوجد آورنده ي اشكها، به نام اشک تسکين دهنده ي قلبها، به نام قلبها ايجادگر عشق و به نام عشق زيباترين خطاي انسان
ممنون سعید جان،نظرلطفته.




فلوریا مامان دیانا
3 مهر 91 19:56
ای جااااااااااااان، خاله چقدر تو خوش خنده ای. همش دلم می خواد بیام اون لپاتو بچینم. قربونت برم. نوش جانت. دیاناهم از 1 مهر شروع به غذا خوردن کرده. ماجراش توی وبلاگ هستش با مامان پگاه جون برو ببین

لام گلم.خوبي،پرنسس خوبه.ببوسش

مهدی
4 مهر 91 9:33
سلام مرسی از لطفت
شما بیاین من کوچیک فامیلام هم هستم
،پروفایلم فعاله،ممنون که لینکم کردی منم لینکت میکنم
حتما سر میزنم

ممنون دوست جونم.حتما مي يايم.

الهام مامان آوینا
4 مهر 91 10:28
سلام عزیزم. ارتین با صندلی غذا بهتر غذا یم خوره؟ راستش من برای دخترم نخریدم. اخه روروئکش جلوش میشه این کار را کرد. سینی جلوش برداشته میشه. واقعاٌ وسیله کاربردی خوبی هست. اخه برای این می پرسم که بچه ها باید بعد از یه مدت غذای له شده بخورن و دیگه میکس نباید بشه. چقدر هزینه کردید؟


آره گلم.خيلي دوسش داره به خصوص تابش رو.
فلوریا مامان دیانا
4 مهر 91 10:48
سلام به قند عسل خاله و مامان گلش.
پگاه جون ، این فرم های عکس ماله یه نرم افزار به نام Picture Collage Maker هستش.


سلا عزيزم .ممنون خيلي لطف كردي
مهدی
4 مهر 91 11:03
منم 5 تا خواهر زاده قد و نیم قد دارم
آرتینم مثل خواهر زاده هام
از طرف من ببوسش


ممنون دوست جون.شماهم نينييا روببوسسسسس
مامان بنیتا
4 مهر 91 11:23
سلام عزیزم نوش جونت خاله
قربون پسر باکلاسم برم که باید تو صندلی خودش غذا نوش جان کنه


ممنون خاله.دوست جونم خوبهههههههه.ببوسش
مهسا(مامان هستی)
4 مهر 91 11:34
عزییییییییییییییییییییز خاله الهی قربونت برم من
عزییییزم من خیلی دوست دارم شما و پسر گلی رو ببینم ولی من شمالم





عزيزمن دوستاي شمالي خوبي تو ني ني وبلاگ پيدا كردم. همشونم بهم لطف دارن اين دفعه اومدم شمال حتما مي يام ببينمتون.تهران منتظرتونيم.بوسسسسسسسس


فلوریا مامان دیانا
4 مهر 91 11:56
اگه از اینترنت دانلود کنی تا 15 روز رایگانه بعدش یا باید پول بدی یا پاک میشه. البته کار کردن باهاش یه کم سخته ولی اگه حرفه ای باشی برات آب خوردن میشه. منم از شوهرم یاد گرفتم.واقعا نرم افزار خوبیه. حتی میتونی کارت دعوت هم باهاش درست کنی.

ممنون ازراهنماييت عزيزم.كارمي كنم مشكلي داشتم بات درميون مي ذارم

مامان مانی
4 مهر 91 12:14
سلام به مامانی آرتین جون وخود گل پسری
ای جانم پسری رو ببین چه محو تلویزیونه
مرسی به ما سر زدی
ما هم لینکتون شدیم


ممنون خانومي.آره حسابي تلوزيوني ،عاشق آهنگه.
مرجان مامان آران
4 مهر 91 12:55
خیلی عکساتون قشنگ بود عزیزم
خدا پسرای خوشگلتم حفظ کنه بوسسسسسسس

مرسي عزيزم.من آران خيلي دوست دارم،حسابي ببوسش

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
4 مهر 91 13:11
سلام؛ عزیزم امیرعلی توی جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده ممنون میشم بهش رای بدید... امیدوارم بتونم جبران کنم...
نحوه رای دادن :
http://ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2
به این آدرس میرید و لطفا به عکس
"امیرعلی فروغی" رای بدید.
مرسی گلم.

چشم عزيزم.حتما راي ميدم.ببوسش گل منو

بابا هادي
4 مهر 91 13:58
فدايه پسرم برم جيگرتو
علی کوچولو
5 مهر 91 7:43
ارتین گلی دلم برات تنننننگ شده صندلیت مبارک باشه خوکشله


علي جونم دوست دارممممممممممممممم
مامانی محمد طاها
6 مهر 91 0:20
سلام ممنون از باز دیدتون من هم وبلاگتون رو لینک کردم


فلوریا مامان دیانا
10 مهر 91 13:03
سلام پگاه جون، دیانا خوبه و به خاله گلش سلام میرسونه؟ حال قند عسل ما چطوره؟ خوب غذا میخوره؟ اون روز رفتیم نمایشگاه ولی چون توی ترافیک شدید گیر کردیم خیلی دیر رسیدیم . فقط نیم ساعت گشتیم و بعد وقت تموم شد!!!! حداقل عرض نیم ساعت تونستیم 9 تا کتاب واسه دیانا بخریم. خودمون موندیم. کتاباش خیلی قشنگه. از سری کتاب های آموزشی نی نی هستش. اگه وقت شد شاید دوباره بریم. راستی امروز دیانا واسه ناهار قراره اولین سوپشو بخوره

سلام به مامان ودختراهل فرهنگ.سوپ خوردنت مبارک نوش جون عزیزدلم.کتابای قشنگتم مبارک.

یسرا سادات
28 مرداد 92 15:10
سلام وبتون خیلی باحاله ماشاالله هزار ماشاالله پسرتون خیلی خوشگله خیلی دوسش دارم از طرف من بوسش کنید به منم سر بزنید خوشحال میشم


تشکر مامانی .شما لطف دارید.چشم حتما سرمی زنم.شما هم گلتونو ببوسید