آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 6 ماهه شدم

1391/7/3 2:27
نویسنده : آرتین کوچولو
1,369 بازدید
اشتراک گذاری

تواین ماه کارای زیادی رویادگرفتم

مثل فشنک روسینه حرکت می کنم 

گاردچهاردست وپامیگیرم ویک کمی حرکت روبه جلو دارم.

ولی

مهمترین اتفاق این ماه ،نشستن من بودکه همه روشوکه کرد.

 

قیافم  حسابی مردونه شده،

عاشق موزیک به خصوص کانال PMCهستم

 گیتاریست حرفه ای شدم وعالی می زنم

با این توپا حال می کنم ودنیایی دارم

به خاطراینکه مامان میخواست سرکار بره،غذا کمکی روزودتر برام شروع کرد. 

فرنی،حریره بادم وسوپای خوشمزه ومتنوع،آب سیب و...

 

مرتب به حریم آشبزخانه واردمی شم وهمش تودست وبای مامانم.به قول مامان گربه آشپزخونم

  

عادت دارم روسینه بخوابم سراین مساله با مامان وبابا درگیرم.اجازه نمی دنننننننن

ازبلاستیک،مقوا،جعبه و...بیشترازاسباب بازیام خوشم می یاد وباشون حال می کنم

(ببینیدچقدرقانعم)

زانوبندم همجاهست بجزروزانوهام

عاشق مجله وروزنامم

خوش خندم وبرای همه می خندم

راس ساعت ٧ صبح بیدارم. ساعت ی١ شبم می خوابم.

ماکزیمم خوابم توروز٢٠دقیقه است تازه اگه به ماما  لطف کنم.

20دقیقه بعدازحمام افتخاردادن وخوابیدن

عاشق آبتنی ومرغابیامم

و

موقع خواب برای خودم لالایی می خونم. 

هرچیزیو به دندونام فشارمی دم جزدندون گیرامو(دکوری خریدیم)

یک مسافرت باحالم تواین ماه داشتم.سفر به اصفهان وشیراز

تومراسم عقددایی میثم شرکت کردم(مبارکههههههههه)

می بوسمتون دوستای خوبمممممممممممم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (9)

مامان بنیتا
4 مهر 91 11:32
ماشالا روز به روز نازتر میشی عزیزم


مرسي دوست خوبم.من عاشق اون لباساي دخترونه بنيتام.هوس مي ندازه يك دختربيارم
مهسا(مامان هستی)
4 مهر 91 11:36
الهیییییییییییییییییییییییییییییی قربونت برم من عزیزم


ممنون خاله جون
بابا هادي
4 مهر 91 13:57
عاشقتم گل پسر


منم ديونتم.
خاله پوپک
5 مهر 91 7:46
قربونت برم عزیزم به مامان بگو از طرف من یه بغل سفت با صد تا بوست کنه عزیزم دلم واست تنگ شده

ممنون خاله علي جون يگ گاز بگير.بوسسسسسسسسسسس

مامان امیرعلی(پسرک شیطون)
5 مهر 91 9:51
سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم ؛ پسرک شیطون من در جشنواره آتلیه آسمان شرکت کرده من و امیرعلی خوشحال میشیم که بهش رای بدید به آدرس زیر میرید و به نی نی "امیرعلی فروغی" رای بدید... http://www.ranking.studio-sky.com/Festival.aspx?fid=2 ممممممممممممممممممممممممممممرسی
رها مامان راستین
8 مهر 91 20:23
6ماهگیت گلم مبارک باشه آفرین که می شینی راستین هنوز نمیتونه


ایشالا می شینه.بجای من ببوسش.دوسش دارم
مامان آبتین
15 مهر 91 14:41
سلام گل قشنگم

روز جهانی کودک رو بهت تبریک میگم


مرسي خاله جون دوست جونمو ببوس
میترا
7 آبان 91 22:25
سلام...چه پسمل خوشملو جذابی ماشاله ماشاله


ممنون عزیز دلم
مهران
28 فروردین 92 21:56
ماشالاخیلی خیلی نازه
.اسفند دود کنید مامانش.رویایی عکساش.