آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

نمایشگاه

1391/7/17 10:53
نویسنده : آرتین کوچولو
2,150 بازدید
اشتراک گذاری

روزجمعه من ومامانم. به اتفاق هم رفتیم نمایشگاه مادر،نوزادوکودک ونمایشگاه نانو که مامانی عاشقشه.

نمایشگاه کودک خیلی خوب بودومامان جون برام کلی لباس،اسباب بازی ومحصولات فرهنگی خرید.تونمایشگاه نانوهم تقریبا من جزء کوچکترین بازدیدکنندگان بودم وکلی منو تحویل گرفتن.خدایی آدم بایددنبال علم روز باشه.چشمک

تونمایشگاه کودکم بااجازه مامانم شرکتا  کلی ازم عکس گرفتن.بابا خوشگلیم دردسردارهچشمک چشمک

من ومامانی که عاشق همدیگه ایمقلب

 

آر تین خوش خندهلبخنددرهمه حال می خنده

 

 

 اینجا عاشق این ماشینا شده بودم ولی هنوزخیلی کوچولو ام برای همین رفتم کفش نشستم وکلی همه رو خندوندم بابا قول داده تاتولدم برام بخره.

اینم یک عکس ازیرگشت به خونه

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (32)

بابابزرگ
17 مهر 91 6:51
عسلم چه حرفه اي سوارماشين شده حقش يه فراري خوشگله كلاهش هم محشره ؛الهي برچشم خوب صلوات.


بابا من جيپ دوست دارم .كلا باماشين شاسي بلندحال مي كنم.
مريم
17 مهر 91 9:17
الهي من فداي توبشم.خوشتيپ نانازخوشگليت به مامانت رفته.ماشالا به هردوتاتون واون داداش نازت.سرصبح حال دادي جيگر


اي واي خجالتمون مي دي خانومي.بوسسسسسسس


آذين
17 مهر 91 9:22
سلام به مامان وپسر اهل علم وفرهنگ.اي ول پگاه آفرين خدايي بابچه هم دست از سراين نمايشگاههاي فناوري برنمي داري.پشتكارت منوكشته.احسنت پگاه جون گلهاي منوحسابي ببوسسسسسسسس.روزت مبارك ني ني


مرسي آذين مي دوني من عاشق اينجورچيزام دست خودم نيست.فدات
ساناز
17 مهر 91 9:44
واي خدا تيپش منوكشته.عكاسا حق دارن دورت روبگيرن.آخه پسراينقدر خوشگل


ممنون عزيزم.بخدا جمعه تونمايشگاه شركتاي تبليغاتي ديونم كردن.
مامان جون
17 مهر 91 10:52
پسرم روزت مبارك.عزيزم ماشالا.روزت مبارك درپناه حق باشي
كيانا
17 مهر 91 11:17
مامان خوشگل وپسرش خوبن.نيني خوشگل ندوزدنت.بچه مثبت دوست داريم


Me too
مامان هانا
17 مهر 91 14:45
راستي يادم رفت عكس هاي جديد هانا رو گذاشتم


چشم حتما مي بينم.
مامان بنیتا
17 مهر 91 17:17
خب خاله جون خوشگلی درد سر داره دیگه با اون چشمای نازت البته ماشالا هم میگم همیشه خاله جونا


ممنون عزيزم .محبت داري.عزيزمنوببوس
فلوریا مامان دیانا
17 مهر 91 18:11
روزت مبارک قند عسل خاله. خییییییییییییییییللللللییییییییییی ماههههههههههههههههههههههههههییییییییییییییییی. بوس


دوست دارم خيلي زياد
بابا بزرگ ارسطو
17 مهر 91 19:59
سلام
ممنون كه راهنمايي كردين
روز آرتين جون هم مبارك باشه
صد وبيست سال جشن بگيرين براي آرتين جون


مرسي ارسطوجونو ببوس
مهناز
17 مهر 91 22:17
منم لینکت کردم عزیز دلم

تشكرعزيزم ايشالا دوستاي خوبي بشن

پگاه مامان پایا
18 مهر 91 1:24
روزت هزار بار مبارک عزیزم امیدوارم همیشه خندون باشی گل قشنگ


مرسي خاله عزيز ومهربون
مامان مانی
18 مهر 91 1:38
ای جانم به پسر علم دوست خودم
خاله جونی آخرش دانشمند میشی میدونم
قربون پسر نازم برم

ممنون خاله دوست جونموببوس
دايي ميثم
18 مهر 91 9:15
جيگرهرروزعاشق ترمي شم.ايشالا هميشه سلامت باشي.وعده ما .....خودت مي دوني


اي جان دايي باكمال ميل
ليلا
18 مهر 91 10:19
سلام پسرومادرعلم دوست. بابا مثبتا .پسر نازما هم خوشگله هم خوشتيپ.عكاسا حق دارن روهوابدوزدنت.


ليلا جون لطف داري.ازطرف من وآرتين بوسسسسس
سمانه مامان ستایش
18 مهر 91 11:47
روز کودک مبارک آرتین جان.
مرسی که به ما سر زدین.منم لینکتون کردم.
امیدوارم دوستای خوبی برای هم باشیم.
گلپسرو ببوس


مرسي عزيزم.دخترنازموببوس
زهرامامان عسل
18 مهر 91 11:53
پگاه جون چقدرناز شده.خداحفظش كنه .بزرگترشده بيشترشبيه آروينه.روي ماهشون روببوس.


آره عزيزم دارن كپ هم مي شن.اخلاقاشونم يكيه.عسل خانومي روببوس
عباس و زهرا
18 مهر 91 13:14
آپیم بیا ] ... منتظر حضور مهربونت


آناهیتا مامانیه آرمیتا
18 مهر 91 14:02
سلام ممنون که به وبلاگمون اومدین منم لینکتون کردم عزیزم
ماشاله چه پسرخوش تیپی همیشه شادباشیدوسلامت
راستی اسمتم خیلی دوست دارم عزیزم


مرسی خانومی.دخترگلموببوس.اسم شماعم ایرانی اصیل.منم عاشق اسمای ایرانیم
خاله نفس
18 مهر 91 16:35
قربونِ اون خنده هایِ نازت عزیزم

خاله جون خیلی خیلی کلاه بهت میاد جدی میگما بیشتر تر استفاده کن

مامانی حسابی پسرمونو ببوسین لطفا" یکیش محکمتر از بقیه باشه


چشم عزیزم.یک محکم محکم می بوسم
مامان ظریفه
18 مهر 91 18:07
سلام پگاه جون. ممنون عزیزم از لطفی که به آیلینم داری.

دوربینمو دادم به خواهرم تازه زایمان کرده. گرفتم حتما عکس جدید میزارم

واسه پسر خوشگلتم حتما اسفند دود کن. هرموقع عکسشو میبینمیه ماشالله از ته دل میگم خیلی جیگره پسرت

ممنون من حسابی منتظرم .نی نی جدیدم مبارکه.ببوسش
مهسا
18 مهر 91 18:51
سلام مرسی عزیزم بابت لینک منم وب گل پسری رو لینک می کنم [بوسه]
قربون آرتين جون برم من ماشاا.... به گل پسري خوش خنده انشاا..... هميشه خندون باشي عزيزم
ماماني ماشاا.... شما هم خيلي خوشگليد خيلي خوشحال شدم از ديدنتون بوسسسسسس


فدای تودوست بامحبت نظرلطفته عزیزم.بوسسسسسسسسسسسسس
الهام مامان لنا
18 مهر 91 22:09
ای جونم فینگیلی کوچولو چه مامان خوش تیپی داری مواظب مامانت باش کوشولو


مرسی الهام جونم.مادیگه پیرشدیم.خاله جون مواظبشم خیالت راحت
مامان بنیتا
19 مهر 91 1:41
با این مامان اهل علم و فناوری معلومه پسرمون حتما دانشمند هم می شه..البته یه دانشمند خوردنی!!


فدای تودوست خوبم.جیگرمنوببوسسسسسسسسس
دوعاشق زیبا(سعید)
19 مهر 91 1:41
خیلی خیلی عالی بود



عادت می کنیم

به داشتن چیزی و سپس نداشتنش

به بودن کسی و سپس به نبودنش

خیلی زیبابود.ممنون

تنها عادت می کنیم … اما فراموش نه




باباگلی
19 مهر 91 2:37
فدای اون نازنگات خوش خنده،انرزی بخش.آدم باخنده هات جون می گیرهعزیزم بخندتادنیا به روت بخنده


به بابابزرگم رفتم دیگه.بوسسسسسسس
مریم
19 مهر 91 8:25
ای جان سرصبح باعکس پست ثابتت منوسرحال آوردی جیگرپسزت وشما دوعاشق روبرم


فداي تو دوست گلم.خودم عاشق اين عكسشم.
کیانا
19 مهر 91 8:38
پگاه جون گناه ماچیه ازآرتین بزرگتریم.اونم کلی،
خدایا یکی مثل آرتین قسمت ماکن.مامان و بابا خوش قیافه .نی نم به شمارفته یک اسفنددودکن ماشالا

اي واي خجالت مي دي.قربون تومهربون.خودم برات پيداميكنم بسپاربه من.خيليا روبهم رسوندم.بوسسسسسسسسس




سمانه مامان ستایش
20 مهر 91 1:06
عکسای پست ثابتت خیلی قشنگن
خدا گلپسرو واسه مامان باباش حفظ کنه.
آرتین جونو ببوس


ممنون عزیزم
رها مامان راستین
20 مهر 91 17:28
آفرین پسر ناز وخوشگلی عکاسها حق دارن والا
مامان کورش
22 مهر 91 17:50
جدا حق داشتن عکس بگیرن پسر به این خوشملی وزیبایی جایی پیدا نمیشه بووووووووسسسسسسسسسسسسسسسسس در ضمن خوشگلیش به مامانش رفته


مامان کورش مرسی دوستون داریم.
فواد مقدمی
1 آبان 91 15:44
سلام آبجی وبت خیلی قشنگه من قبلا هم اومده بودم
آبجی خدا برات نگهش داره خیلی بچه شیرینیه خدا حفظش کنه آبجی براش اسفند دود کن موفق باشید
قلمتون پایدار یا علی


ممنون برادر مهربون