آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

باباجون دوست دارم

1391/4/16 19:30
نویسنده : آرتین کوچولو
2,641 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

باباجون دلم برات خیلی تنگ شده می دونم دل توهم خیلی تنگه،من اینجاخیلی بهم خوش می گذره.جات حسابی خالیه.زودبیا پیشمون ماچ ماچ ماچ

animated gifs of dividing lines- balloons

animated gifs of dividing lines- balloons

animated gifs of dividing lines- balloons 

animated gifs of dividing lines- balloons

 animated gifs of dividing lines- balloons

 animated gifs of dividing lines- balloons

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابا هادی
17 تیر 91 0:39
هادی فدات شه قربونت بابا داره اظهارنامه رد میکنه بابا چیکار کنم خوب دلم واست یه ذرست بابا رو ترکوندی با خندت بابا انقدر صورتتو چنگ نزن فدات عوظش بابا قول میده ببرت پیش ایزل بایراکدار استانبول بیزه خوش کچر جانم سن بنیم اوغلوم سن سن بنیم کندیم سن .اوت
بابابزرگ
17 تیر 91 10:11
الهي ،عسلم زده زير آواز قربونت بشه بابابزرگ دلم برات شده یک دره


الهام مامان لنا
18 تیر 91 14:28
ای جونم خیلی نازو جیگر شدی فدای اون لپات


سلام خاله الهام.دوست دارم بوسسسسسسسسسسسس
navid
19 تیر 91 0:10
/ارتین جون با دوستای جدیدت خوش میگذره ؟
حسابی با علی بازی کن و خوش باش. به مامان بگو تا میتونه ازتون عکس بگیره آخه بزرگتر که شدی همین ژست ها رو هم نمیزاری ازتون بگیرن . کوچولو از دور میبوسمت

سلام نویدعسلی.ممنون مامان که یک بندعکس می گیره.بوسسسسسسسسسسسسس واسه نویدجونی

مامان بزرگ برديا
20 تیر 91 16:36
گل پسر تا ميتوني دل همه رو ببر خوش بگذره كوچولو انشاا... كنار ماماني و باباي هميشه شاد و شاد شاددددددددددددددد باشي آفرين به اين مامان پگاه كه اين عكسهاي نانازو گرفته


سلام خاله محبوبه.خوبید.دلم براتون تنگ شده.اومدیم مامان پگاه حتما دعوتتون می کنه.بردیا گلیو ببوسید.سلام به عمو جون برسونید.بوسسسسسسس

خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:14
وای که عکسات یکی از یکی خوشگلتره