آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من وپسرخاله(1)

1391/4/13 13:01
نویسنده : آرتین کوچولو
1,679 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

اسم این کوچولو علیه.پسرخاله منه.علی قانونا بایدیک ماه ازمن بزرگترباشه ولی چون  خیلی عجله داشت به این دنیاقدم بذاره یک ماه زودتردنیاااومدوحالا دوماه ازمن بزرگتره.

 مادوتامعروفیم به کلاه قرمزی وپسرخاله

پسرخاله علی

هرکه مشغول کارخودشه انگارنه انگارکه قراره عکس دونفره باشه

اینجاهم تشکیل یه vدادیم به افتخارغلبه همه مامانابه مشکلات بارداریشون

وقتی آرتین وعلی چشم توچشم میشن خدامیدونه چی می گین وچه نقشه ای می کشن

هرکه به دینشه، یکی روبه پایین یکی روبه بالا

من درحال نگاه به لوستروعلی درحال بررسی مچبندش، آخه هردوکارگاهیم

اینجا استارت بی قراری ونق زدن من رقم خورد

مامان توراکرنشوندم تا  به خیال خودش ساکت بشم منم چنددقیقه ای آروم شدم

ولی بدقلقی من ادامه داشت...

  

اینجاهم که رسمازدم زیرگریه بااون صدای قشنگم

 مامان جونم مجبورشدلباسام روعوض کنه تاآروم بشم که خدایی کارسازبود

 

ولی علی ازاول تا آخرش خیلی آقابود 

آفرین علییییییییییی

خدایی مامان عجب صبروحوصله ای داره که ابااین اداهاوبداخلاقی ها بازم ازمن من عکس می گیره

ماجرا من وپسرخالم همچنان ادامه داره ...فعلا بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابابزرگ
14 تیر 91 8:42
عسل بابا خوش به حالت چه پسرخاله خوشگلي داري چشاش چقدرقشنگه خداحفظتون كنه بابائي سرچه باهم قهر كرديد ولي نه عكس پاييني ميگه نقشه اي توسرتون هست خدابه دادمامانا تون برسه هردوتاتونو بببببببببببببببببببببببببوسسسسسسسس


سلام.بابابزرگ ماخیلی همدیگرودوست داریم


بابا هادي
14 تیر 91 12:32
سلام به پسراي خوشجل .بابا خوش ميگذره دلم واست تنگه جيگرم پسرم فدات شم الهي قربونه موهات قربونه چشمات

باباجون منم خیلی دوست دارم بوس
الهام مامان لنا
18 تیر 91 14:34
عکسای هنری و جالبی بود خدا صبرتون بده با این وروجکا
اینم واسه علی کوچولو و آرتین موچولو

مرسی الهام جون،واقعا خداصبرمون بده،دوتاشون شیطونن وخوردنی

مامان پارسا جیگر
19 تیر 91 0:44
چه نی نی گولوهای بامزه ای خدا حفظشون کنه

مامان پارسا ممنون.پارسا جونی ببوسسسسسسسسس

خاطره مامان بردیا
23 تیر 91 10:15
به به چه پسر خاله با نمکی داری. چه خوب که با هم همسن هستید. انشاء اله در اینده برای هم دوستای خوبی باشید

خاله جون مرسی.بردیا را ببوسسسسسسسسسسس