آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اولین مسافرت

1391/4/8 18:52
نویسنده : آرتین کوچولو
1,282 بازدید
اشتراک گذاری

اولین سفرمن

سلام درتاریخ ١/٤/٩١ من اولین مسافرتم رو انجام دادم.اولین مسافرت من به استان خوزستان بود.به علت مسافت زیاد تا تهران من با هواپیمابه مسافرت رفتم وازاونجایی که عشق سرعت بودم اصلا تومسیر اذیت نکردم وپسر خیلی خوبی بودم.مهمانداراهم عاشق من شده بودن وهمش منو بغل می کردن وبام بازی می کردن من به مامان لطف کردم وتومسیر یک ساعت وپانزده دقیقه ای یک ربع خوابیدم.بابایی به خاطرکارنتونست بامابیادوقراره بعدابه ماملحق بشه.

مامان اینقدر اسباب واثاثیه آورده بودکه همون ابتدا ٤٠Kgاضافه بارداشتیم .لازم به ذکر٨٠%اونا مال من بود.برای همین دوربین به جای تو کیف مامان توی چمدون توبارجاشد برای همین از داشتن عکس توی فرودگاه وداخل پروازمعذورم.

 

این عکس تقدیم به باباجونم که دلم حسابی براش تنگ شدهماچ

 

 

اینجامثل حاجی بازاریا رومبل لم دادم  چشمک خدایی حال می دهزبان

اینجاآب دهنم به خاطردندونام راه افتاده وحاظربه زدن پیشبندنیستم.  عصبانی

درحال آوازخوندنم هاهاهاها

خیلی خوش خندم به هرلبخندی جواب می دم.قهقهه

عروسکای راکرخیلی دوست دارم به خصوص آقاتمساح سبز مژه

اینم من وآروین جون جونی  ابرو

حالاهم  بااجازتون میرم لالا وجیجی بخورم .

بای  بای  بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابا گلی
8 تیر 91 23:53
باباجون دوستت دارم


سلام باباگلی.منم خیلی دوست دارم ومی بوسمت
navid
9 تیر 91 12:26
سلام آرتین جون به خوزستان خوش آمدی .تبریک میگم اولین مسافرتتو . انشاالله سفرهای زیادی بری و پیش ما هم بییایی .
ما به شما خیلی نزدیکیم.

سلام نویدجونم.ممنون ازلطفت.شماهمبه ماسربزنیدخوشحال میشم.بوسسسسسسسسسسسسسس واسه نویدگلی

مامان بنیتا
9 تیر 91 15:53
سلام
ایشالا خوش بگذره عزیزم خاله رنگ سرمه ای خیلی بهت میاد

سلام خاله جون.ممنون بنیتاخانومی روببوس

بابا هادي
10 تیر 91 8:27
قربونه تفت برم بابا جيگرم عسلم پسرم بابا فدات قربونه چشمات اتل متل توتوله آرتين چقدر مهربونه .بابا مسافرت ساخته بهتا تپل شدي همه بگيد ماشالله .

بابا.خیلی خوش می گذره.جات حسابی خالیه.زودتربیا.بوس

الهام مامان لنا
11 تیر 91 1:58
فدای این خوشمل بشم خیلی جوجو شدی عزیزم


سلام خاله الهام.د.ست دارم کم پیدایی
بابابزرگ
11 تیر 91 8:12
عسل بابا انشاالله خوش بگذره دلم برات يه ذره شده كاش ماماني فيلمتو بزاره ماببينيم عكسا سيرمون نمي كنه آروين داداشو اذيت نكني هردوتاتنو بببببببببببببوسسسسسسسسسسسس

بابا اینجا نمی شه فیلم گذاشت.منم دوست دارم

بابابزرگ
12 تیر 91 14:03
عسل بابا برديا دندون درآورده كفتم مباركه قول داده عسل منو گاز نگيره خوش بگذره

سلام.ممنون

خاطره مامان بردیا
12 تیر 91 22:46
مسافرت حسابی خوش بگذره وروجک خان... روز به روز داری خوردنی تر می شیا


سلام مرسی خاله جون.دندون بردیامبارکه