آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 3ماهه شدم

1391/4/5 2:03
نویسنده : آرتین کوچولو
1,955 بازدید
اشتراک گذاری

سلام .من 3ماهه شدم.

 اینم چندعکس ازسه ماهگی من           

 

 

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

 

 تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

ادامه مطلب رو لطفا ببینید

سلام

من 3 ماهه شدم.

تواین ماه من کارای زیروانجام دادم:

١اول شروع به غلطیدن وحرکت به روی یه دست کردم.

٢- چندروزبعد  کاملا غلطزدم ودمروشدم. 

٣-به طرف چیزایی که مامانم جلوم می ذاره خیزبرمی دارم وحرکت می کنم.

٤-کاملا  اطرافیانمومی شناسم.

٥-تا مامانم لباس می پوشه یا روسری میزنه فکرمیکنم می خوایم بریم دردروکلی ذوق می کنم.

٦-عاشق دردرم.

٧-دندونای پایینم جونه زده ولثم سفیدشدومدام آب دهنم جاری می شه.

٨-حاطرنیستم پیش بندببندم.

٩-به کمک مامان وبابا دندون گیرموتودهنم می ذارم وباش بازی می کنم.

١٠-هرچیزی دم دستم باشه به سرعت برمی دارم وبه طرف دهنم می برم.

١١-جغجغه وعروسکای سبکم روتودستم می گیرم.

١٢-به دقت به دستم نگاه می کنم وباانگشتام بازی می کنم.

١٣-  عاشق  TVهستم به خصوص کانالای موزیک وکارتون.

١٤-ازآب بازی خوشم می یادوتووانم آب بازی می کنم.

١٥-حرکات داداشم ودیگران روتقلید میکنم.

١٦-به حرفای دیگران خوب وبادقت گوش می کنم.

١٧-اسمموکاملا می شناسم وبش عکس العمل نشون میدم.

١٨-ماشینمونوکاملا می شناسم وعاشق سرعتم واگه سرعت ماشین توترافیک کم بشه هه هه می کنم واعتراض دارم.

١٩-خوابم بهترشده وکمترمامان وبابام اذیت می کنم.

٢٠-وزنم 5900بوده وقدمم 63

٢١-آقون آقون میگم واصوات صدادار تولیدمی کنم مثل نا،نه،ام

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

بابابزرگ
5 تیر 91 7:02
بابافداي چشات بشه دلم برات يه زُره شده خوش به حال باباگلي طاقت نياوردم وروزه شكستم خوش بگذره بـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوسسسسسس




سلام.ممنون منم دلم تنگ شده.بای بای

مامان آوینا
5 تیر 91 15:00
الهههههههههههههههههههههههههی عزیزم. وقتی می خوندم دقت می کردم ببینم دخترما هم این کارا رو میکنه. دیدم اره عزیزم. الهی که سالم باشن و زود زود بزگ بشن...

سلام خانومی.آویناگلم خوبه.یک ماچ آبدارشششششش کن




مامان بنیتا
5 تیر 91 15:45
سلام
سه ماهگیت مبارک گلم


مرسی خاله.بنیتا دوست جونمو ببوسسسسسس
خاله سيما
5 تیر 91 18:15
سلام عزيز دلم از راه دور سبدي از بوسه برات مي فرستيم خدا نگه دار


خاله سیما مرسی.دوست دارم خیلی زیاد.منم می بوسمت
خاطره مامان بردیا
5 تیر 91 18:39
وای عزیزم. هزار ماشاء اله چقدر بزرگ شدی و تپل مپل شدی به مامانی بگو حتما حتما برات اسپند دود کنه عکسات هم خیلی ناز بود. مخصوصا اون عکس سومی راستی 3 ماهگیت مبارککککککککک


سلام خاله.مرسی بردیا نازنازیم ببوس.دل براش تنگ شده


هادی
5 تیر 91 22:51
قربونه پسرم برم هادی بیاد آرتینو بخوره

سلام بابا دوست دارممممممممممممممممممممم

رها
6 تیر 91 13:40
سلام کارای آرتین جونی مثل راستین به شما تبریک می گم که اینقدر وبلاگ قشنگی دارین

سلام رها جونم.آره همسن وسالن.راستین جیگر روببوسسسسسسسسسسس




بابا گلی
9 تیر 91 19:50
بابا جون توبابرادرت مثل ماهید

باباگلی دوست دارم خیلی زیاد

آبتین گل پسر مامان
16 تیر 91 15:40

to cheghadr mahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii azizam
booooooooooooooooooooooooooooooooos


سلام خاله جون.آبتین عسل روببوسسسسسسسسسس
مامان اراد
1 اردیبهشت 92 13:02
الهی خاله فدااااااااااااااااااااااااات