آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اولین حضورمن درعروسی

1391/3/9 23:20
نویسنده : آرتین کوچولو
1,576 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

                                     

اولین حضورمن درمراسم عروسی مربوط به تاریخ ٢٨/٢/٩١میشه.عروسی پسرعمه مامانی بود.احسان جون ونیکتا گلی ستاره های شب مجلس بودن. احسان جون دکترا برق داره وکاناداست.عروسم ارشدمعماریه وباعمو میره.اما منم حسابی موردتوجه بودم.عروس خانومی که خدایی مثل فرشته ها بود وزیبایی خدایی داشت همش دنبال من بود وبه مامانی می گفت پگاه جون نی نی کجاست.وکلی عکس باهام گرفت.مامانم حسابی نازشده بود.مامان وبابا کالسکه منوآورده بودن ومن اونشب حسابی پسرخوبی بودم.وحسابی توباغ می چرخیدم.باآهنگهای DJحسابی حال می کردم وهمش دست وپا میزدم ومی رقصیدمدنیایی پر از شکلک زیبا

مامان وبابا که از اولش وسط بودن ومنم پیش مامان جونی . 2 ساعتیم لالا کردم وحسابی به ماما وبابا حال دادم تاباخیال راحت  خوش بگذرونن .حسابی حال کردیم خدایی عروسی محشری بودوکلی انژی گرفتیم.لازم به ذکره که خیلیا با من عکس گرفتن خدایی خیلی مهم بودم وهمه دورم می چرخیدن.

والاخوشکلی دردسرداره.

 

این عکس مربوط به مراسم حنابندونه که منم تورقص نوروصدای DJروopen لالا تشریف دارم.

اینم عکسای من توعروسی 

 

اینم سفره خانه سنتی توباغ که حسابی به مهمونا حال میداد چای وقلیون و... 

 

 

عکسای خوشگل زیادی دارم ولی به دلایل امنیتی از گذاشتنشون معذورم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

بابابزرگ
9 خرداد 91 7:25
عسل بابا توخودت دامادي ماشاالله تيپتو برم الهي
ممنون بابا جونی

بابا هادي
9 خرداد 91 8:22
قربونه پسرم عسل تركوندي عروسيو بابا .بابا رقص از كجا ياد گرفتي بگو ببينم
خاله پوپک
9 خرداد 91 11:07
عزیزم همیشه به گردش

ممنون خاله جون جوننننننننننننننب

خاطره مامان بردیا
9 خرداد 91 15:26
به به می بینم که حسابی عروسی به آرتین کوچولو خوش گذشته. انشاءاله همیشه به جشن و شادی خوب مامانی عکسا رو با رمز می ذاشتی برامون

سلام خاله جون.ایشالا عروسی بردیا عسل.خاله جون فضای مجازی اایران احتیاط کامل می طلبه.

الهام مامان لنا
13 خرداد 91 2:22
الهی فدات شم خاله چه بزرگ شدی خوب خوش میگذرونیا


سلام خاله خوبی.لناجونم خوبه.آره کم کم مرد شدم.
آتنا مامان روشا
28 آبان 91 15:10
پکاه جون اگر دوست داشتی منو در فیس بوک آدرس پیج خودت روبده تا عکسهای خوشگلتو ببینم.


چشم حتما بهمون اسم add می کنمت گلم