آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من ودوستام

1391/3/11 17:28
نویسنده : آرتین کوچولو
865 بازدید
اشتراک گذاری

سلام چندروزپیش خونه دوتا از دوستای گلم رفته بودم یکتا وپارسا. یکتا 8 سالشه وپارسا 2سالش.حسابی بهم خوش گذشت پارسا فینگیلی که خودش نی نیه همش به من می گفت نه نه که ترجمش می شه نی نی.وهمه اسباب بازیاشو برام می یاورد ،خلاصه احساس بزرگی می کرد وحسابی ازم پذیرایی کرد.یکتا گلی هم مراقب پارسا بودکه مبادا شیطونی کنه.مرسی یکتا جون.

اینم عکس من ودوستای مهربونم یکتا وپارسا گلی

 niniweblog.com

 niniweblog.com

niniweblog.com

اینم خودخودم که  ازبس بازی کردمniniweblog.com حسابی خواب آلودم

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله پوپک
12 خرداد 91 0:03
یه بوس حسابی واسه سه گل عزیزم


مرسی عزیزم.بوسسسسسسسسس
بابابزرگ
13 خرداد 91 12:11
عسل بابا خوش به حالت چه دوستاي نازي داري يكتاگلي وپارسا جوني خدا هرسه تاتونو واسه مامان باباهاتون نگهداردانشاالله.

ممنون بابابزرگی.دوست دارم

خاطره مامان بردیا
13 خرداد 91 18:09
به به چند تا دوست داری خاله جون رنگ اون چشمات من و کشته ها به مامانی بگو زودی بلند شه بره برات یه اسپند دود کنه





مرسی خاله جون.مامان تواسپنددودکردن خیلی تنبله.بابا هم بدترازاون.من با اینا چی کارکنم.
مامان بزرگ برديا
16 خرداد 91 10:45
گل پسري داري خيلي ناناز ميشي مواظب با ش دخترا نخورنت يه عالم بوس براي خودت و دوستاي خوشجلت


سلام خاله جونم.مواظبم دختراگولم نزنن.بوس