آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من دوماهه شدم

1391/3/3 10:27
نویسنده : آرتین کوچولو
5,196 بازدید
اشتراک گذاری

 

کارای من تودوماهگی

1-اول دوماهگی منوختنه کردن خیلی دردم اومد واوف شدم

2-عاشق نور،لامپ ولوسترم،فکرکنم توآینده لوسترفروش بشم

3جدیدابه هرلبخندی جواب میدم ولبخندمی زنم

4-باصدای بلند با خودم واطرافیام حرف می زنم

5-بادهنم آهنگ می زنم هه هه اوم اوم اوووو-آآآآآ و....قصددارم یک آلبوم بدم بیرون

6-دیونه آینم وتوش حسابی می خندم وباش حال می کنم

6-اسباب بازیامو می شناسم وبعضیاشونو بیشتردوست دارم.

7-بابا ومامان وداداشیمو خوب خوب می شناسم.

8-حرکت افرادرودنبال می کنم.

9-حسابی دردری شدم.

10-گردنموخوب نگه می دارم

11-پامی زنم وخودم به سمت بالا حرکت می دم.

12-عاشق اینم که مامان آزادم بذاره ولباس تنم نباشه.

13-فقط پستونک مارک  NUKمیخورم اونم مدل ارتودنسی وهیچ مدل دیگه ای رو قبول نمی کنم.

14-عاشق بادی حلق ای یا رکابی وشورت هستم.حسابی گرماییم.

15-پتو که اصلا حاضرنیستم روم بندازم وبا پام شوتش می کنم.

16-دوست دارم همش باهام بازی کنن.

17- عاشق عروسی وتولد ومراسم شادم.باموزیک حال می کنم.

18-کارتون خیلی دوست دارم ونگاه می کنم.

20-زبونمودر می یارم بیرون  اینم بازی جدیدمهhttp://www.Bia2Net.ir/

21-دستاموتا ملچ ملچ می خورم هم موقعی که گشنمه وهم موقع بازی

22-جدیداقهرمیکنم ومی زنم زیرگریه،بایدنازم کنن یابوسم کنن تاآروم بشم

عکسای منو توادامه مطالب ببینید

 

 ایناعکسای منه

شکلکهای جالب و متنوع آروین

به هر لبخندی جواب میدمقهقهه

 

حسابی عاشق طبیعتم مثل مامانم

 

 

با لخت بودن حال میکنم 

 

عاشق آینم وخودشیفته شدم

سرموبالانگه می دارم 

عاشق این خرسم وباش حرف می زنم.وقتی جوابمونمی ده بغض می کنم ومی زنم زیر گریه 

زبونمودر می یارم وبازی می کنم بازی جدیدمه

آوازمی خونم ها ها  

 

هرمدل پستونکیو قبول نمی کنم

 

سریع میندازمش بیرون 

به دوربین خیره می شم تا عکسموبگیرن

 

ژستای مختلف وهنری می گیرم

 

مامان مخالف عینک دودی زدن منه،من مخالف کلاه آفتابی

برای همین چشمام تو آفتاب بسته می شهعینک

اینم یک عکس دونفری (من ومامانم)

اینم من ومامان جونم(مامان مامانم)

بعضی وقتاهم آرومم ،عجباتعجب

 

 حالا bye bye

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

خاله پوپک
3 خرداد 91 11:11
ماشالا خاله جان
قربونت برم که همه کارات هم مثل خودت خوشکله


سلام خاله مرسی علی کوچولو چطوره
مامان آوینا
3 خرداد 91 14:25
سلام.مامان آرتین جان. پست خیلی جالبی بود. خیلی جالب که آوینا هم دقیقاٌ این کار ها را انجام می ده علی الخصوص لوستر...
هر جاستید موفق و شاد و سالم باشید...


سلام خانومی.ممنون،آوینا گلی چطوره بهترشده دختر نازنازی
بابابزرگ
3 خرداد 91 15:50
عسل باباددررفته نازشوبرم الهي


سلام بابایی اگه پازم بگیری منم جیغ میزنما
بابابزرگ
3 خرداد 91 15:54
مباركه الهي كه صدساله بشي نازنازناز بوس بوس بوس يه دونه هم يواشكي گاز
خاطره مامان بردیا
3 خرداد 91 19:34
2 ماهه شدنت مبارک عزیزمممممم هزار ماشاء اله چقدر بزرگ تر شدی همه عکسات هم خوشجله

سلام خاله مرسی .بردیا خوبه،حسابی بزرگ شدم وشیطون.حسابی هم دردری شدم

بابا هادي
4 خرداد 91 17:19
هادي فدايه خنده هات قربونه قهر كردانات جيگر مني تو بابا زبونتو بخورم لوپاتو گاز گاز بگيرم چشمات چقدر خوشگله ....آخه پسر انقدر خوشجل
الهام مامان لنا
4 خرداد 91 20:23
سلام عسلم چه بزرگ شدی ماشالله
مامانی واسه آرتین جون پستونکی بخر که جولوش قوس داشته باشه تا دهنش بد فرم نشه
منم این روزا خیلی درگیرم داریم خونمونو عوض میکنیم که کلی کار دارم از طرفی امتحانام شروع شده و کلی عروسی داریم تو این ماه نامزدیه داداشمم هست حالا خودت قضاوت کن

سلام الهام جون.حق با شماست.پیشاپیش مبارکه.لناگلی ببوس

بابابزرگ
6 خرداد 91 7:14
سلام عسل جورابات چقدرقشنگه ماشاالله چش نخوري انشاالله
مامان هانیه سادات
6 خرداد 91 7:49
سلام.من هم لینکتون کردم.

سلام عزیزم ممنون منم شمارولینک کردم.بوسسسس

آبتین گل پسر مامان
6 خرداد 91 11:43
سلام به فینگیل خوشمل خودم
عکساتو دیدم
می بوسمت هزاربار



سلام آبتین عسل.ممنون که سرزدی.بوسسسسسسسس