آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

هدیه ختنه من

1391/2/12 17:37
نویسنده : آرتین کوچولو
2,091 بازدید
اشتراک گذاری

هدیه مامان وبابا برای ختنه من یک play Game موزیکال بود.خیلی دوسش دارم.

 

 

من عاشق چیزای رنگ رنگیم مامانی هم سلیقه منه وبرای همین تمام وسایل من رنگای شادومتنوع انتخاب میکنه

آرتین درزمین بازی

 

عاشق این زنبوره شدم وباش حرف می زنم هه هه اوم او خخ هوم هوم آآ(نیازبه مترجم  زبان نوزادداریم لطفا درصورت امکان اطلاع دهید)

هرطرف زنبوره می چرخه منم می چرخم

انعکا س نور آینه هاشم  خیلی دوست دارم.

مامان وبابای خوبم ازتون ممنونم بوسسسسس 

راستی بابابزرگ دیروزاومد دیدنم ولی من همش خواب بودم قراره شده برام یک بعبعی کوچیک قربونی کنه،مرسی بابابزرگ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابابزرگ
13 اردیبهشت 91 7:29
عسل بابازمين بازيت چقدرقشنگه كاش من جاي اون زنبوره بودم دست مامان بابا درد نكندسليقه ماماني مثل هميشه خوبه

سلام.سلیقه مامانی همیشه خوبه حق با شماست.همه می گن.منم خوشم اومده از زمینم







بابابزرگ
13 اردیبهشت 91 17:21
سلام عسل بابا زمين بازيت چقدرقشنگه دست گل مانمان وبابا دردنكند ماماني مثل هميشه خوش سليقه است كاش من جااون زنبوره بودم مثل اينكه خيلي خوشت آمده باهاش حال مي كني

آره خیلی دوسش دارم.باش حرف می زنم.بای

الهام مامان لنا
13 اردیبهشت 91 23:34
مبارکه عزیزم ماشالله به این مامان وبابای با سلیقه

سلام خاله ممنون.لناجونم خوبه؟

خاطره مامان بردیا
14 اردیبهشت 91 15:36
به به چه خوشجل... مبارکت باشه عزیزممممممم. دست مامان و بابای مهلبون درد نکنه

سلام مرسی خاله.بریا رو ببوس

خاله پوپک
14 اردیبهشت 91 17:06
قربونت برم خاله جون همه چیزات مثل خودت خوشکلن

مرسی خاله جونم.علی ببوس

بابا هادي
16 اردیبهشت 91 9:37
مباركه بابا جونم . وايسا بزرگتر بشه اي يه m 17 و يه كاليبر 45 ميگيرم باخم بريم تفنگ بازي آخ جونم

مرسی بابا اکشن خودم

مامان پارسا جیگر
16 اردیبهشت 91 15:22
مبارکه و چه نی نی نازی خدا حفظش کنه

مرسی خاله.پارسا جیگروببوس

بابابزرگ
17 اردیبهشت 91 7:10
عسل پسر شنيدم رفتي حموم پانسمانت افتاده ديگه بهانه اي برا بازي كردن نداري قربون چشاش بره

سلام بابا بزرگ خیلی دوست دارم.بوسسسسسسس

مامان اوینا
17 اردیبهشت 91 17:02
سلام. قدم نو رسیده مبارک باشه. زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه. هدیه ختنه کردنتون هم خیلی زیباست... به ما هم سر بزنید...


سلام آوینا جونم خوبه.چشم سرمی زنیم