آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مدل مو

1391/2/18 15:54
نویسنده : آرتین کوچولو
2,409 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام

من الام 52 روزم شده وحالا داستان امروز:

یکی ازبهترین مواقعی که من درزمینه عکس گرفتن باماما همکاری می کنم زمانیه که لباسامودرمی یاره.اگه پوشکم روبازبزاره تاصبح هیچی نمی گم وهمش بازی می کنم.چون احساس راحتی می کنم ولی به دلایل امنیبی مجبورن منو پوشک کنن.

 امروزمامان خانمی دلش هوای آرایشگری کرده بود که چندمدل موروی من پیاده کرده

 مشاهده کنیدودرپایان نظردهید.

مدل چتری

 

حتماتماشاگنید

 

مدل فرق یک طرفه

 

 

مدل fashion(فشن)

لطفا بگیدکدوم مدل بیشتربهم می یاد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان بنیتا
18 اردیبهشت 91 18:07
سلام جانم عزیزم مدل فشن خیلی بهت میاد

سلام بنیتاگلی خوبه،ممنون از نظرتون.

خاله پوپک
18 اردیبهشت 91 21:00
قربونت برم خاله جان هر جوری باشی خوشکلی من به فرق یه وری رای میدم

مرسی خاله.ممنون ازنظرت.علی عسل ببوس

بابا هادي
19 اردیبهشت 91 11:06
فدايه چشمات
خاطره مامان بردیا
19 اردیبهشت 91 13:36
آخ که من می میرم واسه هر 3 تا مدلش اما فرق یه طرفه رو بیشتر می پسندم راستی این مامانی جای درس خوندنشه این کارا؟ اره ؟

سلام مامانی منو بی زتون گیرآورده.مدلم کرده هنوزم برام برنامه ها داره.همشم از درس فراریه.

بابابزرگ
19 اردیبهشت 91 16:19
بابا قربونش بره خودش هم بافرق يه وري راحته ميگي نه تريپ شو مقايسه كن بوس بوس هزاربوس

بابایی همش بهم می یاد.خودم خوشتیپم دیگه.خوشگلم هستم.بوسسسسسسسسس

مامان آوینا
20 اردیبهشت 91 16:04
سلام. به نظر من هر سه ولی فشن یه چیز دیگس... بارک ا... به مامانت


سلام ممنون خاله جون.نظرلطفت عزیزم.آویناجونم ببوس