آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من 40 روزه شدم

1391/2/7 20:59
نویسنده : آرتین کوچولو
1,453 بازدید
اشتراک گذاری

4٠ روزگی من

 شکلکهای جالب و متنوع آروین شکلکهای جالب و متنوع آروین

روز40 ام مامان تنهایی  دریک اقدام شجاعانه منو حموم دادعجب شجاعتی،منم کاملا باش همکاری کردم وتووانم آروم نشستم،تامنولیف بزنه وسرمو بشوره،

شِکلَــک هایِ مانـــی

اینجا پسرگلم 4٠ روزه شده وار چله دراومده فدات بشن مامان وبابا

اینم من ومامان جونم

شِکلَــک هایِ مانـــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

الهام مامان لنا
8 اردیبهشت 91 13:29
آفرین مامان شجاع

سلام عزیزم لناجونم خوبه.می بوسمت

خاطره مامان بردیا
8 اردیبهشت 91 21:31
جون دلمممممممممممم. 40 روزگی مبارک خاله جون. دیگه داری بزرگ می شی حسابی. مامان پگاه اسپند برای آرتین جون فراموش نشود

ممنون خاله خوبم،چشم دود می کنم.بردیا عسلو ببوس

بابابزرگ
9 اردیبهشت 91 8:50
سلام عسل پسر وقتي شنيدم آمدي خونه ما حل وهواي مسافرت ازسرم پريد دلم مي خواست پيشت باشم چه تيپي زدي خنده هات دل بابارا برده كلاشوبرم بووووووووووسسسسسسسسس

سلام بابابزرگ،حالا بی خبرمیری،شاید من سفارش داشته باشم،دفعه بعد خواستی بری مسافرت بم بگییا

بابابزرگ
9 اردیبهشت 91 8:55
عسل بابا كتوني هات مبارك كجا توپ ميزني تراختور ياچلسي

مرسی،اولش بابام خواست طرفدارپرسپولیسم کنه ولی تیمش حسابی گندزد.حالامیخوام طرفدارتیم داداشی ومامانی بشم،استقلالی

مامان یکتا
21 اردیبهشت 91 9:14
تاج از فرق فلک برداشتن

جاودان آن تاج بر سرداشتن

در بهشت آرزو ره یافتن

هر نفس شهدی به ساغر داشتن

روز در انواع نعمت ها و ناز

شب بتی چون ماه در بر داشتن

صبح از بام جهان چون آفتاب

روی گیتی را منور داشتن

شامگه چون ماه رویا آفرین

ناز بر افلاک اختر داشتن

چون صبا در مزرع سبز فلک

بال در بال کبوتر داشتن

حشمت و جاه سلیمانی یافتن

شوکت و فر سکندر داشتن

تا ابد در اوج قدرت زیستن

ملک هستی را مسخر داشتن

برتو ارزانی که ما را خوش تر است

لذت یک لحظه “مادر” داشتن !

روز مادر مبارک عزیزم

مرسی مامان گل.روززن به شما هم مبارک عزیزم.