آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

اولین مهمونی رسمی زندگی من(تولدبردیاجون)

1391/2/7 20:58
نویسنده : آرتین کوچولو
1,161 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی،مامانی به خاطر کارای پایان نامش سرش شلوغ ودیربه دیر سایت منو مدیریت می کنه،به خاطر همین ازدوستای گلم معذرت میخوام.

 

اولین مهمانی رسمی من در37 روزگی

من به همراه بابایی ومامانی پنجشنبه به تولد دوستم بردیا رفتیم.بابا زودتر اومدخونه تابه مامان کمک کنه ومنونگهداره، تامامان هم خودش آماده بشه هم من آماده کنه ،منم  نامردی نکردم وتا دقیقه آخر شیطونی کردم ونق زدم.شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے

توراه رفتن ،هرکجا ترافیک روان بود می خوابیدم وهرجا شلوغ بودبیدارمیشدم ونق می زدم.مامان گفت نوزادم معنی ترافیک می فهمه،

خلاصه بالاخره رسیدیم وتولدبازی کردیم. دوستای جدید پیداکردم،نینی های حوشگل وناز، من پسرخوبی بودم واونجا اصلا اذیت نکردم،وحسابی هم بهمون خوش گذشت.خاله خاطره وعمو مهدیم حسابی به ما لطف داشتن.

عکسای قبل ازرفتن

 

 

عکسای اومدن به خونه

اینم بعد ازتعویض لباسم وبی هوش شدنم

عکسای تولدم بعدا مامان با رمز می ذاره

خاله یک خرس به عنوان gift به من داد،  شِـکـْلـَکْ هآے خـآنــــومے    مرسی خاله

بردیاجون تولدت مبارک                                 

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

       

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

nastaran emami
8 اردیبهشت 91 12:01
عزیزم ارتین جون ماشالا مردی شدی خوشگل زن دایی من قبلا هم برات نظر دادم فکر کنم نرسیده عکسا همه قشنگ هستن چون خودت قشنگی می بوسمت

سلام زندایی؛ممنون شما لطف دارید.سلام به امید جان برسون.بوس

خاطره مامان بردیا
8 اردیبهشت 91 21:30
اوخیییییییییییی عزیزم. خیلی خیلی خوشحال شدم دیدمت پسر نازنازی انشاء اله دفعه بعدی که میای خونمون دیگه از دی جی و سر و صدا خبری نباشه و اذیت نشی گلم ما منتظریما

مرسی خاله،سال بعد توتولد خودم گرمش می کنم.دیگه صداش اذیتم نمی کنه،می خوام حرفه ای برقصم وبرم مسابقات رقص




بابا هادي
9 اردیبهشت 91 10:28
جيگر . آخه پسر انقدر خوشگل ميشه ؟فدات شم بابا

چیکنم دیگه،خوشگلیای همه رو کش رفتم

عمو يونس
9 اردیبهشت 91 10:28
سلام آرتين .عمو فدات شه خيلي خوشگلي عمو

مرسی عمو ایشالا نینی خودت

بابا هادي
9 اردیبهشت 91 10:30
قربونت برم بابا انشااله تولد خوت همه دوستات و برديا رو هم دعوت ميكنيم . بابا ميتركونيم جيگرم.

باشه حسابی می خوام تمرین رقص کنم،هلیکوپتری بادادش آروین بترکونیم.پایه ای بابا

خاله راحله
12 اردیبهشت 91 16:53
عزیزم چقدر نازه این نینی خدا واستون حفظش کنه

سلام خاله ممنون چشماتون ناز می بینه.بوس