آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

ماجرای عکاسی

1391/2/1 12:56
نویسنده : آرتین کوچولو
2,071 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام

قرارشدآرتینو آتلیه ببریم ازش عکس بگیریم، گفتم بزاریک تمرین تو خونه انجام بدم،ببینیم افتخارمی ده یانه؟

اول: پوشکشو عوض کردم

دوم :دست وصورتشو شستم

سوم:شیر بهش دادم

سه مرحله بالا رو انجام دادم که سرحال بشه (به خیال خودم)

چهارم :لباسشوعوض کردم

پنجم :خواستم عکس بگیریم که خوابش برد

خلاصه یک نیم ساعتی طول کشید تا آفا سر کیفش بیداربشه،دوباره شیر خوردن

بالاخره بایک بدبختی چندتا عکس گرفتم.حالا فکرش کنید توآتلیه باید چنددست لباسم عوض کنه چی می شه؟

تازه تو این 10 دقیقه 5 دقیقه نق زده ببینید:

لطفا عکساروتوادامه مطلب ببینید.مرسسسسسسسسسی

تواین عکسا من٣٥  روزم شده.  

   

                    

 

از دو هفته پیش گردنشو بالامی گیره،ماشالا عسلم

کمکم نق زدناش شروع شد

اینجاهم کلا آقا فکرکردن شخصیت مهمی هستن ورو دنده چپ افتادن که نزارن من عکس بگیرم

موفق هم شدن

niniweblog.com

 

حالا بگید ما چی کارکنیم بااین آقا،احتمالا یک صبح تاشب باید توآتلیه بشینیم تا آقا هروقت دوست داشت افتخاربده،یایک عکاس 24 ساعته دعوت کنیم بیاد خونه.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

abtin
29 فروردین 91 23:18
سلام
آرتین گلم رو ببوس

سلام خاله مرسی


بابابزرگ
2 اردیبهشت 91 7:21
عسل پسر كي ميگه 35روزه 9ماه هم اضافه كن چش نخوري انشاالله
وَإِن يَكَادُ الَّذِينَ كَفَرُوا لَيُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْرَ وَيَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ


ممنون بابابزرگ

مامان جون
3 اردیبهشت 91 1:22
فدای توعروسک بشم من

دوست دارم مامانی

بابا گلی
3 اردیبهشت 91 1:23
پسرخوردنی شدی می خورمتا

ممنون بابا گلی

خاطره مامان بردیا
6 اردیبهشت 91 12:17
آخیییییییییییی عزیزممممممممم پگاه جون من فکر کنم برای آتلیه بردن خیلی زود باشه. مطمئن باش که هم خودش اذیت می شه و هم شما رو اذیت می کنه. ما بردیا رو اولین بار 6 ماهگی بردیم که رسما بیچاره مون کرد.

مرسی خاطره جون،فکرکنم حق باشمات،همینجوری هم واقعا عکس گرفتن ازش سخته.

مامان آبتین
7 اردیبهشت 91 2:44


سلام مرسی خاله جون

مامان يگانه
7 اردیبهشت 91 19:50
سلام
تازه كجاشوديدين بزرگتر كه بشه يكجور ديگه،همش تكون ميخوره يكجا وانميسته ازش عكس بگيري

سلام،حق باشماست،چاره چیه خانومی