آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 21 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

خواب بهاری

1391/1/23 21:35
نویسنده : آرتین کوچولو
2,444 بازدید
اشتراک گذاری

سلام

این چندروزه خوابم بهاری شده،همش دوست دارم بخوابم.به خصوص عصرا،آخ که چه حالی میده.

هرازگاهی بلند می شم یک اهه اهه میکنم مامان بهم شیرمی ده ،دوباره می خوابم،هرکاری کنه بازم میخوابم.بابابزرگ دوبار اومده  پیشم هرکاری کرده بیدارنشدم که نشدم. مهموناهم که میان چشم روشنی من ،اکثرمواقع خوابم .چشمامو بازمیکنم یک عشوه می یام دوباره می خوابم.یک لبخندم میزنم که همه برام غش می کنن. قهقهه

اینم یک سری از عکسای من در٢٨ روزگی

 عروسک مامان وبابا

فدای اون لبخند توخوابت

چشمام مست خوابه

توپولی منی

 

 مدل باباش می خوابه

خرس کوچولو مامان وبابا 

فدای خوابیدنت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاطره مامان بردیا
24 فروردین 91 8:19
آخییییییییییییی چقدر عکسات نازه. مخصوصا اون اولی و سومی

مرسی خاله خاطره.بردیا جون ببوس

الهام مامان لنا
25 فروردین 91 4:15
الهیییییییی
جوجو
عکساتو که میبینم یاد روزهای کودکی لنا جلوی چشام میان
کوچولو اینقدر مامانیو اذیت نکن اینم واسه اون صورت ماهت

دوست دارم خاله الهام.چشم اذیت نمی کنم.

یلدا
26 فروردین 91 0:16
آرتین جون وبلاگ خیلی خوشگلی داری. خودتم خیلی نازی. دست مامان گلت هم درد نکنه. شاد و سلامت باشی.

سلام مرسی خاله یلدا یکتا وپارسارو ببوس

بابا هادي
27 فروردین 91 15:02
چشامتو عشقه ؟