آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

من یک ماهه شدم

1391/1/27 13:45
نویسنده : آرتین کوچولو
2,910 بازدید
اشتراک گذاری

من یک ماهه شدم   niniweblog.com         niniweblog.com

کارهای جدیدمن:

من پدرومادرم رو کاملا می شناسم ازقبلم صداشونو می شناختما ،از تودل مامانی.ولی الان کاملا می شناسمشون.

پاهامو به زمین فشار می دم وبه بالا سرمی خورم به خصوص رو تشک تعویضم که لیزه.آخ چه حالی میده سرسره بازی

شیشه شیرمو کمک می کنم ونگه می دارم.

 اگر مایل نباشم پستونکمو دستشو می کشم واز دهنم بیرون می یارم.یا پرتش می کنم بیرون.

شکلک های محدثه  

اینقدرورجه ورجه میکنم که پوشک ولباسامو به سختی می شه عوض کرد

niniweblog.com

از خودم اصوات درمی یارم ،اپرااجرامیکنم.ه ه ه،او او او،ها ها ها،اوم اوم اوم و

niniweblog.com           niniweblog.com      niniweblog.com

غدد اشکیم باز شد وگریم اشک داره عین مروارید شده.

پیشبند ویا دستمال شیرمو که می ذارن حسابی ساکت می شم.چون می دونم شیرتوراهه.آخ جون

صدای تکون دادن شیرم روتوشیشه می شناسم.

لالایی خوابمو که مامان توMP3 ریخته کاملا می شناسم وباش آروم می گیرم.

حمام رو خیلی دوست دارم وازآب نمی ترسم.     niniweblog.com

 

یادگرفتم کفرمامان وبابامو چطوردرآرم،شبا نمی خوابم به همین راحتی.

تا سوار ماشین می شیم انگارصدساله نخوابیدم وراحت می خوابم.(مامان دیشب به بابا گفت بریم براش ماشین کنترلی وسنسرداربخریم وشبا بداریم توش تا توسالن بچرخونتش.)

niniweblog.com

راکرمو دوست دارم وباش ارتباط برقرارکردم.

گرما رو دوست ندارم.و اگه گرمم باشه همش نق می زنم.اوه اوه اه  اه

یادگرفتم قهرکنم،اگه گریه کنم ومحلم نذارن قهر می کنم.اونوقت باید نازم کنن ومنتمو بکشن تاآشتی کنم

  شکلک های محدثه

 لطفا عکسای یک ماهگیمودرادامه مطالب ببینید.مرسی


 پایان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاطره مامان بردیا
27 فروردین 91 13:08
آرتین جون یک ماهگیت مبارککککککک

سلام خاله خاطره.ممنون.بردیا خوش اخلاق ببوس

بابا هادي
27 فروردین 91 15:01
عاشقتم بابا قربونت برم قربونه چشمات عزيزيم .باا امشب ايزل حساسه بيداري ديگه؟

آره بیدارم ایزلم دوست دارم

بابابزرگ
29 فروردین 91 12:16
رنگ چشات نوع نگات خنده رولبات دلمو برده عسل بابا

حالاکجاشودیدی بزاربزرگتربشم،ببین چه جیگری می شم