آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 22 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

برنامه صبحگاهی من

1391/1/21 14:14
نویسنده : آرتین کوچولو
1,662 بازدید
اشتراک گذاری

 سلام من امروز٢٦ روزم شده وحالاماجراهای من:

من هرروزبین ساعت ٨تا ٩ صبحبیدارمیشم. ماماناول بهم شیرمی ده تاسرحال بشم،بعدپوشکم عوض میکنه،منومیشوره،روغن مالیم می کنه،ماساژم می ده،ورزشم میده آخ که چه حالی می ده.

بعدلباسامو عوض می کنه،لوسیونم میزنه ومی ذاره من بازی کنم تا خوابم ببره،مدل خواب من خیلی بده ،یکی باید تکونم بده تابخوابم ولی تامنوتوجام می ذارن بیدار می شم واینجاست که مامانی حسابی کلافه میشه وتعجب می کنه

 

گریه خواب من

گیج شدن من

 

خواب خرگوشی من

هنوز ١٠ دقیقه نشد که من بیدارشدمSmilie (41)

  

 تلاش دوباره مامان برای خواباندن من

 خوابیدن دوباره من

 بین خودمون باشه ١٥ دقیقه بعد بیارشدم ومامانی حسابی کلافه شدن

آخه طفلی به هیچ کارش نمی رسه مامان دوست دارمشکلک های محدثه

 شکلک های محدثه

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

بابا هادي
22 فروردین 91 11:04
فقط بارسا

بابایی امشب برات دارم.هاهاها