آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

عکسای شیراز

1391/6/25 1:08
نویسنده : آرتین کوچولو
3,082 بازدید
اشتراک گذاری

خوشا شیرازووصف بی مثالش

جاده اصفهان-شیراز

بازاروکیل 

روصنایع دستیا مانورمیدم 

حجره های بازاروکیل

 آرامگاه حافظ

 

 

عکسای بعدی روتوادامه مطلب ببینید

ممنوننننننننن 

 

 اولین بستنی وفالوده ای که خوردم تو حافظیه بود

باغ ارم 

 

 

 

 

 

من وعلی درحال سوختگیری 

من وعلی

ازبس باغ ارم زیبابودبه وجداومدم و برای اولین بارنشستم 

بعدیک هویی نقش زمین شدم و... 

حسابی توحوض شربتخانه باغ ارم آبتنی کردم 

وخیسس خیس شدم 

آرامگاه سعدی 

یک توقف توراه برگشت

 

ازبس تومسیرتوصندلی نشسته بودم تا خونه رسیدیم نشستم

 

بای بای

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

بابا هادي
25 شهریور 91 9:29
قربونت برم خيلي خوش سفري ان شاء الله هميشه سالم باشي تا باهم بريم مسافرتاي خوب و باحال جيگگگگگگگگگگگگرتو
بابا هادي
25 شهریور 91 9:35
قربونت برم شناگري ديگه


بابا دوستتتتت دارم.خیلی
مامان بنیتا
25 شهریور 91 11:41
آخی خیلی قشنگ بود امیدوارم همیشه در کنار هم خوش باشین


فدای تو ودخترگلت.دوستون داریممممممممممممم.بوس


خاله آذين
25 شهریور 91 13:06
فقط بايدتوروخورد.اونم درسته.عاشقتمممممممممممم.ديونتمممممممممم


خاله من حیفم رحم کن.بوسسسسسسسس
خاطره مامان بردیا
25 شهریور 91 14:59
جونم... چه عکسای خوشجلی. معلومه حسابی بهت خوش گذشته ها وروجک اولین بستنی فالوده هم نوش جونت خوشگلم


مرسی جاتون خالی.بردیا گلمو ببوس
بابابزرگ
26 شهریور 91 8:06
خيلي خوشگلند
بابابزرگ
26 شهریور 91 8:19
قربون خنده هاي دلبرعسلم برم
دستتون درد نه كند عكسهاي خوبي گذاشتيد.


مرسی بابا جون.دوست دارم.
مامان دیانا
26 شهریور 91 8:58
سلام
بابا ماشاله به دل و جرات! ما که بیشتر از 30 کیلومتر این ور اونور نمیریم. فکر می کنم حسابی خوش گذشته باشه امیدوارم همیشه لبخند روی لبهای آرتین جان حک بشه و سایه پدر و مادر بالا سرش باشه. از طرف من و دیانا صورت ماه آرتین جون رو ببوس عزیزم.

مرسی عزیزم.نترس ماشالا بزرگ شدن.فدای تو وکوچولوگلت.بوسسسسسسسسس

الهام مامان آوینا
26 شهریور 91 10:17
ای جانم. چه عکسات ناناز افتاده خاله...


سلام الهام جون.مرسی عزیزم.لطف داری.آویناگلم خوبه.بوسسسس واسه دوتاتون
.دوستون دارممممممم

الهام مامان آوینا
26 شهریور 91 10:18
بستنی و فالوده نوش جونت باشه. گوشت رونت باشه...
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
27 شهریور 91 8:47
وای خیلی عکسها خوشگل بودن. هوس سفر به شیراز کردم. همیشه به سفر و شادی.


ممنون عزيزم.شيرازخيلي قشنگه،مردماي خوبيم داره.ايشالا يك بارباهم بريم.بوس واسه گل پسر عزيزم.


فلوریا مامان دیانا
28 شهریور 91 23:48
سلام به روی ماه ارتین جون و سلام ویژه به مامان خانومش. عزیزم ما ساکن تبریز هستیم. حیف شد وگرنه خیلی دوس دارم توی ای جمع ها باشم. عکس دسته جمعی بچه هارو که می بینم دلم غش میره. انشاله خوش بگذره بهتون . جای من و دیانا خالی. بوس


سلام عزيزم.ايشالا اومدي تهران حتماببينيمت.منتظريم.عسل منوببوس
دوعاشق زیبا(سعید)
29 شهریور 91 1:21
عالی بود


ممنون لطف داريد.
خاله پوپک
30 شهریور 91 10:56
قربونت برم خاله جون دلم میخاد سفت بغلت کنم عزیز خاله
خاله عاشقتممممممممممممممممم
شیدا مامان پانی
3 مهر 91 10:25
ای جان چه جیگری یه عالمه بوس از طرف خاله شیدااااااااااااااااااااااااا
ممنون به وبم سر زدی دوست جونم
وب پانی
http://pani88.niniweblog.com/


سلام شيداجون.پاني منويك عالمه ببوسسسسسس
مامان محمد ماهان
14 مهر 91 11:33
قربونت برم خاله جون
ایشالا همیشه به سفر
ممنون از اینکه لینکمون کردی دوست جون


مرسی عزیزم.نی نی نازوببوس
پری شب
22 مهر 91 15:33
ای جان دلم عزیزم مثل ماه می مونی گللممم ماشاالله
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:21
عجبی به شهر ما هم یه سری زدین.... امیدوارم بهتون خوش گذشته باشههههههههههههههههه