آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سفربه مشهد(دومین مسافرت)

1391/6/17 11:35
نویسنده : آرتین کوچولو
1,006 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم

ببخشیدکه این چندوقته دیربه دیربه وبلاگم سرمی زنم.مامانی حسابی درگیراسباب کشیه،منم که بقیه توانشو می گیرم.طفلی ازپا دراومده. تازه دوهفته دیگه مرخصی ماما تموم می شه وبایدبره سرکار.آخه دلم حسابی برای مامانی تنگ می شه.

اواخرماه رمضان بود که یک دفعه یک مسافرت مشهدجورشود. مامان که هنوزکارتنای اسباباروتوخونه جدید بازنکرده بودکلی ازمسا له استقبال کردوسریع وسایل وچمدوناروتواون شلوغی جمع وجورکرد.

بالاخره من ومامان وبابا ومامان جون وآروین روانه فرودگاه به قصدمشهد شدیم.تواین سفرمن ٥/٤ ماهه بودم.

امام رضا دوست دارم

شبهای١٨و ١٩و٢٠و٢١ماه رمضان اونجابودیم.حرم حسابی حال  وهوای  خاصی داشت وصفای این شبا فوق العاده بود. عاشق چلچراقای امام رضا شده بودم وکلی ذوق می کردم.آخه تاحالا این همه لوستربزرگ وپرنورباهم ندیده بودم.

خاله وعلی کوچولو  وعموبهزاد هم خیلی اتفاقی به مشهداومده بودن واونجا همدیگرو دیدیم.

 

رفت در پروازکاسپین که خیلی  خیلی بچه خوب وساکتی بودو به همه لبخندمی زدم.

 

 

برگشت با پروازماهان که اولش خیلی گرم بودوبعدش منوباکمربندبستن که من حسابی عصبانی شدم.قیافم به خاطرگرما این جوری شده.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

دوعاشق زیبا(سعید)
18 شهریور 91 2:20
سلام خیلی خیلی عالی بود


ممنون لطف دارید.
بابابزرگ
18 شهریور 91 8:11
عسلم انشاالله سفر کربلا ومکه ومدینه خداوند همه شماهارانگه دارد عقددایی جان هم مبارک باشدانشاالله عروسی دائی مهدی وداداش آروین وخودت وپسرخاله علی وهمه دوستان وهم سالانت انشاالله سفر شیرازت هم بخیر یقینا حضرت حافظ هم ازدیدارت لذت برده است چون ازخودش پرسیدم گفت؛
ای همه شکل تومطبوع وهمه جای توخوش
دلم ازعشوه شیرین شکرخای توخوش
همچوگلبرگ طٌری هست وجودتولطیف
همچوسروچمن خلد سراپای توخوش
شیوه ونازتوشیرین خط وخال توملیح
چشم وابروی توزیبا قدوبالای توخوش ...
معلومه حضرت حافظ خوب براندازت کرده
بووووووووووووووووووس

ممنون


بابا هادي
18 شهریور 91 9:13
قربونه امام رضا برم كه پسرمو طلبيده ديگه فدايه چشمايه حوشجلت
الهام مامان آوینا
18 شهریور 91 16:15
زیارت قبول عزیزم. انشاا... سفر مکه رفتنتون. راستی شما کارمندید؟ کجا؟البته اگر ...


ممنون گلم.بله
نایسل
18 شهریور 91 20:10
سلام عزیز دلم خوبیییییییی
مرسی اومدی وبمم قربونتتتت
چه پسرای گلی خدا حفظشون کنه


ممنون خانومی.خوشحال شدم.بوسسسسسسسسس
رها
19 شهریور 91 18:29
زیارتت قبول باشه گلم


ممنون خاله.دوست دارم
سعیده مامان آرتین (شازده کوچولو)
21 شهریور 91 13:07
زیارت قبول پسر گلم. همیشه به مسافرت. [مرسی خاله دوست جونموببوسسسسسسسسس.دوستون دارمم
خاطره مامان برديا
21 شهریور 91 14:09
زيارتت قبول كوچولو


ممنون.بردیاروبوسسسسسسسسسسس
مامان بنیتا
25 شهریور 91 20:34
زیارتتون قبول باشه
عکسات با داداشیت خیلی قشنگن


مرسی عزیزم.بنیتا عسل خوبه.ایشالا ببینیمش.بوسسسسسسسس