آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

سرنگه داشتن ودمروشدن من

1391/3/16 23:46
نویسنده : آرتین کوچولو
1,865 بازدید
اشتراک گذاری

امروزدوماه و پانزده روزم.

میتونم به خوبی سرموبالانگه دارم.ولی بعد چنددقیقه خسته می شم.دکترم گفته زیاد دمرو نخوابم چون به قفسه سینه وقلبم فشارمی یاد،برای همین ماما بادقت منوکنترل می کنه.

برای دیدن عکسای باحال من

لطفابریدبه ادامه مطلب

 

 اینجا سرموبالا نگه داشتم

 

اینجادارم سعی می کنم سروسینم بالابکشم

 

اینجاکاملاسروسینم بالاکشیدم

به یک نقطه خیره شدم

 

حالاهم ارتفاع کم کردم

 

به یک طرف سقوط کردم هنوزتوشوکم

ازافتادنم خندم گرفت

بعدم ازخنده غش کردم

جالب بود مگه نه؟

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بنیتا
16 خرداد 91 18:08
سلام
خاله جون یواش یواش داری بزرگ میشی عزیزم

سلام خاله جون.آره دارم مرد میشم.بنیتاجونم روببوس

بابابزرگ
17 خرداد 91 10:57
عسل بابا معلومه داري حال ميكني قربون خنده هات بابابزرگ .


ممنون
خاطره مامان بردیا
17 خرداد 91 11:12


بوسسسسسسسسسسسسس بردیا کوچولو

بابا هادي
17 خرداد 91 11:32
بابا خيلي زرنگ شديا تمرينات كنگفوتم شروع ميكنيم بزودي

بله بابا بزرگ شدم وشیطون.آماده شکست باش بابایی

خاله پوپک
17 خرداد 91 19:56
قربونت برم عزیزم

مرسی خاله جون.علی بوسسسسسسسسسسسسسس

عاطفه (خاله برديا)
20 خرداد 91 9:21
آفرين به گل پسر زبل و ناز
هميشه سرزنده و سلامت باشي عزيزم

سلام خاله جون.مرسی

الهام مامان لنا
22 خرداد 91 20:56
جوجو میبینم شیشه شیرتو ترک نمیکنی
ای مامانی خوش هیکل


سلام خانومی خوش اومدی.فدات بشم.لناگلموببوس
مامان اراد
1 اردیبهشت 92 13:04
بله جالب بود