آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

مادرم روزت مبارک

1391/2/22 19:01
نویسنده : آرتین کوچولو
2,009 بازدید
اشتراک گذاری

 روز مادر

 'mothers-day-flowers-8-422.gif

 

                                   

 مامان جونم این متن زیبا رو  خالصانه و باتمام وجودم به تو تقدیم می کنم.

حکایت سپیده
مادر، تو رفیع ترین داستان حیات منی. تو به من درس زندگی آموختی. تو چون پروانه سوختی و چون شمع گداختی و مهربانانه با سختی های من ساختی. مادر، ستاره ها نمایی از نگاه توست و مهتاب پرتوی از عطوفتت، و سپیده حکایتی از صداقتت. قلم از نگارش شُکوه تو ناتوان است و هزاران شعر در ستایش مدح تو اندک. مادر، اگر نمی توانم کوشش هایت را ارج نهم و محبت هایت را سپاس گزارم، پوزش بی کرانم را همراه با دسته گلی از هزاران تبریک، بپذیر. فروغ تو تا انتهای زمان جاوید و روزت تا پایان روزگار، مبارک باد.

 

 مامان جون اینم چند عکس از دلبریای من

'i-love-my-mom-422-1.gif

'i-love-my-mom-422-1.gif

http://www.profiletweaks.com/holidays/glitter-mothers-day/Mothers-Day-Glitters-02.gif 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 18:28
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .




سلام گلم روزت مبارک.مامان مهربون
مامان یکتا
23 اردیبهشت 91 9:02
سلام عزیزم خوبی قربون اون نگاه خوشگلت برم با اجازه مامانی لینکت می کنم

ممنون عزیزم.روزت مبارک مامان مهربون

مامان آبتین
23 اردیبهشت 91 9:14
سلام
روز مادر مبارک عزیزم



ممنون عزیزم.روزت مبارک مامان مهربون
بابابزرگ
23 اردیبهشت 91 11:04
روز مامانت مبارك عسل بابا

ممنون.مامان جونم روزت مبارک
بابا هادي
23 اردیبهشت 91 12:40
سلام خوشتيپ جيگر عسل پسر ....... قربونت برم فدايه چشمات برم هادي فدات شه الهي بابا هرروز داري خوشجل تر ميسي شكل بابا داري ميشي . روز مامانتتم مبارك
مامان بزرگ برديا
23 اردیبهشت 91 15:22
سلام كوچلو وناناز منم از قول تو پسر خوشجل به مامان پگاه روزش رو تبريك ميگم انشاا...پسر صالح و سالم براش باشي و هميشه شاد شادش كني گل پسر بوسسسسسسسسسسس

سلام .روزشماهم مبارک.ممنون که سرزدید.

ني ني شكلك
23 اردیبهشت 91 16:59
ماشاءا... به چشماي قشنگ آرتين
مامان آرتين گل شما رو لينك كردم راستي روز تان مبارك مهربون

مرسی عزیزم.شما لطف دارید .بازم به ما سربزنید.

مامان بنیتا
24 اردیبهشت 91 0:15
سلام روز مادر رو بهتون تبریک میگم

سلام عزیزم .لطف کردی.روزشما هم مبارک مامان مهربون

الهام مامان لنا
24 اردیبهشت 91 15:16
بارانی از عشق و نَمی هم ستاره ارزانی تویی که در تبار معصومانه‌ی نگاهت، چشمان

خسته‌ی من ستاره می‌چیند. خوش‌آهنگ‌ترین نغمه‌های هستی نثار قلب خسته و

صبورت. روزِ به اوج نشستنت مبارک . . .
سلام عزیزم روزت مبارک.اتفاقا می خواستم بت زنگ بزنم خبری ازت نبود.لنا جونم ببوس




ظریفه
24 اردیبهشت 91 22:31
دوست دارم اگه پسر دار شدم اسمشو بزارم آرتین که به آبلین کوچولوم بیاد

هم اسم پسرتو دوست داشتم هم اون نگاه قشنگشو

خدا حفظش کنه


مرسی عزیزم.ایشالا یک پسرخوشکل وشیطون گیرتون بیاد.آیلین جونمو ببوس
بابای رونیا
28 اردیبهشت 91 19:43
سلام
آرتین کوچولو خیلی بامزه است.خدابراتون حفظش کنه !آرزو می کنم در آینده فرد مفیدی برای خودش ، خانوادش و جامعه بشه

ممنون.شما لطف دارید.کوچولو رو ببوسید