آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

بدون عنوان

1391/2/30 11:58
نویسنده : آرتین کوچولو
697 بازدید
اشتراک گذاری

واکسن دوماهگی

دیروزصبح به همراه بابا ومامان وبابابزرگ برای زدن واکسن دو ماهگی  به مرکز بهداشت غرب رفتیم.چون مرکز تومحدوده طرح بود نمی شد با ماشین خودمون بریم برای همین مزاحم بابابزرگ شدیم.مرکز غرب تهران واکسن هپاتیت نداشت برای همین به مرکز دیگه ای مراجعه کردیم.ومن اونجا واکسن سه گانه،فلج اطفال وهپاتیت  دریافت کردم.واکسن سه گانه وفلج که توی دوتارونم زدن خیلی درد داشت.واین نیدلای چینی به قدری کل  بودن که صدای فرورفتنشون توی پام شنیده می شد. ویهومن زدم زیر گریه.ولی در عوض قطره فلج خیلی شیرین وخوشمزه بود.

من اون روز خیلی بی قرا بودم و همش ناله می کردم،  حال نداشتم وبی حال  وکسل بودم تبم بالابود ومامان مرتب با قطره وپاشویه تبوکنترل می کردونوازشم  می کرد.ومرتب منو بغل می کردوقربون می رفت..عمه سمیرا شبواومد 

پیش ما تابه ماما کمک کنه.واون شب همش بام بازی می کردوتابم می داد تابخوابم.مرسی عمه.مامان تا صبح حواسش به من بود وتبمو کنترل میکرد.فرداش حالم  یک کمی بهترشدوتبم کمتر

شب اولی که واکسن زدم تب داشتم ومامان مرتب دستمال مرطوب رو پیشونیم

 می ذاشت 

 

 

منو عشقم

 

قربون چشمای نازت که ازشدت تب بی حال شده

منو عشقم 

فردای واکسن یک کمی بهتر شدم ولی هنوز بی حالم 

با حالت مریضم بازم می خندیدم 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

بابا هادي
30 اردیبهشت 91 12:47
هادي فدايه چشمات

ایشالا .بابا دوست دارم




بابابزرگ
30 اردیبهشت 91 15:49
سلام عسل بابا نازتو برم وقتي واكسن زدني ازشدت درد وگريه يك لحظه ريسه رفتي دلم ريخت ناخودآگاه تكيه كردم به تخت طفلي ماماني متوجه شد وگفت آرتين وخوشبختانه دوباره نفس گرفتي درضمن صداي گريهاتوباباظبط كرده كه يه روزي انشاءالله بچه توبردي واكسن بزني بدوني كه گريه شهد عسل ترس نداره چشاشوبرم الهي


سلام بابایی.خیلی درد داشتم.دوتا آمپول گنده زدن بهم.صدامو بریزید روcDبدید مامان برام نگهداره
خاله پوپک
30 اردیبهشت 91 20:38
خاله قربونت بره نبینم بی حال باشی ولی خاله جون واکسن واسه سلامتیته این شالا همیشه سلامت باشی گلم[hr
مرسی خاله ولی خیلی دردداشت بدجوری پاهام درد میکرد.

خاطره مامان بردیا
3 خرداد 91 19:36
عیب نداره عزیزم به جاش هم سالم می مونی و هم تا 2 ماهه دیگه از دست این واکسنا راحتی