آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 27 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

درگذشت مادربزرگ مامانی

1391/4/25 2:13
نویسنده : آرتین کوچولو
1,304 بازدید
اشتراک گذاری

انا لله و انا الیه راجعون «و هر از گاه در گذر زمان در گذر بی صدای ثانیه های دنیای فانی،جرس کاروان از رحیل مسافری خبر می دهد که در سکونی، آغازی بی پایان را می سراید»

پسرم

اینباربرخلاف همیشه به جای آنکه اززبان زیبای کودکانه ات بنویسم  ارزبان خودم می نویسم . می نویسم  شایدنوشتن تسلی بخش روح بی قرار وناآرامم باشد.

عزیزم ،نازنینم:،

 دلم نیمد تووبلاگت ازغم وجدایی ورفتن بنویسم.ولی وقتی واقع بینانه به مساله فکرکردم دیدم این مسیرست که  دیریازود بایدازآن گذرکنیم.ومرگ عزیزان هم جزیی از خاطرات ماست ،خاطراتی تلخ که به ما یادآوری  می کنه  مارهگذرانیم.پس  قدرلحظات باهم بودن رابدانیم وبه همدیگه احترام بذاریم و...

 دلبندم:

 روز٢٣/٤/٩١ مامان بزرگ من (مامان مامانم)به دیارباقی شتافت وبارفتنش همه رو غمگین واندوهناک کرد.

مامان بزرگ مامانیت توطول دوران پرخطربارداری همیشه جویای احوال من وشما بودومرتب بامن تماس می گرفت ،حالمو ن رومی پرسید.وبرای سلامتیمون دعا می کرد.منم این پست روبرای تو نوشتم تا درآینده شماوهرخواننده ای که گذرش به وبلاگ شما بیفته برای شادی روحش فاتحه بخونه.

روحش شاد وقرین رحمت باشه.

مامان خوب ومهربونم من وآرتین  ازهمینجا درگذشت مادر بزرگوارتون رو تسلیت می گیم.و ازخداوندمنان طول عمرباعزت  برای شما گهر یک دونه زندگی درخواست می کنیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

بابابزرگ
25 تیر 91 8:11
عزيزم عروس گلم مامان خوب ونازنين عسلم گذرزمان به ما مي آموزد كه دربرابر اين مصائب چگونه شكيبا باشيم ،مشیت الهی بـر ایـن تعلق گرفـته کـه بهار فرحناک زندگی را خـزانـی ماتمزده بـه انتظار بنشیند و این ، بارزترین تفسیر فلسفـه آفـرینش درفـراخـنای بـی کران هـستی و یـگانه راز جـاودانگی اوسـت درگذشت مادربزرگ عزيزوگرامیتان را به شما و خانواده محترمتان تسلیت عرض نموده برایشان از درگاه خداوند متعال مغفرت ، برای شما و سایر بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم .براي شادي روحش مي خوانيم فاتحة مع الصلوات ونثار

ممنون باباجون

بابا هادي
25 تیر 91 10:06
بابا جوني پسر گلم درگذشت جد مادريتو تسليت ميگم و همچنين درگذشت مامان بزرگه مامان رو .


خاطره مامان بردیا
25 تیر 91 17:45
پگاه جون خیلی خیلی ناراحت شدم. واقعا متاسفم. بهت تسلیت می گم. روحشون شاد تو یه فرصت مناسب باهات صحبت می کنم حتما


ممنون عزیزم.ایشالا لحظه لحظه زندگیت به شادی بگذره.بردیا جونموببوس


مامان مريم
25 تیر 91 22:10
تسليت ميكم عزيزم ايشالله غم اخرتون باشه

مرسی دوست خوبم.ایشالا همیشه شادباشی گلم
مامان بنیتا
26 تیر 91 18:46
سلام
تسلیت میگم عزیزم خدا رحمتشون کنه

سلام دوست عزیزم.شاد باشی
رها
27 تیر 91 13:59
تسلیت می گم عزیزم من و هم در غم خود شریک بدانید



مرسی رهاجون.ایشالا زندگیت سرشارازشادی باشه.بوسسسسسس
navid
28 تیر 91 23:28
سلام پگاه جان:
در گذشت عزیز از دست رفته رو به شما و مادرتون و همه ی خانواده تسلیت میگم .
خانم بسیار قابل احترام و خوبی بود .
انشاالله خدا رحمتش کنه و روحش همیشه شاد باشه .


ممنون عزیزم.نویدروببوس
مامان آوینا
28 تیر 91 23:50
سلام. تسلیت ما را هم ÷ذیرا باشید و ما را در غمتان شریک...

لطف داری دوست گلم.شادوپیروزباشی

مامان امیرعلی(زینب)
31 تیر 91 13:46
سلام گلم.خدا بیامرزه.منم تو غمت شریک بدون. ایشااالااا خدا ‍پسر نازتونو حفظ کنه.
بابا جون یسری
20 مرداد 91 17:09
سلام
مامان آرتین جان تسلیت عرض می کنم . هرچه خاک ایشونه ، بقای عمر پسر گلتون در زیر سایه شما و همسر محترمتون باشه
خیلی خوشحال شدم که اتفاقی متوجه شدم آرتین جان دقیقا در روزی بدنیا اومده که دختر من متولد شده ( البته آرتین جان ظاهرا 43 دقیقه بزرگتره )
خداوند براتون ببخشدش ، خوشحال میشم منت بذارید و سری به وبلاگ دخترم بزنید .


سلام ممنون.چشم حتما سرمی زنم.دخترگلتون رو ببووسید.

مامان اراد
1 اردیبهشت 92 13:00
تسلیت خانومی
سارا مامان آرتین
19 خرداد 92 15:28
روحشون شاد