آرتین کوچولوآرتین کوچولو، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 26 روز سن داره

بهونه نفس كشيدن

خوردن دستام

1391/3/27 13:34
نویسنده : آرتین کوچولو
1,074 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همگی

تواین عکسا من دوماه وپانزده روزه هستم وحالا ماجراهای من:

حوصلم حسابی سررفته وتوفکر اینم که چیکارکنم که یهو فهمیدمتصاوير زيباسازی وبلاگ ، عروسك ياهو ، متحرك             www.bahar-20.com

تصمیم به خوردن دستام گرفتم.اول یکم آوردمشون بالاآها

حالادهنم بازکردم ودستامو نزدیک دهنم بردم

اینجاهم دیگه امون ندادم .حالانخورپس کی بخور 

بعدازچنددقیقه خسته شدم وتصمیم گرفتم یک کارمهیج ترانجام بدم تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

ایندفعه ملحفه روخوردم 

خدایی خوشمزه تربودمن که کلی حال کردمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

تا ماجرای بعدی بای بای   من رفتم لالا 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

رهامامان راستین
25 خرداد 91 18:38
سلام گل پسر شما دقیقاهم سن نی نی ماست می تونن دوستای خوبی برای هم باشن

سلام رهاجان باافتخار شمارولینک می کنم امیدوارم دوستای خوبی برای هم بشن.بوسسسسسسسسس برای راستین عسل

خاله آدین
26 خرداد 91 17:39
فدای این قندعسل بشم من. اینم یک ماچ گنده ازاون لباش


مرسی خاله خوبم
خاله لیلا
27 خرداد 91 17:00
فدای اون لبخند نازت بشم مندلبری به خدا

مرسی خاله خوبم




خاطره مامان بردیا
27 خرداد 91 17:44
وای که عکسای این سریت همش خوشگله. مخصوصا مخصوصا مخصوصا اون آخریه


مرسی عزیزم بردیا جونم ببوس.
مامان امیرمحمد
27 خرداد 91 22:56
فدای اون خنده هات
مامان بزرگ برديا
28 خرداد 91 15:27
اين پسر گل ما چه خوش خنده و ناناز شده


چشمات نازمی بینه خاله گلم.می بوسمت بوسسسسسسسسس
خاله پوپک
30 خرداد 91 10:30
خاله قربونت بره با این عکسهای خوشکلت


خاله دوست دارم.علی روببوسسسسسسسسس
آبتین گل پسر مامان
31 خرداد 91 16:18
سلام به گل خوشبوی خداوند!

خیلی دوست داشتنی هستی عزیزم
دوستت دارم

سلام عزیزم.ممنون.آبتین عسلم روببوس